Ope! Kuinka monta minuuttia
valvontoja sinulla on viikossa? Mulla keskinmääriin 90 min. Mielestäni paljon!
Kommentit (32)
2 x 15min välkkävalvonta ja joka päivä ruokailuvalvonta, jolloin samanaikaisesti syön itse (verotusarvolla).
60 min.
Onko sinulla ap
a) saman verran valvontoja kuin muilla teidän koulussa?
b) paljon ylitunteja?
2 x 20 min sekä joka päivä ruokailuvalvonta 20 min, jolloin en syö itse.
Välituntivalvontoja 3 x 15min ja ruokailuvalvontoja 4 x 15 min, syön itse verotusarvolla.
2x15 min välkkävalvont viikossa, joka päivä ruokailuvalv., syön itse samalla. Lisäksi viitisen kertaa vuodessa välipalavalvonta, ja muutaman kerran pitkä ulkovalv. 30 min.
Olen kolmen opettajan koulusta, joten välituntivalvontoja on yksi kokonainen päivä, toisesta muutama välkkä ja lisäksi kyyditysten odottelun valvontaa. Mutta meillä on opettajainhuoneen ikkuna pihalle päin joten hoidetaan valvonnat yleensä siitä katsomalla.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:56"]
No tietysti välituntivalvonnoista. Onko niitä muitakin?
[/quote]
Esimerkiksi yo-valvontoja on nyt ollut viime viikkoina aika monta minuuttia. Tietysti.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:25"]
Ap lienee pienessä koulussa: vähän opeja, väkisin paljon valvontoja.
[/quote]
Tai iso koulu, paljon valvottavia ja monta pihaa.
Joka päivä on 1-2 välituntivalvontaa. Jokainen opettaja hoitaa ruokailuun viemänsä luokan ruokalavalvonnan, meillä ei ole mitään yleistä vahdinpitäjää ruokalassa. Koulu on iso, 400 oppilasta, ja joka välitunnilla on 4-5 valvojaa.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:39"]
55 min, edellisessä koulussa 45 min
[/quote]
Siis välituntivalvontoja, ja kun alakoulun puolella ollaan niin oman luokan ruokavalvontoja 5* 15 min
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:31"]
Olen kolmen opettajan koulusta, joten välituntivalvontoja on yksi kokonainen päivä, toisesta muutama välkkä ja lisäksi kyyditysten odottelun valvontaa. Mutta meillä on opettajainhuoneen ikkuna pihalle päin joten hoidetaan valvonnat yleensä siitä katsomalla.
[/quote]jos oot tosissasi, niin nyt särkyi mun ajatus pienten kyläkoulujen idyllistä
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:56"]
No tietysti välituntivalvonnoista. Onko niitä muitakin?
[/quote]
No esimerkiksi vaikka ruokailu-, jälki-istunto-, koe-, ylioppilaskirjoitusvalvontaa nyt vaan muutamia mainitakseni.
Siispuhutko välituntivalvonnoista? Minulla 3*15min eli yhteensä 45min.