Mistä aihepiiristä tietosi on vähäisintä?
Kommentit (32)
Sosiaalinen kanssakäyminen. Mukaan lasken niin verbaalisen kuin fyysisenkin kanssakäymisen.
Terveisin Naispelko28
Politiikka, talous, kirjallisuus, historia, urheilu. Kaikki ihan hirveän tylsiä ja epäkiinnostavia aiheita.
Urheilu. Erityisesti jääkiekko, jalkapallo, formula ei kiinnostele mikään hiihto tai mäkihyppy. Ihan sama kuka voittaa ja on tylsää seurattavaa.
Minäkin tiedän urheilusta hirveän vähän. Erittäin heikot tiedot on myös julkkiksista, etenkin tällaisista ulkomaalaisista tv-kasvoista, jotka eivät ole nousseet julkisuuteen esim. musiikkia, elokuvia tai kirjoja tekemällä.
Minulla on muuten laajat yleistiedot tieteen ja kulttuurin alalta ja tieto tarttuu päähän. Olen joutunut sen takia usein tietokilpailuihin mukaan.
Se päättyy aina samalla tavalla. Kysymykset:
Kuka voitti miesten yhdistetyn tuplamatkan 2008?
Kuka saavutti suurimman talk show-yleisön vuonna 2018?
Georgie Willisworthin exän nimi?
Joo, pitäkää tunkkinne.
Osa historiaa, kirjallisuus, urheilu.
Hyvinkin monesta. Esim. Islannin historiasta tai kiinan kieliopista en tiedä yhtään mitään.
Erilaisten tositv ohjelmien "julkkis" versioita katsoessa huomaan, että tietämykseni julkkiksista on melkein olematonta. Yleensä en edes nimestä tunnista suurinta osaa. Saati tiedä, mistä ovat tunnettuja.
Urheilu ja lapset, ei kiinnosta kumpikaan.
Musiikissa olen täysin pihalla, pubivisassa saan musiikkikysymyksistä 0 pistettä. Ja musiikkiin luetaan vain rock/pop -genre sekä euroviisut.
Golf, fantasiaelokuvat ja kryptovaluutat.
Urheilu, en tiedä edes kaikkien urheilulajien nimiä saati että ymmärtäisin niistä mitään.