Emmerdalesta on tullut yksi murhaohjelma. :`(
Juonipaljastuksia....
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:27"]Tylsäksi käy tuo jatkuva murhailu, ei tämä nyt mikään Midsomerin murhat kuitenkaan ole. Emmerdale on minulle ollut aivot narikkaan -viihdettä työpäivän jälkeen, mutta nyt on meno jo ahdistavan puolella. Ja jos joku näyttelijä lähtee sarjasta, niin luulisi vähän mielikuvitusta käyttämällä olevan muitakin vaihtoehtoja, kuin Cameronin murhaamaksi tuleminen!
[/quote]
Onhan niitä. Katien tappaa robert, gemman belle ja robbien declan. Alan kuolee vanhuuteen, Donna tekee itsemurhan. Nikhil muuttaa toisaalle mollyn kanssa.
Ihan kamalaa, kuinka Gennie murhattiin raa'asti. Minulla meni koko viikonloppu pilalle :(.
AI niin, lähteehän cameronkin sarjasta. Itseaiheutettu tapaturma, tavallaan.
Yksi ihminen riehuu ja murhailee siellä eikä kukaan epäile mitään! Tai no, Gennie vihdoin ja viimein aavisti, mutta hänetkin murhattiin eikä tietenkään vielä pitkään aikaan saada Cameronia edes epäiltyjen listalle.
Tossa jutussa sanotaan että juonikuvio ois kestänyt jo vuoden, mut vastahan viime syksynä se Carl kuoli. Vai muistanko ihan väärin?
Jos tuo juonenkäänne on alkanut jo siinä vaiheessa, kun Cameron tuli sarjaan. Siis toimittajan mielestä.
Vai tarkoittaako vuotta sarjassa? Nythän siellä on kesä mut en yhtään muista mikä vuodenaika oli Carlin kuollessa.
Kun Cameron kertoi Debbielle murhasta niin sanoi että siitä on 9 kk.
Olin kyllä tietoinen Gennien kuolemasta ja katsoin sen youtubesta jo aikoja sitten. Silti en voinut mitään kyynelille. Enpä ole koskaan itkenyt jonkun telkkarihahmon takia. Suretti kun Gennie ei nää enää perhettään. Pikku-Molly joutuu kasvamaan ilman äitiään. Ja sitten vielä vaimoaan aidosti rakastava Nikhil. :'(
Niinpä. MÄ oikeasti kelasin sen kohdan. Siis näin mitä tapahtui, mutta pikakelauksella, oli sen verran kamala kohtaus.
Mun mielestä koko sarja kärsii tälläisten ylipitkien ja epätodellisten tapahtuminen takia. Kylä pieni kuin perhana, mutta yksi vain tappaa ja kaivelee hautoja kenenkään huomaamatta. Cameron on muutenkin yhden ilmeen mies, joten joutaisi mahdollisimman pian kuolla siellä kellarissa.
Carl kuoli lokakuun lopussa ja Gennie heinäkuun lopussa. Cameron jää ennen kesätaukoa kiinni, mutta pakenee ja Carlin kuoleman vuosipäivänä kuolee itse tapaturmaisesti. Tuo panttivankiepisodi tapahtunee täällä joko juuri ennen kesätaukoa tai pian sen jälkeen. Murhia muiden tekemiä tapahtuu vielä 4 niissä jaksoissa jotka on näytetty jo Briteissä. SPOILERI Uhrit ovat Gemma, Robbie ja Katie sekä tyyppi, jonka Sonna vetää mukanaan.
Tylsäksi käy tuo jatkuva murhailu, ei tämä nyt mikään Midsomerin murhat kuitenkaan ole. Emmerdale on minulle ollut aivot narikkaan -viihdettä työpäivän jälkeen, mutta nyt on meno jo ahdistavan puolella. Ja jos joku näyttelijä lähtee sarjasta, niin luulisi vähän mielikuvitusta käyttämällä olevan muitakin vaihtoehtoja, kuin Cameronin murhaamaksi tuleminen!