Erään avioliiton loppu
Lukekaa seuraava
ja kertokaa, eritoten naiset, mitä tuntemuksia kyseinen juttu teissä herättää.
Kommentit (25)
Siinä oli avioero tilanne miehen näkökulmasta, pettäminen on todella raukkamaista ja jättää petetylle elinikäisen trauman. Kaikkea hyvää ja voimia kaikille jotka joutuvat petetyksi...valitettavasti pettämistä tapahtuu kokoajan ja juuri ne ihmiset joista kukaan ei uskoisi, niin he ovat pahimipa pettureita. Ja ihmiset kannataa keskustella sen kumppanin kanssa, että korjausliikkeet voidaan tehdä yhdessä ja välttää nämä ikävät tilanteet. Toki jos suhteessa on väkivaltaa niin siitä pitää lähteä heti!!!
Entä kun mies itse pettää ja vaimo haluaisi erota. Mies ei ja on yhtä "järkyttynyt".
Oli niin pitkä ja tylsä, etten jaksanut lukea koko loppua. Sen ymmärsin, että vaimo oli miettinyt eroa pitkään ja ilmoitti sen sitten yhtäkkiä. Tähän vastaisin sen, että miksi miesten mielestä naisten pitäisi olla hiljaa eikä sanoa ongelmista (toisin sanoen ei saa nalkuttaa)? Tottakai se ero tulee yllättäen, jos ei ota asioita esille ja sano asioista, mitkä toisessa vaivaavat. Vaikka kuvissa hymyilee lomamatkoille, tuskin on hymyillyt muuten, jos ero on ollut mielessä. Nainen ottaa toisen miehen vaan jos on tyytymätön suhteeseen, mies ottaa toisen naisen ihan vaihtelun vuoksi. Mieheensä tyytyväinen nainen ei edes suunnittele eroa, nainen toimii biologisesti niin.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 07:26"]
Entä kun mies itse pettää ja vaimo haluaisi erota. Mies ei ja on yhtä "järkyttynyt".
[/quote]
Voisitko suomentaa tämän? Kysyin mitä tuntemuksia se juttu herättää. Voin arvata vastauksesi perusteella, mutta en ota sitä vapautta nyt. Voisitko täsmentää komenttiasi? AP
Hyvä juttu. Luin sen kokonaan. Kyllä tuo varmasti naisiin sopii, että eroa on harkittu jo pitkään ennenkuin siitä kerrotaan. Itse olen miettinyt eroa monta kertaa viime vuosina. Miehellä ja minulla ei mene hyvin, mutta mies ei halua keskustella asioista.