Tämän palstan seuraaminen tekee kyllä pahaa mielenterveydelle
Täällä on niin uskomattoman paljon kyllä negatiivista energiaa, että taitaa olla parempi kun lopettaa koko palstan seuraamisen.
Kommentit (74)
Välillä tekee pahaa kun puhutaan jostain sellaisesta asiasta josta tiedän oman kokemukseni kautta ja voisin kommentoida siihen fiksusti, niin tarkistukseen menee eikä julkaista. Sitten siellä mäyhyätään asiaa keskenään eikä kukaan korjaa esim vääriä luuloja tai uutisia.
Tämä palsta antaa hyvin negatiivisen kokonaiskuvan naisista.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tekee pahaa kun puhutaan jostain sellaisesta asiasta josta tiedän oman kokemukseni kautta ja voisin kommentoida siihen fiksusti, niin tarkistukseen menee eikä julkaista. Sitten siellä mäyhyätään asiaa keskenään eikä kukaan korjaa esim vääriä luuloja tai uutisia.
Aina kun itse saan pidemmästi kirjoitettua niin silloin tulee mulle se "julkaistaan hyväksynnän jälkeen". Mä oon myös huomannut, että tällä palstalla levitetään väärää tietoa silloin tällöin.
Sitten kun mä kerron faktaa, kun oon perehtynyt aiheeseen niin toiset tuomitsee sen tiedon alanuolilla. Ei tähän palstaan kenenkään kannattaisi luottaa. Keksittyjä totuuksia vallitsee suurimmaksi osaksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ylilautahan tää on.
Ei ole verrattavissa monestakaan syystä. Mm. siksi, että iso osa sairaimmasta materiaalista on täälläkin miehiltä peräisin. Palstasensuurikin on siksi puolipakollista.
Persuilu on kaiken aikamme häiriintyneisyyden kulminotuma. Muut kuin persutuputus jutut ovat mielestäni oikein hyvää keskustelua.
älä ota liian vakavasti ja muista, että suunnilleen puolet on keksittyä bascaa.
Vierailija kirjoitti:
Osa trollaajista on mielenterveysongelmaisia ja osa toimittajia jankkaamassa negatiivisuuksia, kun eivät muuhun pysty.
Suosittelen kaikille melkein mitä tahansa muuta harrastusta kuin tämä palsta.
Ja osa on ahneita. Kaikki ahnehditaan itselle ja toisten täytyisi tehdä ilmaiseksi töitä. Vanhana sitten alkaa ahnehtiminen pelottaa, että mitä tuli tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa trollaajista on mielenterveysongelmaisia ja osa toimittajia jankkaamassa negatiivisuuksia, kun eivät muuhun pysty.
Suosittelen kaikille melkein mitä tahansa muuta harrastusta kuin tämä palsta.
Ja osa on ahneita. Kaikki ahnehditaan itselle ja toisten täytyisi tehdä ilmaiseksi töitä. Vanhana sitten alkaa ahnehtiminen pelottaa, että mitä tuli tehtyä.
Köyhät voi olla tyytyväisiä, heillä on vain hyvää edessä.
Vierailija kirjoitti:
älä ota liian vakavasti ja muista, että suunnilleen puolet on keksittyä bascaa.
Enemmän kuin puolet! Sillä minulla on hyvin vikkelät sormet ja ne oikein syyhyävät päästessään porvoolaistumaan mahdollisimman monessa ketjussa. Sillä se pitää minun mielenterveyteni virkeänä.
Tämä paikka on vuosi vuodelta pahempi, ilkeämpi, hullumpi. Oikeasti kaipaan niitä kivoja, hyvin kirjoittavia keskustelijoita ja ajatuksia herättäviä ketjuja menneiltä vuosilta.
Voisi olla hyvä uudenvuodenlupaus siirtyä kokonaan pois tältä palstalta.
Läpileikkaus Suomalaisen naisen perusluonteesta.
Täällä on toimittajia, jotka stalkkaavat ihmisten puhelimia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on toimittajia, jotka stalkkaavat ihmisten puhelimia.
Joo ne ovat ottaneet mikrosirut joilla ne vaklaavat meidän viattomien palstapelleilijöiden puhelimia!
Vierailija kirjoitti:
Tämä paikka on vuosi vuodelta pahempi, ilkeämpi, hullumpi. Oikeasti kaipaan niitä kivoja, hyvin kirjoittavia keskustelijoita ja ajatuksia herättäviä ketjuja menneiltä vuosilta.
Voisi olla hyvä uudenvuodenlupaus siirtyä kokonaan pois tältä palstalta.
Kertoo jotain Suomesta. Ennen oli tehtaita ja tes-palkka töitä, nykyään teetetään töitä työmarkkinatuella 518 netto ja kulukorvaus 9 euroa / työpäivä, ei ihan AMK-tutkinnon suorittaneen palkka.
Eläkeläisiä on 1,6 miljoonaa, vielä he ovat asiakkaina. 10 vuoden sisällä koittaa yrityksille karut ajat, toivotaan ettei ole kaupan alan ja palvelualan työntekijöillä asuntolainoja.
Tämä palsta on Suomen salainen ase. Jos ufot tai venäjä hyökkää niin syötämme niiden tietokoneisiin palstan katkerimmat ja hulluimmat jutut ja sitten vain odotamme. Ja sota on voitettu.
Eiku tulee hyvälle mielelle, etteihän tässä asiat niin huonosti olekaan. Jos menee huonosti, niin tänne vaan palstailemaan.
Taloussanomissa oli jo ennen koronaa, että kaupan alalta irtisanotaan 25000 seuraavan 10 vuoden aikana. Jos perheellä on mökki niin he ei saa toimeentulotukea. Myöskään asuntolaina ja yhtiölaina eivät ole laskuja toimeentulotuessa.
Jotta saa asuntolainasta lyhennysvapaata, täytyy sitä olla maksanut 7 vuotta. Yhtiölainasta ei lyhennysvapaata saa ja niihin on tulossa kuulemma kovat korotukset niinkuin sähköön tuli nyt.
Työmarkkinatuki on 518 netto ja 660, jos 2 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Eiku tulee hyvälle mielelle, etteihän tässä asiat niin huonosti olekaan. Jos menee huonosti, niin tänne vaan palstailemaan.
Tarkoitatko niitä jotka on kaupan alalla ja palvelualalla, asuntolaina kannattaa maksaa pois 5 vuodessa ettei tule nälkä.
Tuo on kirotun totta että realismia dissataan. Usein ihan sensuroidaan. Sehän on päättäjiä myöten maan tapa. Ikävät asiat ja aiheet lakaistaan maton alle. Kun niistä ei keskustella niin voidaan teeskennellä ettei niitä ole olemassa.
420