Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää elämässäsi on juuri nyt?

Vierailija
07.12.2021 |

Elämä tuntuu tätä nykyä välillä niin synkältä ja kovalta, että valonpilkahduksia täytyy kaivaa esiin vaikka väkisin. Mistä sinä olet kiitollinen? Mikä ilahduttaa, mikä sinun elämässäsi menee hyvin? Voi olla ihan miten pieni asia hyvänsä.

Ap aloittaa: olen todella iloinen siitä, että tehtyäni vuosien verran sekalaisia töitä olen vihdoinkin päässyt työpaikkaan, joka tuntuu omalta, luovalle alalle. Palautin juuri asiakkaalle heidän tilaamansa työn, ja he olivat siihen todella tyytyväisiä. Kivaa!

Toinen iloinen asia on se, että vaikka en ole rikas millään muotoa, olen kuitenkin onnistunut järjestämään raha-asiani sen verran hyvin, että pärjään ihan mukavasti. Kohta menen kauppaan ostamaan pari kassillista hyvää ruokaa ja vähän jotain herkkujakin. Kun on niin kylmä, ajattelin valmistaa tänään jonkun ihanan lämpimän liharuoan, ehkäpä murekkeen.

Teidän vuoronne!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveitä läheisiä, joilla menee hyvin.

Ja oman elämän suhteen toivoa ja aikaakin vielä, kai? Kukaan ei tiedä milloin itseltä se aika loppuu, mutta ainakin tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että minulla on vielä aikaa ainakin yrittää tehdä itseni vihdoin onnelliseksi.

Vierailija
22/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terävä pitkämiekka ja iso kaluni. Näillä mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen itsenäisyyspäivän vietossa mietin, että minulle tuottaa suunnatonta iloa katsella kuinka perheeni kasvaa ja kukoistaa. Aikuisikään ehtineet lapseni ovat kaikki löytäneet mukavat kunnolliset puolisot, ensimmäinen lapsenlapsi syntyi kaksi vuotta sitten ja nyt on toinen tulossa. Minä itse synnytin neljä lasta, mutta väen määrä juhlapöydässä on yli tuplaantunut.

Sammuvien sukujen ja yksinäisyyden aikakautena meillä on lämpöä, naurua ja melua. Tuntuu, että aikanaan voin lähteä tästä maailmasta rauha sydämessäni, sillä tiedän lasteni pitävän aina yhtä.

Vierailija
24/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylissäni istuu ihana pieni pehmoinen lapsi ja katsoo telkkaria. Ennen hänen syntymäänsä en edes tiennyt että tällaista rakkautta on olemassa.

Vierailija
25/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisenä hyvä terveys ja ei minkäänlaisia rahahuolia. 

Vierailija
26/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin ja viimein lähetettyä töissä erään vaikean sähköpostin. Se on painanut mieltäni niin, etten ole saanut nukuttua kunnolla. Ensi yönä tulen nukkumaan kuin tukki stressin hävittyä.

Vierailija
27/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tässä.. töitä yksin oloa.. parisuhde puuttuu.. olis se kiva löytää semmonen sopiva tyttö. mut ehkä joskus.

Vierailija
28/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet juoksee, eikä ole enää tässä elämässä pakko tehdä töitä.

Vierailija
29/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kysymys, mulla on just nyt monta ilon aihetta.

1. Uusi työ, missä viihdyn kamalan hyvin ja olen siinä taitava

2. -20kg ja terveys koheni kilojen lähdön myötä

3. Maailman paras rakkaus astui kuvioihin yllättäen ja puskista

4. Mun talous on kunnossa, sain kaikki velat maksettua, olen siis velaton ja vailla huolen häivää

Olen päivittäin onnellinen ja tyytyväinen ja yritän jakaa sitä muille auttamalla niitä, joilla ei just nyt mene näin hyvin. Mulla on siitäkin kokemusta ja siksi tämä tuntuukin ihan käsittämättömän hyvältä.

Vierailija
30/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni. Olen ensimmäistä kertaa terveessä parisuhteessa jossa meidän molempien on hyvä olla. Oma koti. Pääsin lopulta pois opiskelupaikkakunnalta takaisin kotiseuduille ja vuokra kämpästä omistus asuntoon jonka sain sisustaa juuri niin kuin halusin. Rakastan asuntoani ja tämä asuinalue on aivan ihana. Koirani. Vaikka sillä on jo ikää, on pysynyt terveenä ja on pirteä, iloinen, reipas oma itsensä ja sopeutunut tosi hyvin uuteen asuntoomme. Hyvät välit vanhempiini ja veljeeni ja ihanaa kun vihdoin asumme taas lähellä toisiamme ja on mahdollista nähdä useammin kuin muutaman kerran vuodessa. Terveys. Masennus alkaa väistyä ja ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen tuntuu että mulla on energiaa ja selviän talven yli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän