Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisiko miehesi ympärileikkauttaa itsensä

Vierailija
13.03.2015 |

jos sitä häneltä oikein nätisti pyytäisit? Kyseinen toimenpide on yleisesti hyväksytty muissa kulttuureissa ja ihmettelen suuresti, miksi maassamme sitä ei ole säädetty pakolliseksi niin monien hyötynäkökohtien johdosta (intiimihygienia paranee, esinahan ja terskan tulehdukselliset sairaudet poistuvat kokonaan, ejakuloinnin tulo pitkittyy jne...). Pelkkää plussaa kaikki se hyöty mikä tästä pienestä operaatiosta voi seurata. En kuitenkaan kannata pienten poikien silpomista, miehen tulee olla täysi-ikäinen voidakseen päättää itse kyseisestä operaatiosta. Tämä avaus tähän päivään osuvasti, onhan huomenna kansainvälinen suihinottopäivä!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en ikinä sellaista pyytäisi mieheltä.

Vierailija
2/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hygienia mihinkään parantua voi jos se on jo kunnossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin leikkaus olin 18v hyvin pelittää

Vierailija
4/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi minä sellaista pyytäisin. Jos miehellä olisi joku esinahkaan liittyvä vaiva, niin toki antaisin hänen ympärileikkauttaa itsensä, jos hän itse haluaisi. Jos mieheni haluaisi uskonnollisista syistä ympärileikkauttaa itsensä, niin ihmettelisin sitä kyllä kovin, ja yrittäisin ainakin saada hänet ottamaan selvää riskeistä.

Vierailija
5/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:42"]

En ymmärrä, miksi minä sellaista pyytäisin. Jos miehellä olisi joku esinahkaan liittyvä vaiva, niin toki antaisin hänen ympärileikkauttaa itsensä, jos hän itse haluaisi. Jos mieheni haluaisi uskonnollisista syistä ympärileikkauttaa itsensä, niin ihmettelisin sitä kyllä kovin, ja yrittäisin ainakin saada hänet ottamaan selvää riskeistä.

[/quote]

*riskeistä= että voiko siitä tulla joku fyysinen vaiva, jos se menee jotenkin pieleen

Vierailija
6/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi ympärileikauttaa itsensä ilman mitään toimenpidettä vaativia terveydellisiä syitä? Kyllä se esinahka on siinä ihan syystä... Aivan kuin muistelisin jostain vanhasta ketjusta lukeneeni, että aikuisena ympärileikatut miehet ovat kokeneet elämän ympärileikkauksen jälkeen hankalaksi kun vaatteet ym. hankaavat paljasta terskaa ja pidemmän päälle heikentävät tuntoherkkyyttä, vaikeuttaen näin seksuaalisen nautinnon kokemista??

Oma mieheni on ympärileikattu jo lapsena, terveydellisistä syistä. Onhan se kiva kun muna on aina jotenkin puhtaampi kun esarin alla ei pääse mikään hautumaan mutta en minä tuollaisten syiden takia ketään "kauniisti pyytäisi" menemään itseään leikkauttelemaan :'D Kyllä sitä hygieniaa voi muutenkin hoitaa, samoin kuin opetella pidättelemään siemensyöksyä. Hohhoh.

Vierailija
7/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikatulle miehelle käy sopii parhaiten ympärileikattu nainen pariksi.

Vierailija
8/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi että hänet ympärileikattaisiin ja tuskin sitä itsekään haluaa!!! En edes lähde väittelemään noista mainitsemistasi "eduista". En ymmärrä sinua ja olen onnellinen mieheni vehkeestä sellaisenaan.

Vierailija
9/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:48"]Ympärileikatulle miehelle käy sopii parhaiten ympärileikattu nainen pariksi.
[/quote]

Just näin.

Vierailija
10/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ympärileikkauttaisitko itsesi jos miehesi pyytäisi? Vaikka naisen ympärileikkaus onkin haitallisempi ja vaarallisempi toimenpide, ei se tarkoita että miehen ympärikeikkaus vähäisine haittoineen olisi hyväksyttävä. Miehenä jättäisin naisen joka moista pyytäisi. Onneksi Suomessa ei kyseistä toimenpidettä lapsille tehä ilman lääketieteellistä syytä. Ympärileikkaus on törkeä pahoinpitely ja törkeä seksuaalisen itsemäärämisoikeuden loukkaus, kun se tehdään lapselle ilman lääketieteellistä syytä. Aikuiset saavat tehdä omat päätöksensä omasta kehostaan.
m22

Vierailija
11/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kyllä pyyntöä erittäin outona. En todellakaan menisi ympärileikattavaksi. Jos nainen jättäisi tälläisen takia, niin sitten ei ollut oike nainen mulle.

Vierailija
12/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahan poistaminen tylsistää peniksen toimintaa suuresti. Se on sama kuin jos nainen joutuisi aina masturboimaan rukkanen kädessä eikä saisi käyttää paljaita sormia. Tuntumasta tulee epätarkka ja yksinkertaistunut.

-Mies 29v-

Vierailija
13/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän sellaista pyytäisi? Ihan olisi kyllä oma asiansa, jos se jostakin syystä olisi tarpeellista hänen mielestään tai lääketieteellisestä syystä. Seksielämäämme ei vaikuttaisi, mies on tosi siisti muutenkin. Jopa pesee munansa, kun käy pelkästään pissalla.

Pojalle on tehty ympärileikkaus lääketieteellisestä syystä ja ei se pippeli sen kummemmalta näytä.

Vierailija
14/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:48"]

Ympärileikatulle miehelle käy sopii parhaiten ympärileikattu nainen pariksi.

[/quote]

Ja miksi näin? Koska kaikki tietyn, melko pienen ja vähän elämään haittaavan, toimenpiteen kokeneet miehet aina pitävät kidutetuista ja suurta vääryyttä kokeneista naisista, jotka eivät pysty normaaliin seksielämään tai synnytykseen?

Vierailija
15/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on jo lapsena ympärileikattu ahtaan esinahkan takia eikä siitä ole muuta kuin hyvää sanottavaa.

Vierailija
16/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä hygieniasta huutajia. Mun mies osaa ainakin ihan vetää sen esarin taakse pesussa ja puhdasta tulee. Ei oo koskaan ollut yllätyksiä.
Jos miehelläni olisi terveydellinen syy niin saisi leikkauttaa. Se on hänen päätöksensä. Hänen peniksensä kelpaa minulle esarilla tai ilman.

Vierailija
17/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi pyytämään tällaista keneltäkään, mutta kyllä ympärileikattu penis kuitenkin on kaikin tavoin paljon miellyttävämpi naiselle.

Itse siis suosin ympärileikattua. Nykyisellä miehelläni on valitettavasti leikkaamaton ja siihen on ollut todella vaikea tottua, kun aikaisemmin olen nähnyt vain leikattuja.

Vierailija
18/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:30"]

En lähtisi pyytämään tällaista keneltäkään, mutta kyllä ympärileikattu penis kuitenkin on kaikin tavoin paljon miellyttävämpi naiselle. Itse siis suosin ympärileikattua. Nykyisellä miehelläni on valitettavasti leikkaamaton ja siihen on ollut todella vaikea tottua, kun aikaisemmin olen nähnyt vain leikattuja.

[/quote]

Ehkä kannattaisi pyytää pesemään  paremmin?

Vierailija
19/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista hienostuneimmat peniksen hermot sijaitsevat esinahassa. Terskassa on lähinnä kipua aistivia hermoja ja sen hierominen ilman esinahan suojaa tuntuu epämiellyttävältä. Esinahka ei suojele terskaa, vaan terska suojelee esinahkaa. Näin asiantuntijat ovat todenneet.

Homoseksuaalisessa seksissä on myös turvallisia hyväilymuotoja, jotka edellyttävät esinahan olemassaoloa.

Paljas limakalvo on harvoin esteettinen. Onko ihmisen ammottava suu, sierain, peräaukko tai emätin esteettinen? Harvemmin on ja samalla tavalla nyljetty peniskään ei ole niin esteettinen kuin ihollinen penis. Monesti muistoksi jää vielä järkyn näköinen väriero ja arpi.

-Mies 29v-

Vierailija
20/22 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo -Mies 29v- miehimys? Kuulostaa kyllä ällöltä tuo paneutuminen kaiken maailman nahan lerputteluihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi