Kenellä on tänään herkkupäivä?
Miten aiot herkutella? Itse teen dallaspullia :) pullataikina on jo nousemassa, nam!
Kommentit (21)
No ajattelin tehä pannukakkua kai tänää. Tai tilata pizzaa. Kuukautiset alkoi, niin voin hyvin suoda tämän itselleni.
Minulla ei koska herkkupäivä on ollut joka päivä viimeiset 3 kuukautta joten nyt alkoi laihdutus... :( syvä huokaus :(
Just söin kourallisen irtokarkkeja. Illalla ehkä punkkua jos se on vielä juotavaa, muuten vettä tai mehua.
Kaljaa, viinaa ja varmaankin tulee kiskottua myös muutama shandy. Samaa huomenna. Eli herkuttelun parissa viikonloppu menee.
Viinaa, pizzaa, naposteltavia, suklaata, niillä ajattelin kovan työviikon loppua juhlistaa.
Mulla on herkkupäivä ihan jokainen päivä. En tosin herkuttele makealla.
Mulla näemmä. En syö ikinä aamupalaa ja en ehtinyt syödä töissäkään. Bussia odotellessa söin huoltsikalla munkin sitten, kun olen ollut lähemmäs 24h syömättä ja vielä menee 3 tuntia, ennen kuin olen kotona.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:03"]
Viinaa, pizzaa, naposteltavia, suklaata, niillä ajattelin kovan työviikon loppua juhlistaa.
[/quote]
Suklaata ja viinaa samana iltana? Hyi vittu.
Huomenna on! Ostin mämmiä ja kermaa :P
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:03"]
[/quote]
Suklaata ja viinaa samana iltana? Hyi vittu.
[/quote]
Mun tekee aina loppuillasta jotain makeaa mieli ja yleensä mussutan suklaata, jätskiä, makeita mehuja jne.
Purkillinen Häagen-Dazs Salted Caramel-jäätelöä illaksi :9
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:04"]
[/quote]
Huomenna on oikein kunnon herkuttelupäivä, vieläpä kansainvälinen sellainen.
Teini innostui leipomaan, ehkä sieltä jotain saadaan :)
On jos pääsen kauppaan. Ja tänään mikä tahansa on herkkua kun en toissapäiväisen nuudelipussin jälkeen ole syönyt mitään.
Ihan arkiruokia pidätte herkkuina? Ou boy...
Huomenna vasta. Suklaata, sipsejä, karkkia,
Meillä. Lapsille vähän karkkia, mulle suklaata ja vadelmamustikkapiirakka just uunissa. Mies karppaa.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:04"]
[/quote]
Huomenna on oikein kunnon herkuttelupäivä, vieläpä kansainvälinen sellainen.
[/quote]
Karkkipäivä tunnetaan lähinnä Ruotsissa ja Suomessa.
Herkkupäivä? Syön mitä huvittaa ja koska huvittaa. En ole lapsi.