Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

väärä rakkaus

Vierailija
13.03.2015 |

Olen rakastunut siis vääränlaiseen miehen tuossa kohta puolisen vuotta sitte, ongelma on se että ikäeromme on suuri. On kyllä vähän muutakin.... Meitä ikäeromme ei kyllä haittaa pahemmin mutta muita kyllä, siksi olemme pitäneet juttumme salassa mutta onhan se tietysti täysin paistanut läpi. Ikäero tosiaan on 8 vuotta ja otetaan huomioon että olen 18 vuotias.

Hän on kaikin puolin ihana mutta hankala ihminen. Kun olemme kahdestaan hän on aivan ihana ja osoittaa kiintymystä minua kohtaan, kun olemma isommalla porukalla me yritämme rajoittaa sitä. Välillä en saa selvää että mitä hän minusta haluaa. Välillä ihan rakastunut ja ihana, sitte taas hiljainen ja kylmä.

Tulee mieleeni hyvä esimerkki juuri tälläisesta tapauksesta.

Olimme olleet juomassa ystävienkesken ja hän kertoi että emme voi jatkaa suhdetta että on parasta lopettaa hänelle koituneiden ns ongelmien vuoksi eikä halunnut minulle mitään ongelmia. Oli kyllä ystävällinen koko illan mutta ei muuta. Sitten kuitenkin myöhemmin hän tuli ja halasi minua ja suuteli salaa muilta. Aamulla hän herätti minut silittäen kasvojani ja suuteli minua hellästi. Olen niin onnellinen hänen kanssaan mutta tuollaiset tilanteet ovat hyvin hämmetäviä.

Omien sanojensa mukaan hän pitää minusta ja haluaan olla kanssani mutta missä syy tähän ailahteluun?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kyllä tuo teidän ikäeronne saattaa häiritä miestä. Ehkä hän yrittää olla järkevä ja pysyä erossa sinusta, mutta tunteet aiheuttavat ristiriidan ja ei tähän pysty.

Vierailija
2/2 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se rakastaa sinua mutta ei voi olla kanssasi? Ehkä hän haluaa sen ihanan rakastetuksi tulemisen tunteen mutta ei voi käytännössä tehdä mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä