Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh:t - reissaatteko minkä verran lastenne kanssa?

Vierailija
12.03.2015 |

Itsekseen vai joku tuttu mukana?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekseen me käydään. Kylpylöissä ja mökkeilemässä. Risteilyllä. Lentää en uskalla.

Vierailija
2/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein kerran 1-2 vuodessa ulkomaille viikoksi. Edullisia matkoja ovat olleet, ei kalleimmasta päästä ollenkaan. Ystävä ja hänen lapsensa (samanikäinen kuin omani) ovat olleet mukana.

Jotenkin tuntuu, että kahdestaan lapsen kanssa ei olisi niin kivaa. Lapset nauttivat keskenään peuhaamisesta. Minun kanssani pelkästään voisi tulla tylsää. Ja aikuisseurakin on kivaa itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeekohan ap nyt sitä, miten yksin pärjää lasten kanssa reissussa vai miten on taloudellisesti mahdollista reissata..?

Vierailija
4/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:54"]

Hakeekohan ap nyt sitä, miten yksin pärjää lasten kanssa reissussa vai miten on taloudellisesti mahdollista reissata..?

[/quote]

Miksi pitäisi mitään hakea? Kunhan kysyin että reissaatteko.

ap

Vierailija
5/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaan 4-5 viikkoa vuodessa kolmistaan lasteni kanssa, ja ehkä viikon verran lyhyempiä reissut yhteensä jonkun toisen perheen kanssa tai sukulaisseurassa.

Vierailija
6/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reissaa yksin. Huvipuistoissa kylpylöissä ym on joko lasten isä tai siskoni lastensa kanssa mukana

Vierailija
7/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reissannut tavalla jos toisellakin, pitkiä repppureissujakin on tehty kahdestaan jo ennen kuin lapsi aloitti koulun. Harvoin valmismatkoilla.

Vierailija
8/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reissannut tavalla jos toisellakin, pitkiä repppureissujakin on tehty kahdestaan jo ennen kuin lapsi aloitti koulun. Harvoin valmismatkoilla.

Vierailija
9/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme kaksin (lapsi ja minä) tai esim. siskoni, lapsi ja minä tai ystäväni ja hänen lapsensa sekä lapsi ja minä tai äitini, lapsi ja minä -kokoonpanoilla näillä reissuilla kerran vuodessa:

- kaukorantamatka tai Kanaria 1-2vkoa

- Euroopan kaupunkiloma 4-7pv

- Tukholman risteily 3pv

- pari pitempää kotimaan lomaa hotelliyöpymisellä 2-7pv

Vierailija
10/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti reissaan lasteni kanssa kerran tai kaksi vuodessa, riippuu taloudesta :), ollaan myös reissattu muidenkin kanssa, mutta siis satunnaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme