Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosi siitä kun suhde päättyi toisen naisen takia

Vierailija
08.12.2021 |

Niin vaan tuli vuosi täyteen siitä kun suhde päättyi ja mies siirtyi samoilla vauhdeilla uuteen naiseen. Miksi en ole vieläkään toipunut? Mulla on mielekäs työ, ystäviä, harrastuksia. Olen käynyt terapiassa. Elämässä kaikki kunnossa. Mutta sisällä hirveä tyhjyys, suru ja ikävä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteemme kesti viisi vuotta. Tietääkseni minua ei petetty, ainakaan sen varsinaisessa merkityksessä. Mutta saman tien tämä uusi kuitenkin oli kuvioissa ja menivät kihloihin 4kk eromme jälkeen. Minut on kerran aiemmin petetty pahasti parisuhteessa ja luulen sen myös vaikuttavan siihen miksi olen niin rikki. Elän aktiivista elämää ja pyrin parhaani mukaan keskittymään tekemään omasta arjestani onnellista. Ostin oman uuden asunnon jota olen remontoinut. Hankin lemmikin. Teen suunnitelmia tulevaisuudelle. Silti rinnassa on koko ajan raskas möykky ja iloa en juurikaan tunne. Haluaisin jättää tämän kaiken taakseni, mutta se taakka roikkuu koko ajan harteilla. Tapailin hetken aikaa uutta miestä, mutta jouduin lopettamaan suhteen, koska en pystynyt päästämään uutta ihmistä lähelleni. Ap

Kuulostaa siltä, ettetolekäsitellyt ensimmäistä eroasi.

Sanotaan, että jos koet kipua juuri nyt, niin se johtuu 20prosenttisesti olemassa olevasta tilanteesta. 80 % johtuu aiemmista kokemuksista. Yleensä lapsuudesta.

Näin se varmasti on. Olen voittanut tässä lotossa, koska lapsuudessakin jo on ollut haavoittuvia tekijöitä. Tämä päivä on ollut taas vaikea, olen todella kyllästynyt tähän kipuun. Ap

Vierailija
42/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä uusi suhde veisi eteenpäin?

Tämä on todella huono neuvo, jos korjaa vanhan haavan uudella suhteella löytää käsittelemättömät asiat edestään melko varmasti myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät vain ole sinun juttusi

Vierailija
44/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli nyt vuosi erosta ja samaistun ketjuun täysin. Oli ihan lyhyt suhde ja loppui eri syistä kuin aloittajan, edelleenkin hirveä riipivä suru ja ikävä joka päivä :( Ei tule mieleenkään lähteä taas deittailemaan, kuten ystävät ovat ehdotelleet jo. Eikä kaikista huonoista kokemuksista huolimatta pysty ajattelemaan ketään muuta kuin häntä vaan. Kaikki elämässä muuten ihan kunnossa, mutta sydämestä puuttuu pala. Suruprosessia on kestänyt vuoden, siltikään en ole päässyt yli exästä.

Voimia kaikille saman asian kanssa kamppaileville <3 Ei tähän kliseisesti auta muu kuin aika ja kituminen.

Vierailija
45/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se varmasti on. Olen voittanut tässä lotossa, koska lapsuudessakin jo on ollut haavoittuvia tekijöitä. Tämä päivä on ollut taas vaikea, olen todella kyllästynyt tähän kipuun. Ap

Harmin paikka. Jos mahdollista niin mä lähtisin ulos. Siis ravintolaan. Sekin helpottaa, kun on muita ympärillä vaikka suurin osa olisikin juntteja.

Vierailija
46/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot ajattelee mitä tahdot ajatella.

Sun tarvitsee koodata itsesi uudelleen ja todeta että vuosi on riittävän pitkä aika vatvomiseen.

Hanki parempia ajatuksia.

Se ettet sä riittänyt sun miehelle ei ole sun syy. Se halusi muuta ja se ei tee sinusta epäkelpoa vaan todellakin, sulle on jossain sun ihminen. Sun tarvii se vaan löytää!

Vierailija
47/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä te naiset haukutte meitä miehiä aina. Rajansa meilläkin. Tyytymättömyyttä eikä feminististä urputusta loputtomiin jaksa kuunnella.

Vierailija
48/49 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä uusi suhde veisi eteenpäin?

Tämä on todella huono neuvo, jos korjaa vanhan haavan uudella suhteella löytää käsittelemättömät asiat edestään melko varmasti myöhemmin.

Ehkä jollakin toimii, itselläni ei. Kun olen sydänsurussa en pysty millään tavalla kiinnostumaan kenestäkään uudesta. Ja irtosuhteita on ole harrastanut koskaan. Ap

Vierailija
49/49 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan