Unien tulkitsijat tänne! :)
Näen joka yö unta jostain miehestä, se saattaa olla tuttu tai täysin mielikuvitukseni tuotetta. Useimmiten kuitenkin mies on minulle tuntematon johon sitten tutustun ja ihastun eri koukeroiden kautta. Eli joka yö unissani ihastun palavasti johonkin henkilöön ja useimmiten saan myös vastakaikua. Unet ovat hyvin romanttisia ja todentuntuisia.. Herätessäni olo on hyvin haikea koska olen taas unessani ihastunut johonkin mitä ei ole edes olemassa. Toisaalta se on paljon helpompi niin sillä en tällä hetkellä voi ryhtyä suhteeseen vaikka haluaisinkin.. Enkä ole siis varattu. Eli kertovatko uneni vain jostain kaipuusta rakkautta kohtaan vai onko unilla joki syvenpikin merkitys? Tähän en löytänyt vastausta netistä eli te ketkä tiedätte, valaiskaa minua :) kiitos paljon jo etukäteen jos edes vaivauduit lukemaan tämän tekstin!
Kommentit (2)
Vau, kuulostipa todella järkeenkäyvältä :) kiitoksia paljon tulkinnastasi! :) ap
Näin freudilaisesti tulkittuna alitajuntasi kaipaa romanssia miehen kanssa, vaikka uskottelet itsellesi, ettet voi tällä hetkellä alkaa suhteeseen. Unesi siis täyttävät romantiikan nälkääsi. Reaalimaailmastasi puuttuu se, mitä unesi yrittävät sinulle tarjota.