Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välinpitämätön isä, onko yksinhuoltajuuden peruste?

Vierailija
13.03.2015 |

Meillä on 2 vkon ikäinen vauva. Mies luuhastaa illat ja yöt jossain, ei kerro missä. Ei ole kotona kuin nukkumassa. Mulle ei kuulemma kuulu, missä on. Ei vastaa puhelimeen. Ei maksa osaansa elämiskuluista. Räyhätä ja uhkaa erolla. Olen saanut kuulla olevani maailman kamalin ämmä kun kysyn rahan tai kotona olemisen perään. Mies uhannut erolla.

Nyt olen itse kypsä eroon. Kannattaako yrittää hakea yksinhuoltajuutta? Mies haluaa yhteishuoltajuuden koska hänen näkemyksensä mukaan sitten ei tarvi maksaa elatusapua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mua ei tuo elatusapu kiinnosta. En vaan halua, että mies hankaloittaa elämäämme. On uhannut, että eron jälkeen tekee mun ja lapsen elämästä mahdollisimman hankalaa.

Vierailija
2/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elarit joutuu maksaa oli yksin tai yhteishuoltajuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaisen kanssa piti lisääntyä?

Vierailija
4/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset lisäännytte tuollaisten kanssa?

Vierailija
5/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös muuttui kun tulin raskaaksi. Ei aiemmin ollut tuollainen.

Vierailija
6/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pösilö on, voit hakea yksinhuoltajuutta, mutta todistustaakka on sinulla. Muutosta huoltajuusasiassa on ehkä helpompaa hakea sitten kun on todisteet tapaamattomuudesta, maksamattomista elatusmaksuista ym.

Vierailija
7/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja valehtelee. Omaa lastahan rakastaa, kun sen on hankkinut. Näin minulle on vakuutettu.

Vierailija
8/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todella kumma tapa miehellä osoittaa sitä rakkautta lapseen. Esim kieltää mua imettämästä koska se häiritsee hänen yöunia. Tosi rakkautta. Tai ylipäänsä se, että ei ole kotona viettämässä aikaa lapsen kanssa.

Vierailija
9/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska juttu. Hanki yksinhuoltajuus. Syyksi riittää ettei mies ole osallistunut lapsen hoitoon eikä elättämiseen. Kerro tuo imetysjuttu, se riittää kaltoinkohtelun toteamiseksi.

Vierailija
10/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo elarit maksetaan vaikka eronnut isä olen ja yhteishuoltajuus joka on musta aika outo laki kun yhessä lapsia hoidetaan niin miks isä on aina se MAKSAJA

Vierailija
11/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:40"]

No todella kumma tapa miehellä osoittaa sitä rakkautta lapseen. Esim kieltää mua imettämästä koska se häiritsee hänen yöunia. Tosi rakkautta. Tai ylipäänsä se, että ei ole kotona viettämässä aikaa lapsen kanssa.

[/quote]

Höpö höpö. Sitä tunnetta ei voi vain sanoin kuvata.

Vierailija
12/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:46"]

joo elarit maksetaan vaikka eronnut isä olen ja yhteishuoltajuus joka on musta aika outo laki kun yhessä lapsia hoidetaan niin miks isä on aina se MAKSAJA

[/quote]

Molemmat maksaa. Toinen vaan siirtää oman osuutensa toisen tilille. Kyllä ne rahat siihen lapseen menee.

Vierailija
13/13 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:46"]joo elarit maksetaan vaikka eronnut isä olen ja yhteishuoltajuus joka on musta aika outo laki kun yhessä lapsia hoidetaan niin miks isä on aina se MAKSAJA
[/quote]
No jos lapsi asuisi luonasi, olisi äiti MYÖS se maksaja. Tiedäthän, että lapseen menee rahaa myös lähivanhemmalla? Ainakin minä maksan lapsesta vuokran ja vesimaksun lisäksi myös PALJON muuta, meillä onkin lastenvalvojalla laskettu lapseen kuluva kk-raha ja sen perusteella kumpikin on saanut osansa maksettavaksi. Onneksi en lisääntynyt niin idiootin kanssa, joka ei tätä tajuaisi, ei ole ikinä kitissyt maksuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä