Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies rahtaa kotiimme tavaraa kysymättä minulta

Vierailija
07.12.2021 |

Mies tuo tavaraa kotiimme kysymättä minulta. Ja kai ymmärrän, ettei kysy, kun minua ahdistaa, että meillä on kotona käytävät tavaran keskellä mutta ei paljon muuta tilaa.

Itse taas tykkään, jos olisi väljää.

Mies tuo huonekaluista lähtien (ja mitään ei viedä pois, vaikka niin toivoisin.)

Asumme siis maalla omakotitalossa, ja miehellä on käytössään kokonainen huone, jonne hän saa kerätä tavaraa niin paljon kuin haluaa (ja siltä se näyttääkin).

Esimerkkejä olisi useampia, jotka ahdistavat minua.

Mutta nyt uusimpana mies toi eteiseemme pakastimen. Meillä on kyllä elintarvikkeille erillinen pakastimensa, mutta tuo eteisen pakastin on miehen harrastukseen liittyvä.

Miehen tuoma pakastin oli aiemmin ulkovarastossa, mutta toi eteiseen, koska haluaa lyhyemmän matkan pakastimelle. (ja se varastossa ollut paikka täyttyy tietty muusta tavarasta tällä hetkellä.)

Minua ahdistaa. Eteisessä olo tyhjä tila, joten miehen pitää täyttää se välittömästi. Minulle tyhjä tila tuo väljyyden tuntua ja tuottaa siksi iloa.

Mies huomaa, että pakastin eteisessä haittaa minua. Ja siitä seuraa pattitilanne, että mies haluaa, että pakastin nimenomaan on eteisessä. Koska kontrolloin kuulemma liikaa.

Voi olla, että kontrolloinkin, mutta minua ahdistaa tavaravuorten keskellä asuminen.

Eteisen olin nimenomaan siivonnut niin, että siinä oli tyhjä tila. Ei ollut lasten kenkiä tms. Ja en tiedä, olisiko kenkävarasto auttanut asiaa; mies olisi ehkä siirtänyt kenkökasoja syrjään ja tuonut pakastimen niiden keskellä. En tiedä. Tyhjä tila ehdottomasti auttoi miestä päätöksessä tuoda pakastin eteiseen. Koska siinähän oli tilaa.

Ahdistaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omistat puolet asunnosta, voit hyvin sanoa, että pakastin lähtee sinne mistä tulikin tai kaatopaikalle.

Vierailija
2/31 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastin palstahullun aloitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos omistat puolet asunnosta, voit hyvin sanoa, että pakastin lähtee sinne mistä tulikin tai kaatopaikalle.

Toki, ja sitten seuraavaksi kaatikselle lähtee isoäidin anopin kummin koirantaluttajan kahviastiasto, sisustustyynyt ja lopulta se nainen.

Vierailija
4/31 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katseli päivästä toiseen tyhjää tilaa eteisessä, ja häntä kutkutti täyttää se tavaralla.

Tyhjä tila tuotti minulle iloa.

Nyt minä katselen eteisessä pakastinta päivästä toiseen ja minua ahdistaa.

Vierailija
5/31 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin noin siinä käy,lähtee akka sinne kaatopaikalle myös.

Vierailija
6/31 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siinä eteisessä siis tyhjä tila, vai ymmärsinkö väärin?

Vierailija
7/31 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sama pakastin, joka ei käynyt yllätys lahjaksi tuttavalle?

Vierailija
8/31 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, ja sitten seuraavaksi kaatikselle lähtee isoäidin anopin kummin koirantaluttajan kahviastiasto, sisustustyynyt ja lopulta se nainen.

Noi olisi kuule kaatiksella jo ajat sitten ja samoin jotain rojuja keräävä ja mies. Jos kerran pakastin on mahtunut olemaan varastossa, niin mahtuu se sinne uudestaankin - yksinkertaista rakas palstauli.

Vierailija
9/31 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä sama mies joka juo salaa energiajuomia?

Vierailija
10/31 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tämmöistä valitusta ja marinaa omasta kumppanistaan!

Itsehän olet puolisosi valinnut, eikö niin?

Ja jos et kestä tyyppiä, eroonkin siitä pääset hyvin helposti, eikö niin?

Ihan turhia tämmöiset marinat.

Vierailija
11/31 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, eteisessä oli tyhjää tilaa. Ei ole enää.

Ap

Vierailija
12/31 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vie siis ensin kaatopaikalle isoäidiltään saamansa kahviastiaston, kirpparilta ostamansa sisustustyynyt ja sitten lopuksi oman vaimonsa. No onpa järkevää.

Vierailija
13/31 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamstraaja, tuo on sellainen ongelma että siitä on vaikea päästä eroon, koita sopia että jos tuo uuden tavaran pitää heittää samalla yksi vanha roskiin/myyntiin.

Vierailija
14/31 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tämmöistä valitusta ja marinaa omasta kumppanistaan!

Itsehän olet puolisosi valinnut, eikö niin?

Ja jos et kestä tyyppiä, eroonkin siitä pääset hyvin helposti, eikö niin?

Ihan turhia tämmöiset marinat.

Tää on nii totta. Tuntuu olevan oikein vauvapalstalaisten ongelma. Tosin normaalit ihmiset on töissä tähän aikaan, niin veikkaan että tänne postailevien ei ole niin helppo vaihtaa miestä vaan ovat joutuneet tyytymään siihen ketä on heijin kiinnostusta osoittanut

Vierailija
15/31 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli samanlainen ja ne kamat oli pitkin poikin missä sattuu. Kyllästyin, ja erosimme. Sitä väljyyttä ~

Vierailija
16/31 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän en kyselisi vaan veisin sen pakastimen vartin varoajalla takaisin sinne mistä tulikin. Muutenkin tekisin kolme kertaa vuodessa tyhjennysurakan ja tyhjentäisin jopa sen miehen huoneen, koska hemmetillistä tuhlausta käyttää yksi kokonainen huone pelkkään roinaan. 

Vierailija
17/31 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käsittääkseni mikään pakota jatkamaan liittoa, jossa vain kärsii. Ota ero ja vaadi ositus. Jos ukko haluaa pitää hamsterikämpän, hän maksaa sinut siitä ulos käyvällä hinnalla.

Aikuisten oikeasti kuvitteletko, että me kaukoparannamme hänet hänen hulluudestaan? Emme, etkä sinäkään siihen pysty.

Älä uhkaile vaan jätä erohakemus maistraattiin ja etsi itsellesi asunto. Jos olet rahaton tai tuloton, sosiaalipäivystys auttaa. Jos on lapsia, ota kuvia kämpästä todisteeksi ennenkuin lähdette.

Vierailija
18/31 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi. Tuo tavaramäärä voi aiheuttaa tosi pahan ahdistuksen ja ongelmia ihan kaikille perheenjäsenille.

Mulla on myös hamstraajamies, koko ajan pitää etsiä mitä rikkinäistä korjattavaa ostaisi vaikka varasto on täynnä tavaraa. 

Nyt sillä on oma iso varasto ja kotiin ei yhdelläkään rojulla ole asiaa.

Vierailija
19/31 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla, että elämäntapanne on erilaiset. Muutama keino: opettele sietämään tai sitten muutatte omiin osoitteisiin jolloin sinä saat pitää kotisi tyhjänä ja hän täyttää omansa. Tai sit vaan keskustelette asian läpi ja sovitte pelisäännöt.

Vierailija
20/31 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen itse päätämme mitä parisuhteelta haluamme ja mitä siltä siedämme. Selkäranka, nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi