Ratkaiskaa tämä ongelma!
Mulla on ollut jo pitkään turvotusta siis ihan painaumat tulee vaikka istumisesta. Juon vettä reilusti. Tarkkailin syömisiäni ja lihoin silti 30kg. Kävin lihomisen aikana monta kertaa lääkärissä, olimme todella huolissamme mistä on kyse.
Nyt on lihominen loppunut, painan n. 100kg. Lihominen loppui, sillä kadotin näläntunteen. Iltapäivällä huomaan että heikottaa, hui en ole syönyt mitään, miksi ei ole nälkä. Sitten tietysti syön vaikka edelleen ei nälätä.
Saatan syödä vain kerran tai kaksi päivässä. Liikun normaalisti. En silti ole laihtunut ja turvotus on ongelma edelleen.
Verikokeet otettiin mutta niiden mukaan olen terve. Leukosyytit ja trombosyytit ovat hieman koholla ja hb tosi hyvä. Näin on veriarvot olleet jo pari vuotta. Vointi on joinakin päivinä ihan hyvä ja toisinaan väsynyt ja keho ei jaksaisi liikuntaa. Kilpirauhasen arvot olivat normaalilukemissa mutta eräs lukema aivan matala, lähes vajaatoiminnan puolella.
Koen oloni epänormaaliksi ja kehossa ei ole kaikki hyvin, mutta lääkärit ohjaavat vain psykiatriselle hoitajalle juttelemaan paino-ongelmista.
Kommentit (7)
Se oli se jonka kuuluisi olla 9-21 mutta minulla se oli 10. Se on viitesrvoissa vielä enkä muista sen nimeäkään.
No paha sitten sanoa. Luulisin että se on oleellinen tekijä, mikä sitten olikin, jos on jotain fyysistä vikaa. Voitko hakeutua vaikka yksityisen kautta jollekin sisätautien spesialistille?
Olen käynyt sisätautilääkärillä yksityisellä. Hän sanoi että olen aivan terve.
Ap (joka ei tunne oloaan terveeksi)
Lisäksi on jotain outoja osittaista vatsalihaksen kramppia alkanut tulla. Aloitin jo ravintolisät jos ne auttaisi. Alan jo itsekin epäillä että kuvittelen vain kaiken, mutta miksi sitten mieskin on niin huolissaan minusta..
No mikäköhän se eräs vajaatoiminnan rajoilla oleva arvo oli?