Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli laittaa välit poikki miehen vanhempiin...

Vierailija
07.12.2021 |

...mutta en voi tehdä sitä mieheni ja lasten vuoksi.
Olen itse ylikiltti ja anopin ja appiukon kaltaiset ihmiset pääsevät nujertamaan minut. Näin minulle ei ole ennen käynyt, koska yleensä kaikki ihmiset arvostavat kiltteyttä ja empaattisuutta.

Jostain syystä anoppi tuntuu olevan kateellinen minulle jostain?! Jos joku kehuu vaikka leipomuksiani, anoppi tokaisee kaikkien kuullen että hän/hänen tyttärensä vasta leipureira ovatkin. Jos joku kehuu että vaikka lapsiemme soittotaitoa (olen itse musiikinopettaja) sanoo anoppi siihen että musikaalisuus tulee lapsille heidän suvusta (jossa kukaan ei ole koskaan harrastanut soittamista/laulamista). Hän siis polkee minua koko ajan alemmas ja alemmas kaikkien kuullen. Ja nuo jutut ovat aivan älyttömiä. Mieheni ei nää tuossa mitään ongelmia ja käskee minun vain unohtaa ja antaa olla. Minusta ei voi olla niin että aina kun avaan suuni niin kaikki sanomiseni kumotaan vääränä tietona ja kaikessa olen heidän perhettään/sukuaan huonompi. Joka kerta (3-4kertaa vuodessa nähdään) psyykkaan itseni ja yritän vain olla hiljaa. Heti kun avaan suuni, vaikka sanoakseni että onpa kylmä ilma, saan heti napakan kommentin minua vastaan. Menen joka kertaa yhtä hämilleni ja hiljenen jälleen. Tapaamiset on ihan kauheita ja kärsin niitä ennen vatsavaivoista koska jännitän niin paljon. Mieheni ei ymmärrä suruani vaan hänestä ajattelen liikaa muiden sanomisia...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isosiskoni on tuollainen.

Aina jos joku kehuu minua jostain, hän alkaa paasata miten pikkusiskoni on parempi. Ihan mistä vaan oliis kyse.

Vierailija
22/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksei miehesi näe tuossa mitään ongelmaa...? onko hän niitä poikia, jotka eivät kehtaa sanoa äitylilleen tai edes kehtaa ajatellakaan, että nyt menee yli vai mikä mättää?

Mies ei näe siinä ongelmaa koska hänelle se on normaalia.

On katsos elänyt äitinsä kanssa syntymästään asti.

Täähän se on. Tän takia miehet ei puolusta perhettään, kun tuohon tottuneet eivät näe mitään puolustettavaa. Niille on ihan normaalia, että huudetaan, haukutaan, ilkutaan, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurempi ongelma tuossa on mielestäni se ettei miehesi ole oikein sinun puolellasi. Kehottaisin vähentämään anopin tapaamisia, tai sitten kutsut aina omaakin sukuasi näihin tapaamisiin. Ehkä anoppi ei kehtaa olla yhtä vähättelevä kun on enemmän "yleisöä".

Onko ihmissuhteet joku joukkuelaji jossa ihmiset pelaavat toisiaan vastaan?

Vierailija
24/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurempi ongelma tuossa on mielestäni se ettei miehesi ole oikein sinun puolellasi. Kehottaisin vähentämään anopin tapaamisia, tai sitten kutsut aina omaakin sukuasi näihin tapaamisiin. Ehkä anoppi ei kehtaa olla yhtä vähättelevä kun on enemmän "yleisöä".

Aviopuolison takiahan ap moisen luuskan kanssa joutuu tekemisiin, joten hänen kuuluu ap:ta myös pyolustaa asiattomuuksilta.

Vierailija
25/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksei miehesi näe tuossa mitään ongelmaa...? onko hän niitä poikia, jotka eivät kehtaa sanoa äitylilleen tai edes kehtaa ajatellakaan, että nyt menee yli vai mikä mättää?

Mies ei näe siinä ongelmaa koska hänelle se on normaalia.

On katsos elänyt äitinsä kanssa syntymästään asti.

Täähän se on. Tän takia miehet ei puolusta perhettään, kun tuohon tottuneet eivät näe mitään puolustettavaa. Niille on ihan normaalia, että huudetaan, haukutaan, ilkutaan, jne.

Onko joku opettanut miehelle että joku puolustaa kun haukutaan ja ilkutaan. Ei. Ei heitäkään kukaan ole puollustanut eikä puollusta vaikka sitä tapahtuisi parisuhteen aikana.

Vierailija
26/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aviopuolison takiahan ap moisen luuskan kanssa joutuu tekemisiin, joten hänen kuuluu ap:ta myös pyolustaa asiattomuuksilta.

En edelleenkään ymmärrä miksi ap joutuisi olemaan tekemisissä anopin kanssa.

Vierailija
27/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mies on vätys eikä uskalla olla yksin lastensa kanssa. 

Vierailija
28/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus voi kokeilla hieman backupia, josko se saisi toisen käyttäytymään paremmin. Ei kenenkään tarvitse lähtökohtaisesti hyökätä yhtään ketään vastaan, mutta voi olla vaikea saada anoppia muuttamaan omaa käytöstään itsestään.

Vierailija
29/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mies on vätys eikä uskalla olla yksin lastensa kanssa. 

Väärä miesvalinta?

Sitten mieskään ei varmaan tapaa mutsiaan jos ei uskalla häntä yksin tavata.

Vierailija
30/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan huumoria! Tuo nimittäin kuulostaa sangen koomiselta toi anopin satuilu. Jos et voi olla menemättä kylään niin tee niistä itsellesi komediapäiviä! Naura partaasi ja lähetä parhaat anopin kommentit hyvälle ystävälle, joka ymmärtää sua. Jos oot tosi hyvä tässä niin opettele syöttämään lapaan! Näin: "Mun lapsuudessa koko perhe aina kokoonnuttiin jouluna kuusen ympärille piiriin ja laulettiin yhdessä Riti-rati-rallaa, parhaat yhdellä jalalla seisten! Oli niin lämmin ja ihana tunnelma ja kaikilla mieli hyvälämminhellä. Oikein ikävä niitä hetkiä!" Sitten katsot mitä anoppi alkaa säätää ja meet vessaan nauramaan. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi