Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä lähiaikoina työllistynyt - miten sait töitä?

Vierailija
12.03.2015 |

Saitako avointa paikkaa? Vai avoimella hakemuksella? JA KERRO MITEN TEIT SEN :))

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotteluvapaan sijaisuus ja sitä kautta pidemmän työsopimuksen.

Vierailija
2/39 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat viime aikoina. Lähiaikoina viittaa tulevaisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin paikka, minulla oli hyvä hakemus ja olin haastattelussa vakuuttavin.

Vierailija
4/39 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
5/39 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin heti, kun ilmoitus tuli mol.fi sivustolle ja menin samana päivänä haastatteluun. Neljä päivää meni, kun soitettiin, että sain paikan.

Vierailija
6/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotteluvapaan sijaisuus 500 kilometrin päässä 3 kuukaudeksi. Olin ainoa hakija, ja epäpätevä. MOL:n sivulla tämä, kuten yleensäkin kuntien ja valtion paikat.

Siitäkin on yli vuosi.

Vierailija
7/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin erääseen liikkeeseen asiakkaana, tuli puheeksi että olen kouluttautunut samalle alalle ja viikko myöhemmin kirjoitettiin työsopparit. :) Joskus elämä on ihmeellistä. 

Vierailija
8/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla avoin paikka, löysin ilmoituksen muistaakseni jostain Facebookin verkostoitumisryhmästä, mutta kyllä se oli myös mol.fissä. Hakemus, haastattelu ja töissä ollut nyt kuukauden 😊

Vierailija
9/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin vähän rimaa ja hain muita kuin omaa koulutustani vastaavaa työtä. Parempi näin kuin ilman.

Vierailija
10/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monsterissa oli ilmoitus avoinna olevasta työpaikasta, toistaiseksi voimassa oleva työsuhde. Laitoin hakemuksen, kävin yhdessä haastattelussa sekä psykologisissa testeissä ja minut valittiin tehtävään. Olen SAP- konsultti.

Vierailija
11/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies soitti ja kertoi että paikka on laitettu hakuun ja pyysi hakemaan

Vierailija
12/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotteluvapaan sijaisuus 4kk, nyt sain heti perään äitiysloman sijaisuuden vuodeksi. Toivottavasti jatkuu, kiva työ ja palkka ok.

Vierailija
13/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitettiin, että tuletko töihin. Kyseessä paikka jossa olen ollut aiemmin töissä useaan otteeseen. Takana puolitoista vuotta työttömyyttä ja aikeena hakea opiskelemaan uutta ammattia. Tähän kyseiseen työpaikkaan en ollut varsinaisesti edes tällä kertaa hakenut.

Vierailija
14/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä syvältä, että vuorotteluvapaan ehtoja tiukennetaan. Se on kuitenkin monelle työttömällä väylä takaisin työelämään ja lyhyenkin pätkän aikana/jälkeen on taas halutumpaa työvoimaa.

Vierailija
15/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitettiin paikasta, johon olen tehnyt keikkaa silloin tällöin. Kysyivät, että onnistuisiko sellainen järjestely, että tehtäis 3kk määräaikainen sopimus, kun yksi työntekijä on pitkällä sairaslomalla ja tarvitaan hänen tilalleen joku. Olin tietysti ihan innoissani, että joo, sillä nyt voin lopettaa vähäksi aikaa stressaamisen toimeentulosta. Olen aika varma, että tämä poikii nyt sitten jotain jatkoakin.

Vierailija
16/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin hakemuksen mol.fi:ssä olleen ilmoituksen perusteella ja sain paikan (meitä otettiin useampi). Määräaikainen työ kaupan alalla.

Vierailija
17/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain avointa paikkaa, työ ja työehdot on sellaiset, ettei ihan hirveästi halukkaita ole.

Vierailija
18/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika aktiivinen eräässä FB-ryhmässä (graafinen ala). Työnantaja otti yhteyttä, kun oli nähnyt töitäni ryhmässä ja tarjosi vuoden projektia.

Vierailija
19/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain avoimeen paikkaan rehellisellä hakemuksella, tein toisen vaiheen älykkyystestit ja pääsin haastatteluun. Haastattelussa annoin vaan palaa! :D Naurettiin oikeasti koko haastattelu ja vartin päästä soittivat, että paikka on mun.

Vierailija
20/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä syvältä, että vuorotteluvapaan ehtoja tiukennetaan. Se on kuitenkin monelle työttömällä väylä takaisin työelämään ja lyhyenkin pätkän aikana/jälkeen on taas halutumpaa työvoimaa.

Näin on. Juuri päinvastoin pitäisi toimia. Tiukennuksessa ei ole mitään järkeä, ei niin mitään. Ketä se palvelee? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi