Mitä mieltä tällaisesta miehestä?
- Ei kiitä, pyydä anteeksi tai sano rakastan sinua
- Odottaa että ruoka on aina valmis kun tulee töistä ja se pitää tuoda hänelle nokan eteen
- Jos vaikka liukastut, hän ei auta sinua ylös koska hänen mielestä ison ihmisem täytyy päästä itse ylös
- Ei kavereita ja täysin absolutisti
- Kiukuttelee jossei heru
mutta toisaalta..
- Täysin luotettava ja pitää aina sanansa
- Vakituisessa työssä eli talous on turvattu
- Pitää lapsista ja haluaa isäksi
- Huumorintajuinen
- Pitää samoista asioista
- Läheiset välit vanhempiensa ja kumppanin vanhempien kanssa
- Tekee kotitöitä kuten laittaa astia koneeseen, halkoja, kolaa lumet jne.
Voittaako hyvät puolet nuo huonot?
Kommentit (21)
Jos rakastat häntä et kysy tuollaista ja jos et rakasta ei noilla ole mitään väliä.
Mulle jo toi ei kiitä tai pyydä anteeksi olisi deal breaker. Kuulostaa myös vähän huolestuttavalta jos ei yhtään kaveria. Itse en olisi tollaisen miehen kanssa, mutta riippuu toki miten tärkeinä pidät noita miinuspuolia
Täytyy olla aivoissa jotain vikaa jos ei osaa kiittää tai pyytää anteeksi, tai se on ylivoimaisen vaikeaa. Tuohon yhdistettynä ystävättömyys merkitsee huonoa. Kuvasit juuri isäni - arki hänen kanssaan on oikein leppoisaa, jos olet joka asiasta samaa mieltä etkä epäonnistu koskaan missään. Ei jatkoon
Mulle sopisi mainiosti, olen itse meinaan aika samanlainen kuin tuo mies. Sanoja en arvosta, joten kiitokset, anteeksipyynnöt sun muut merkityksettömät lätinät jätän väliin. Liukastunuttakaan en auttaisi jos ei ole vakava tilanne, koska en itsekään haluaisi sellaisessa tilanteessa apua vaan pärjätä itse. Olen liian introvertti että mulla olisi koskaan ollut kaverieta, en ole kaivannut sellaisia.
kolme ekaa kuulostaa aika pahalta.
No todellakin huonot puolet painaa enemmän :/ Oikeasti, aikuinen mies kiukuttelee jos ei aina saa? Eikä auta sua ylös jos kaadut? Huh huh.
Itse en olis päivääkään miehen kanssa joka kiukuttelee jos en aina halua seksiä. Meillä kumpikin saa kieltäytyä, silti seksiä useita kertoja viikossa :)
Eikö ole ikinä sanonut rakastavansa? Vaikka sä olisit?
Kyllä mun mies sanoo "rakastan sua" lähes päivittäin.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:30"]
Eikö ole ikinä sanonut rakastavansa? Vaikka sä olisit?
[/quote]
On sanonut mutta se kauhean vaikeaa, ehkä kerran vuodessa kuulen sen.
Miinukset voittais, ihan jo senkin takia että tuossa on listattuna plussiin asia joka mulle ois iiiiiso miinus. Haluaa lapsia. Ei pysty.
Kohdat #1 ja #3 valitettavasti viittaavat siihen, ettei mies osaa olla ihminen.
Älä mieti liukastumista vaan mietippä jos elämä heittää sulle jonkin oikeasti vaikean ajanjakson elämässä? Olisiko mies silloin tukemassa ja lohduttamassa?
Minusta tuo kuulosti siltä, että mies on hyvä, kunhan kaikki on hyvin ja menee kuten hän haluaa. Eli minä lähtisin ehdottomasti.
Ihminen (oli sitten mies tai nainen), joka ei koskaan pyydä anteeksi, kiitä tai auta kaatunutta jaloilleen, on yksinkertaisesti huonosti kasvatettu moukka. Tai kuvittelee olevansa ylivertaisesti muita parempi
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:38"]
Kohdat #1 ja #3 valitettavasti viittaavat siihen, ettei mies osaa olla ihminen.
[/quote]
Höpöhöpöhöpinää, ne kertovat vain siitä, että ei välitä tapakulttuurista - ehkä ei ole kasvanut siihen.
Mies vaikuttaa kylmältä, ei empaattiselta ja ei ole normaaleja käytöstapoja.
Miksi naisen pitäisi aina tehdä se ruoka ja miksi sen pitää olla valmis kun herra saapuu kotiin kun sen voisi vaikka tehdä yhdessä tai olla tekemättä jos ei huvita?
Voisitko ap elää vuosikausia miehen kanssa joka vonkaa ja sitten suuttuu jos ei heru...jos se nyt jo on ongelma niin ajattele miltä se tuntuu 10 vuoden päästä kun vaikka flunssassa hoitelet paria mukulaa ja saat paskaa niskaan kun et heti suostu pyllistämään kun herraa alkaa panettamaan?
Absolutisti ok kunhan ei sitä muilta vaadi ja ole heti tuomitsemassa ja valittamassa jos muut haluaa lasin punaviiniä juoda.
Plussista huolimatta ei olisi minulle sopiva mies.
Jos miehellä ei ole yhtään kavereita, niin kyllähän se kertoo hänestä jo aika lailla...
Ei kelpaisi mulle. Kuuluu ihan perusjuttuihin jopa pienillä lapsilla kiittää ja pyytää anteeksi. Lisäksi vaikuttaa siltä että odottaa jonkin sortin palvelua mutta ei anna itse mitään takaisin. kotityöt kuuluukin jakaa tasapuolisesti, eli se ei ole mikään plussan arvoinen suoritus että mies nyt suostuu tekemään esimerkiksi ne lumityöt.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:16"]
- Ei kiitä, pyydä anteeksi tai sano rakastan sinua
- Odottaa että ruoka on aina valmis kun tulee töistä ja se pitää tuoda hänelle nokan eteen
- Jos vaikka liukastut, hän ei auta sinua ylös koska hänen mielestä ison ihmisem täytyy päästä itse ylös
- Ei kavereita ja täysin absolutisti
- Kiukuttelee jossei heru
mutta toisaalta..
- Täysin luotettava ja pitää aina sanansa
- Vakituisessa työssä eli talous on turvattu
- Pitää lapsista ja haluaa isäksi
- Huumorintajuinen
- Pitää samoista asioista
- Läheiset välit vanhempiensa ja kumppanin vanhempien kanssa
- Tekee kotitöitä kuten laittaa astia koneeseen, halkoja, kolaa lumet jne.
Voittaako hyvät puolet nuo huonot?
[/quote]
Ilman muuta voittaa. Miinuspuolella pikkujuttuja. Montako kertaa ajattelit kaatuilla, että pitäisi ylös auttaa. Plussapuolella tärkeitä asioita. Hassu olet, jos noita samalla tavalla arvotat.