Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi hitto, ostin eilen Stockan Herkusta jyväisän leivän

Vierailija
13.03.2015 |

ja nyt kun sitä syö niin musta siinä maistuu home. Mitään ei pinnalla kuitenkaan näy.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkusta olen saanut pari kertaa todella vanhaa tavaraa. Toisell kertaa kalaa, joka haisi niin, ettei voinut edes sisälle roskikseen jättää.

Vierailija
2/16 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa soittaisit sinne herkkuun, miksi täällä asiaa kitiset. Olen useita kertoja ostanut huonoa ruokaa eri kaupoista ja valittanut sinne kauppaan ja siten saanut vastaavan tilanne tai jonkin muun korvauksen. Huoh.

Jyväleivissä on aina riski, että jyvät on homeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa soittaisit sinne Stockalle, ei se valitus täällä auta.

Vierailija
4/16 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin ajattelin että nuo paperipussileivät siellä olisivat melko tuoreita. En viitsi tuota leipää syödä kun siinä on selvä homeen maku, parista palasesta yrittänyt haukata ja sama juttu. Paska homma, en viitsis lähteä valittamaankin kun matkaa 20km.

Vierailija
5/16 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:37"]

No jospa soittaisit sinne herkkuun, miksi täällä asiaa kitiset. Olen useita kertoja ostanut huonoa ruokaa eri kaupoista ja valittanut sinne kauppaan ja siten saanut vastaavan tilanne tai jonkin muun korvauksen. Huoh.

Jyväleivissä on aina riski, että jyvät on homeessa.

[/quote]

No olipa todella iloinen ja positiivinen viesti sinultakin, hyvää päivänjatkoa vaan sullekin :D

Vierailija
6/16 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaanko te valitatte? Mä otan aina yhteyttä tuotteen valmistajaan.

Vierailija
7/16 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina luottaa makuaistiin. Yksi aamu syötiin poikaystävän kanssa aamupalalla Realia. Mä maistoin siinä homeen ja jätin syömättä, poikaystävä mussutti onnellisena. Seuraavana aamuna oli leivässä jo ihan selkeä homerykelmä, vaikka päiväystä olikin vielä jäljellä. Tää nyt oli ehkä vähän turha kommentti, mutta niin, makuun kannattaa luottaa ja ottaa yhteyttä sinne Herkkuun. :)

Vierailija
8/16 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä  söin sellaista pari viikkoa sitten ja maistoin homeen. Muut perheessä eivät maistaneet, vaikka yksi lapsista on varsinainen supermaistaja. Ehkä siinä oli jotain sitten kun sinäkin maistoit. (Muu perhe voi hyvin).

Vierailija
9/16 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne stokkan leivät leivota jostain saksalaisesta pakastetaikinasta? Lisäaineita on paljon ainakin. En osta itse herkusta koskaan leipää, vaikka muuten se onkin pääasiallinen ruokakauppani. Paljon parempaa leipää saa muualta.

Vierailija
10/16 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä jaloillasi ja osta ruokasi jostakin muualta. Sinuhen ruisleipiä ei kuitenkaan kannata ostaa. Niissä on kiviä joukossa.

Vierailija
11/16 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan norjalaista savulohta Lidlistä, juurikin koska se on siellä tuoreempaa kuin muualla.

Vierailija
12/16 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:54"]Ostan norjalaista savulohta Lidlistä, juurikin koska se on siellä tuoreempaa kuin muualla.
[/quote]
Häh? Perustele, mistä tiedät että olisi jotenkin tuoreempaa?

Vierailija
13/16 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aloittajan kodin hygienian laita on ? Jos elät kaatopaikalla, niin kyllä siellä mätänee muutkin ruoat : )

Vierailija
14/16 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:40"]

[/quote]

Juuri näin : ) Ei ole kaupan vika, jos valmistajan virheen takia tuote on viallinen. Vai meinaako aloittaja , että Stockmann tahallaan myy paskaa ja viallista tavaraa?

Vierailija
15/16 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:40"]

[/quote]

Juuri näin : ) Ei ole kaupan vika, jos valmistajan virheen takia tuote on viallinen. Vai meinaako aloittaja , että Stockmann tahallaan myy paskaa ja viallista tavaraa?

[/quote]

Itseasiassa, en ihmettelisi.

Vierailija
16/16 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran (perjantaina) leipomon myymälästä vastapaistetun leivän, joka oli maanantaina homeessa. Valitin asiasta valmistajalle. He tutkivat asiaa ja kertoivat, että leipä oli jäänyt hiukan raa'aksi ja pakattu liian kuumana.

Korvaukseksi sain 3 kpl uusia ja homeettomia leipiä. Kannattaa siis kertoa myyjälle/leipomolle, koska se on heidänkin etunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä