Marin pitää tiedotustilaisuuden 14.15 baarikohustaan
Kommentit (418)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille tuhansille suomalaisille, joiden lähiomainen, tuttava tai työtoveri on kuollut koronaan, tuo väsynyt ja jo ns. k*senpolttama Corona-olut -huumori ei ehkä näyttäytynyt ihan niin hupaisana kuin Sanna ehkä huppelissa kuvitteli.
Itse ainakin pidän Corona-merkkisestä oluesta ja olen juonut sitä ennen koronaa, koronan aikana ja juon koronan jälkeenkin. Voi tu sentään näiden syvempien ulottuvuuksien etsiminen corona-oluen juomisesta
Niin skitsofreenikko yhdistelee asioita tolleen hassusti, "Sanna varmaan vittuilee taas meille, kun juo coronaa, sillä on joku paha viesti meille". Ihan uskomattomia ajatushimmeleitä olen nähnyt täällä vauvalla.
Minäkin pidän corona-oluesta. Sillä ei ole mitään viestiä eikä tarkoitusta. Se on vain hyvää olutta. Pelkkää olutta, jonka nimi sattumalta on sama kuin viruksella. Ihan kauheeta, hui että.
Vierailija kirjoitti:
Marin jankkasi Thl:n yleisestä ohjeesta altistuneelle kahdesti rokotetulle. Sen mukaan 'suositellaan vahvasti kodin ulkopuolisten kontaktien välttämistä' ennen testiä ja testitulosta.
Lisäksi se Valtioneuvoston erillisohje, jonka mukaan eristäytyä tulee heti.
https://www.hel.fi/helsinki/korona-fi/sote-palvelut/korona-tilanne/mahd…
Helsingin kaupungin ohjeet: "Altistunut, vältä sosiaalisia kontakteja."
Ei tarvita sihteeriä, ei älykelloa, ei kahta kännykkää, ei ole liian vaikeaa kieltä jota tollo ei tajua.
Tämä koskee ihan kaikkia. Niitäkin "jotka eivät ole antaneet itselleen kertoa".
t. helsinkiläinen äiti, joka kiehuu raivosta näiden pässien takia
Mikä pettymys. Odotin, että ilmoittaa eroavansa! Buu Sanna!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan meemejä aiheesta ”En muista mitä olutta join.” 😀😀😀😀
Se ei ole tässä mitenkään olennaista, olut kuin olut. Saa olla muistamatta olut merkkiä, se kun ei kansalle kuulu!
Olennaista on, että valehtelee. Taatusti muistaa juoneensa Corona-olutta. Vaihtoehtoisesti ryypännyt itsensä muistamattomaksi.
Coronaa yökerhossa juuri altistuneena pandemian aikana lipittävä pääministeri on vähän kuin heiluttelisi jotain hakaristiä itsenäisyyspäivänä.
Ei ole laitonta, mutta todella mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla älykellon turvallisuus, johon ne eduskunnan puhelimen viestit tulevat?
Mitäköhän tätä koskevat tietoturvallisuusohjeet sanoisivat, jos ne koskisivat kaikkia. Ja jollei niitä ohjeita tunne, niin nehän eivät sido silloin.
Eli eikö se sitten ole saanut henkilökohtaista ohjetta joka kieltää yhdistämästä kaiken maailman kelloja virkapuhelimiin ja ohjaamasta työviestejään siihen kelloon vai mistä tässä kohtaa on kyse?
Mahtaa tuonkin henkilön tietoturvahepulla mennä rennietä kilokaupalla päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna pitää tiukasti huolta julkisuuskuvastaan jottei saa otsaansa sidukkapissisleimaa. Siispä olutta.
Koronaepidemia, Corona-olut. Onko kysyttävää? Eeeiiiii ole.
Tuo on selkeä statement ettei -ttu enää koronat kiinnosta.
Eteenpäin johtajan viitoittamalla tiellä. --tut koronasta, korkki auki, nyt ryypätään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna pitää tiukasti huolta julkisuuskuvastaan jottei saa otsaansa sidukkapissisleimaa. Siispä olutta.
Se on aivan sama mikä se merkki on kun muisti on mennyt.
Ennemminkin kyse on seurueen jäsenen käytännönpilasta, kun on huomattu paparazzien parveilu ympärillä.
Ette kai te kuvittele, että Sanna valitsee itse oluensa ilman mitään ohjeistusta?
Marinilla on ihan yhtä kova pokka kuin Yli-Viikarillakin.
Ja ihan samasta syystä.
Marin tiiraa täpötäydellä tanssilattialla älykellostaan eduskunnan virkapuhelimeen tulleita viestejä?
Saako tuon älykellon oikeasti yhdistää tuohon kännykkään. Onko todella näin löysää Suomen turvallisuus tuolla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan sama mikä se merkki on kun muisti on mennyt.
Ennemminkin kyse on seurueen jäsenen käytännönpilasta, kun on huomattu paparazzien parveilu ympärillä.
Ette kai te kuvittele, että Sanna valitsee itse oluensa ilman mitään ohjeistusta?
En kuvittele. Sanna juo kaiken oluen mitä eteen ilmestyy.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/juuri-nyt-seiska-julkaisee-kohuvideon-jos…
Kenelle Sanna oli parittamassa Ilmaria?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tapahtumaketju (mukaan lukien poseeraus rikollisen kanssa), mutta anteeksipyyntö hyväksytty.
t. Kansalainen
t. Hätäaputöihin palkattu mediatoimisto
Mitä me tehdään pääministerillä, jota pitää kädestä pitäen henkilökohtaisesti neuvoa ja ohjeistaa kaikissa asioissa? Mun mielipide on, että vaihdetaan pm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/juuri-nyt-seiska-julkaisee-kohuvideon-jos…
Kenelle Sanna oli parittamassa Ilmaria?
Se deitti olikin he eikä she 😆
Jos nyt jätetään toi altistuminen erikseen, mikä sekin on jo törkeää välinpitämättömyyttä, niin miksi pääministeri käy jossain ravintoloissa näinä aikoina?????
Ihan huippua, että Sanna on noin jämäkkä ja vahva. Naurattaa kaikki te pillittäjät täällä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä ämmästä ei päästä eroon?
Nyt loppuu se NAISVIHA. Miten kehtaatte peukuttaa tätä? Niin ollaan vaatimassa oikeutta mutta sitten itse viljelette syntyperään kohdistuvaa vihaa ja itkette kun Marin käyttää termiä boomer? :D Ihan oikeasti, hirviöitä olette. Ei kukaan hauku miehiä näin.
Mm. Stubbista käytettiin yleisesti haukkumanimeä Stubido ja Sipilä oli Pöpilä. Lopettakaa itse tuo naisviha kortin heiluttelu, kun se on jo monta kertaa osoitettu paikkansapitämättömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Marin tiiraa täpötäydellä tanssilattialla älykellostaan eduskunnan virkapuhelimeen tulleita viestejä?
Saako tuon älykellon oikeasti yhdistää tuohon kännykkään. Onko todella näin löysää Suomen turvallisuus tuolla tasolla.
No jos vaikka Macron sattuu soittamaan tai edes laittamaan viestin, on hyvä olla tavoitettavsåissa.
Siinä syntyisi semmoinen pyörre ja musta aukko, että ei olisi enää Suomea, jota kupata.