Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poistin rasisteiksi paljastuneet kavereistani fb:ssa

Vierailija
13.03.2015 |

En vain jaksa lukea niitä älyttömiä ihmisoikeuksia ja ihmisarvoa polkevia kommentteja! Ja osa vielä julkisen terveydenhuollon ammattilaisia, joita sitovat eettiset säännöt. Yksi on vielä pääluottamusmies eräässä sh-piirissä. Hyi hitto!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko erottaa rasistin ja maahanmuuttokriittisen? Tuskin.

Vierailija
2/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä on varmaan rasismia sanoa tosiasioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:54"]En vain jaksa lukea niitä älyttömiä ihmisoikeuksia ja ihmisarvoa polkevia kommentteja! Ja osa vielä julkisen terveydenhuollon ammattilaisia, joita sitovat eettiset säännöt. Yksi on vielä pääluottamusmies eräässä sh-piirissä. Hyi hitto!
[/quote]
Poista samalla itsesi

Vierailija
4/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap itse puolustella joukkoraiskaajia?

Vierailija
5/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:54"]

En vain jaksa lukea niitä älyttömiä ihmisoikeuksia ja ihmisarvoa polkevia kommentteja! Ja osa vielä julkisen terveydenhuollon ammattilaisia, joita sitovat eettiset säännöt. Yksi on vielä pääluottamusmies eräässä sh-piirissä. Hyi hitto!

[/quote]

Rasisti!

Vierailija
6/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:55"]Osaatko erottaa rasistin ja maahanmuuttokriittisen? Tuskin.
[/quote]
Tällä palstalla ainakin on todella helppo tunnistaa kuka on rasisti ja kuka ei.

Vierailija
7/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt samoin :) Suurin osa näistä poistetuista on muutenkin yksinkertaisia, joten ei suuri menetys.

Vierailija
8/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:56"]Taidat ap itse puolustella joukkoraiskaajia?
[/quote]
Sinä taidat puolustella suomalaisia raiskaajia?

Vierailija
9/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä olla maahanmuuttokriittinen, mutta monilla se menee jo reilusti yli. Maahanmuuttajien tekemiä rikoksia ei tietenkään tarvitse hyväksyä, mutta suosittelen edelleen kohtaamaan myös ne mamut niin kuin ihminen ihmisen.

Vierailija
10/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:05"]On hyvä olla maahanmuuttokriittinen, mutta monilla se menee jo reilusti yli. Maahanmuuttajien tekemiä rikoksia ei tietenkään tarvitse hyväksyä, mutta suosittelen edelleen kohtaamaan myös ne mamut niin kuin ihminen ihmisen.
[/quote]

Jaa rikolliset mamut? Mä en lue ihmiseksi sellaista, joka pystyy tekemään jotain niin kamalaa ku joukkoraiskaus.

Vierailija
11/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistin yhden vaaemmistohörhön. Alko olla jutut niin käsittämättömiä, ettei jaksanut. Vaikutti todella naivilta ja yksinkertaiselta.

Vierailija
12/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi haistaa paskan ja mennä johonkin slummiin somaliaan asumaan kerta he ovat niin ihanaa sakkia, vai etkö sitten uskaltaisikaan mennä? voi ei, oletkin rasisti!"

TUOLLAISET ap:n tapaiset idiootit sietäisi karkottaa rikollisten mamujen kera saastuttamasta kulttuuria, miten voikin olla niin vaikea erottaa rasismi siitä että ollaan kriittisiä faktoihin pohjautuen?

Annan kaksi esimerkkiä, toinen on esimerkki rasismista ja toinen kriittisyydestä. Kukkahatut voivat yrittää käyttää hoksottimiaan erottaakseen nämä toisistaan ja perustella itselleen että eivät ole sama asia.

Esimerkki 1. Tilastojen mukaan maasta x tulee hyvin paljon rikollisia nuoria miehiä, heidän kulttuuriin kuuluu vääräuskoisten pitäminen alhaisina ja on ihan ok raiskata ja huoritella uhria, haluaisin heidät pois tuhoamasta suomea.

esimerkki 2. voi vittu toi yks on vihree iholtaan! vitun parsa painu vittuun suomesta kun oot vittu vihree vittu! 

Vierailija
13/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt saman kuin ap, en jaksa lukea mitään rasismipaskaa ja toisaalta poistetut ihmiset eivät ole mitään älyn jättiläisiä tai analyyttisia keskustelijoita, joten ei ole ollut menetys. Täällähän nämä älykääpiöt kansakunnan toivot sitten mellastaa anonyymisti ilman mitään rajaa. 

Vierailija
14/14 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös siivonnut persurasistit. En vaan jaksa.