Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin isjaisena ala-asteella ja yksi koulun opettaja sanoi...

Vierailija
12.03.2015 |

mulle ohimennen, että "suthan voisi sekoittaa näihin oppilaisiin". Ja nauroi päälle. Olen siis 21-vuotias, enkä mielestäni näytä kyllä ikäistäni nuoremmalta, saati sitten ala-astelaiselta. :D Tuli tosi paha mieli ja aloin miettimään, että mikä tämänkin opettajan tarkoitus oli? Ei mullakaan tulisi mieleen sanoa hänelle, että "suthan voisi sekoittaa ihan eläkeläisiin". Ikää hänellä oli siis arviolta reippaat 50v. Mun mielestä ala-arvoista käytöstä, sillä hoidin sijaisuuteni hyvin, sain rehtorilta kehuja ja kuulemma kutsuu mut jatkossakin sijaiseksi. Jäi vaan paska maku suuhun tämän yhden opettajan letkautuksesta. Muut opettajat olivat todella mukavia, kun kahvipöydässä rupateltiin välitunneilla.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:30"]

Kyllä se kuule näin 5-kymppisen näkökulmasta 21-v on kamalan nuori ja nuoren näköinen, menee ihan hyvin murkkuikäisestä. 

[/quote]

On eri asia olla tätä mieltä kuin sanoa se ääneen. Miltä sinusta tuntuisi, jos vierailisit vanhainkodissa ja siellä hoitaja sanoisi sulle, että sut voi sekoittaa hyvin vanhainkodin asukkaisiin? Et loukkaantuisi siitä lainkaan? -ap

[/quote]

Vanhainkotivertauksessa ei ole kyllä mitään logiikkaa :D

[/quote]

En ole kommenti kirjoittaja, mutta miksi ei ole? Jos 50-vuotias näyttää vanhalta, niin miksi vertausta ei saisi tehdä?

Vierailija
42/56 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli kyllä typerä kommentti opettajalta. Ihan sama asia verrata kakskymppistä pikkulapseen kun viiskymppistä vanhukseen. Suurin osa täällä kommentoijista taitaa olla itse lähempänä tuon kyseisen opettajan ikää ja eivät siksi ymmärrä miksi tollanen kommentti ei ole kovin fiksu. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuollaisia tiukkapipo-opettajia inhosin. Luulisi että ymmärrät, ettei kommentti ollut pahalla tarkoitettu, mutta silti olet niiiiin loukattu ja mielensä pahoittanut.

Vierailija
44/56 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sua noin luokkasi? 

Äh. Pienet on sulla murheet. Pääsit kuitenkin töihin. Koeta kestää ja opetella olemaan rennosti oma itses. Tulet takuulla saamaan vaikka minkälaista palautetta, jos siellä pidempään olet.

Vierailija
45/56 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:22"]Ei se nyt niin ihmeellistä ole että 21-vuotiasta voi luulla 13-vuotiaaksi tai toisinpäin.

Itseäni luultiin 12-vuotiaaksi kun olin ulkomaanmatkalla vanhempieni kanssa, oikeasti olin tuolloin 25v. Asia vain nauratti...
[/quote]

Mun äidille tokaisi Espanjan reissulla tarjoilija hämmästyneenä "your baby is smoking?!" kun poltin tupakkaa. Olin 25-vuotias tuolloin.

Vierailija
46/56 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymppiset ovat oikeasti ihan kakaroita. Ei osata erottaa kohteliaisuutta loukkauksesta. Viiskymppisen näkökulmasta olet samassa porukassa kuin kuusitoista vuotias. Harjoittele tulevaisuutta varten kiittämään esim. seuraaviin kohteliaisuuksiin;- oletpa hurmaava tänään! - kampauksesi on huikea! - miten kauniit silmät sinulla onkaan!
Jne..aikuinen, hyvän itsetunnon omaava kiittää aina, lapsi ei juuri koskaan. Poikkeuksiakin löytyy; kuulin kerran lelukaupassa kuinka arviolta 8- vuotias vastasi myyjälle.
Myyjä: "Ompa sinulla kaunis käsilaukku!"
Pikku tyttö: "Oi, kiitos!"

Vierailija
47/56 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika kysyi joskus 11-12-vuotiaana lääkäriltä suoraan, ihan yhtäkkiä ja yllättäin: Koska sinä jäät eläkkeelle? Kävi samalla lääkärillä paljon, pitkäaikaissairaus kun on. Kotona ei mitään tuollaista oltu puhuttu. Ehkä pojasta tuntui, että on ollut ikuisuuden saman lääkärin puheilla. Ei loukkaantunut, nauroi vaan, mieslääkäri tosin, luulen, että mies ei ota niin herkästi nokkiinsa tuollaisesta. 

Vierailija
48/56 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin yks miesope sano kerran noin, ku olin sijaisena. En kyllä kokenut sitä millään lailla loukkaavana, enkä jäänyt sitä miettimään. Kyllähän sitä helposti sinne kutosten sekaan hukkuu vielä 28-vuotiaanakin näköjään :D En todellakaan usko, että opettaja on tarkoittanut kommentillaan mitään pahaa. Kannattaa vähän olla paksunahkaisempi, jos meinaa opettajana pärjätä.

Vierailija
49/56 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:21"]Minusta kaikki parikymppiset vain näyttävät lapsilta. Olen sellainen itsekin joskus ollut ja kaltaiseni nelikymppinen oli TOOOOSI vanha. Ei hän pahalla tarkoittanut. Meidänkin koulussa yhdelle sanottiin noin. En ajatellut, että ko. henkilö pahastuisi, vaikka en itse niin hänelle sanonut. Alkaako nimesi K?
[/quote]

Te nykyaikuiset ootte ihan pentujen näköisiä ja kokoisia.
Osa jopa ihan babyface.
Siitä se johtuu.

Vierailija
50/56 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin kaupan kassana, kun olin saanut orgasmin jälleen yhden typerän trollin tekemisestä, joita sosiopaatit kirjoittelevat nettiin terapiamuotona itselleen.

Vierailija
51/56 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se nyt vaan on niin, että lyhyen parikymppisen voi ihan hyvin sekoittaa 13-vuotiaaseen. Muotikin on niin kovin samanlaista nykyisin kaikenikäisillä. T. 159-senttinen yläasteen ope, jota on monesti tultu joukon jatkona ajamaan ulos välitunnille ennen kuin olen ehtinyt huikata, että minä oon jo täällä...

Vierailija
52/56 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:30"]Kyllä se kuule näin 5-kymppisen näkökulmasta 21-v on kamalan nuori ja nuoren näköinen, menee ihan hyvin murkkuikäisestä. 
[/quote]
Ja varsinkin kun siinä itsellä tulee mieleen että herranen aika kun olenkin jo vanha, kun ihan lapsen oloiset ovat jo työelämässä. Eli tavallaan vitsailee omasta iästään.

Vierailija
53/56 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nutturaa löysemmälle ja huumorintajua peliin, jos opena meinaat jatkaa. Koulumaailmassa tulee vastaan kaikenlaisia tölväyksiä ja sitä saisi koko ajan olla mieli maassa, jos kaiken ottaisi henkilökohtaisesti. Itse toimin opettajana erityiskoulussa ja oppilailta saa toisinaan kuulla vaikka mitä, mutta huumoria peliin ja kiukkuttelevaa lastakin alkaa naurattaa oma hölmöytensä :)

Vierailija
54/56 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia katkeria keski-ikäsiä on koulun opettajat täynnä. Näyttää hapanta naamaa kun joku nuori sattuu olemaan sijaisena. Kateellisia ovat vaan joten jätä omaan arvoonsa

Vierailija
55/56 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja relaa vähän. Olen 23 ja opiskelen OKL:ssä, meillä on paljon tunteja norssin puolella. Mua on monta kertaa yritetty hätistää välitunnille kunnes saan kerrottua että olen OKLn puolelta :D

Vierailija
56/56 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki tekoparta.