Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten naisten ihannemiehet

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, ei oo.

Vierailija
2/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kateellinen narukäsi risupippeli joka ei tajua että mailman herruus on miesten - ei poikien !!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas toki pitää paikkansa, mutta lähinnä junttina taitavat pitää jotain tauskia esim.

Vierailija
4/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi stana!
T: 21v.

Vierailija
5/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No öööhh, Musta Barbaari on suomalainen jos kuka. :D Ihonväri ei kerro kaikkee.

Chill down man

Vierailija
6/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvää päivää! mistähän sellasen nuoren löydät joka noista kahdesta ensimmäisestä tykkää...

Vierailija
7/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 05:02"]voi hyvää päivää! mistähän sellasen nuoren löydät joka noista kahdesta ensimmäisestä tykkää...
[/quote]
Tai viimeisestä.
N22

Vierailija
8/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... Minä kyllä haluaisin ihan suomalaisen, suunnilleen omanikäiseni (tietokoneilla)pelaavan nörtin :D Sellaisen, joka jaksais pelaa mun kanssa bäfää, armaa, borderlandsia yms. Itsellä on treenit 5x viikko, mutten vaadi samaa poikaystävältä. Sitäpaitsi pieni masu on söpö miehellä ja tykkään tehdä hyvää ruokaa poikaystävälle.

N17

Vierailija
9/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 08:22"]Jaa... Minä kyllä haluaisin ihan suomalaisen, suunnilleen omanikäiseni (tietokoneilla)pelaavan nörtin :D Sellaisen, joka jaksais pelaa mun kanssa bäfää, armaa, borderlandsia yms. Itsellä on treenit 5x viikko, mutten vaadi samaa poikaystävältä. Sitäpaitsi pieni masu on söpö miehellä ja tykkään tehdä hyvää ruokaa poikaystävälle.

N17
[/quote]

Voin sanoa ihan rehellisesti, että kaikki nuo linkin miehet saisivat pakit minulta. Eivät iske mun miesmakuun.

N17

Vierailija
10/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 08:22"]Jaa... Minä kyllä haluaisin ihan suomalaisen, suunnilleen omanikäiseni (tietokoneilla)pelaavan nörtin :D Sellaisen, joka jaksais pelaa mun kanssa bäfää, armaa, borderlandsia yms. Itsellä on treenit 5x viikko, mutten vaadi samaa poikaystävältä. Sitäpaitsi pieni masu on söpö miehellä ja tykkään tehdä hyvää ruokaa poikaystävälle. N17[/quote]

Jos et jättänyt noin viittäsataa vaatimusta kirjaamatta, mitä vahvasti epäilen, sinulle tulee olemaan helpompaa löytää poikakaveri ja myöhemmin mies kuin ostaa lähikaupasta leipää. Mikset ole jo ottanut jotain luokkasi nörttiä?

Vierailija
11/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 08:22"]Jaa... Minä kyllä haluaisin ihan suomalaisen, suunnilleen omanikäiseni (tietokoneilla)pelaavan nörtin :D Sellaisen, joka jaksais pelaa mun kanssa bäfää, armaa, borderlandsia yms. Itsellä on treenit 5x viikko, mutten vaadi samaa poikaystävältä. Sitäpaitsi pieni masu on söpö miehellä ja tykkään tehdä hyvää ruokaa poikaystävälle. N17[/quote]

Jos et jättänyt noin viittäsataa vaatimusta kirjaamatta, mitä vahvasti epäilen, sinulle tulee olemaan helpompaa löytää poikakaveri ja myöhemmin mies kuin ostaa lähikaupasta leipää. Mikset ole jo ottanut jotain luokkasi nörttiä?

[/quote]

Ei muuten välttämättä ole tuollaista helppo saada ainakaan jos on itsekin sulkeutuneen luontoinen nörtti. Itsellä sama miesmaku, mutta niin vaan 40 v:näkin vanhapiika. Enkä koskaan ole onnistunut seurustelemaan haaveilemani nörttimiehen kanssa. Missä niitä edes tapaisi kun ei me nörtit käydä baareissa eikä muutenkaan olla kovin sosiaalisia ;) Minut on aina pokannut ns. alfaurokset, joista taas en tyyppinä tykkää muuten yhtään ja jutut on sitten jääneet lyhyeksi. Ihanat nörttimiehet on tuntuneet jotenkin jopa pelkäävän minua.

Vierailija
12/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:38"]Ei muuten välttämättä ole tuollaista helppo saada ainakaan jos on itsekin sulkeutuneen luontoinen nörtti.

Nuori nainen löytää omansa varmimmin teknisten alojen opsikelijabileistä. Niissä ei voi epäonnistua. Jokainen edes pääpiirteittän naista muistuttava hahmo kerää ympärille kymmenen kiinnostunutta nörttiä. Rohkeimmat uskaltautuvat jopa tekemään aloitteen.

Itsellä sama miesmaku, mutta niin vaan 40 v:näkin vanhapiika. Enkä koskaan ole onnistunut seurustelemaan haaveilemani nörttimiehen kanssa.

Sinä olet myöhässä. Ne nörtit, joiden sosiaaliset lahjat riittävät seurusteluun, pariutuvat viimeistään noin 30 vuotiaina. Sellaisista pitäviä naisia (ujoja ja arkoja) on enemmän kuin sellaisia miehiä, mutta ne naiset eivät vain uskalla aloittaa suhteita aikaisemmin. Nörtit pariutuvat hyvin suurella todennäköisyydellä loppuiäkseen, koska noissa suhteissa molemmat osapuolet ovat muutospelkoisia ja tekevät ennemmin kompromissejä pitääkseen suhteensa kuin lähtevät urheilemaan riskien kanssa. Minä en tiedä kavereista yhtään nörttimiestä, joka olisi eronnut 15-20 vuoden aikana.

Siinä on nörttinaisen sudenkuoppa. Opiskeluiässä näyttää siltä, että nörttipojat ovat ikuinen ja ehtymätön luonnonvara, joka ei kelpaa kenellekään, ja sitoutumista voi helposti lykätä odottamaan, kun saa uran mallilleen, muut asiat kuntoon ja ehkä sen viimeisen rohkeuden kokeilla seksielämääkin. Mutta kas kummaa, sitten markkinoilla on enää pitkän odotuksen katkeroittamia naistenvihaajia ja mukavat nörtit ovat mittailemassa vaimojensa raskausmahoja.

Ihanat nörttimiehet on tuntuneet jotenkin jopa pelkäävän minua.

Niinhän he pelkäävät. Se on karua kommaa yrittää iskeä naista epävarmana nörttinä. Mutta useimmat ovat hyvin otettuja naisen aloitteesta.

Kokeile nettiä, josko joku satunnainen eroaja tai leski löytyisi. Tuossa iässä se on varmaan vaikeaa, jos et halua alkaa puumaksi. Nuorten nörttien opiskelijabileet voivat olla puumalle vähän sama kuin kalankasvatusaltaalla onkiminen kokeneelle kalastajalle. Haasteettomuus kääntyy äkkiä tylsyydeksi.

Vierailija
13/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan noin mene, tietysti julkkis on aina julkkis, kyllä julkkis aina saa naisen ihan vaan sillä statuksella. Noin muuten se ihannemies on sellainen joka käy jossain (mielellään hyväpalkkaisessa) työssä ja on valmis tekemään lapsia, eikä omaa paljon negatiivisia ominaisuuksia mitkä häiritsee naisen elämää.

Vierailija
14/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässäkin keskustelussa sulkeutunut nörtti=kiltti? Tunnen kilttejä, sporttisia ekstroverttejä ja misogynistisiä ja ilkeitä nörttejä. 

Vierailija
15/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:18"]Miksi tässäkin keskustelussa sulkeutunut nörtti=kiltti? Tunnen kilttejä, sporttisia ekstroverttejä ja misogynistisiä ja ilkeitä nörttejä. [/quote]

Mistä noin päättelet? Kaikissa viesteissä on erikseen mainittu "ihana", "mukava" tai joku muu vastaava sana, joka sulkee ikävät tyypit pois.

Vierailija
16/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:18"]Miksi tässäkin keskustelussa sulkeutunut nörtti=kiltti? Tunnen kilttejä, sporttisia ekstroverttejä ja misogynistisiä ja ilkeitä nörttejä. 
[/quote]
Joo sama täällä. Suurin osa tapaamistani nörttipojista on ollut jollain tavalla ilkeitä kusipäitä jotka pitävät naisia huonompina ja tyhmempinä. Varsinkin tyttöjen nörtteilyä heidän on vaikea hyväksyä.

Vierailija
17/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 08:22"]Jaa... Minä kyllä haluaisin ihan suomalaisen, suunnilleen omanikäiseni (tietokoneilla)pelaavan nörtin :D Sellaisen, joka jaksais pelaa mun kanssa bäfää, armaa, borderlandsia yms. Itsellä on treenit 5x viikko, mutten vaadi samaa poikaystävältä. Sitäpaitsi pieni masu on söpö miehellä ja tykkään tehdä hyvää ruokaa poikaystävälle. N17[/quote]

[/quote]

En jättänyt ja sanoinko, etten ole löytänyt jo poikaystävää? :) Kerroin vain miesmaustani verrattuna aloituksessa linkattuihin miehiin.

Opiskelen it-alalla, mutta sieltä en löytänyt poikaystävää, vaan netistä ja silloinkaan en tarkoituksella etsinyt mitään. Vastattiin molemmat neuvomalla jtn kolmatta osapuolta tän ongelmassa ja alettiin sit jutella enemmänkin nykyisen poikaystävän kanssa ja nyt me seurustellaan ja muutetaan joskus tässä vuoden sisään ehkä yhteenkin. Meidän tietokoneet ovat jo söpösti vierekkäin isolla tietokonepöydällä :D

Mun ryhmän jätkät oikeastaan tuntuvat vähän pelkäävän minua. Asiassa ehkä auttaisikin, jos olisin ulkoisesti yhtä nörtti mitä sisältä, mutta tykkään pukeutua sään salliessa mekkoihin, hameisiin, kivoihin paitoihin yms. Meikkaankin joskus, mutten mitenkään massan mukaan tai övetisti. Sellainen hevi/gootti/tummat, mutta kevyet meikit. Minut huomaa nörtiksi yleensä siitä, kun avaan suuni ^^ Huomas mun ryhmän jätkät sit jossain vaiheessa, että kyllä minunkin kanssa pystyy puhuu peleistä ja kovoista, yms tietokonesälästä. Ei ne silti vieläkään oikein uskalla tulla juttelemaan tai mitään, vaikken minä pure (lujaa).

Mun ihan rehelliset vaatimukset:
- Tajuaa edes jotain peleistä (bäfä, arma, dayzee, kaikki nää)
- Jaksaa pelata mun kanssa, eilenkin tais mennä joku 3-4h pelatessa, vaikka piti pelaa vaan muutama rundi, hups :D
- Ei ole mikään 24/7 salilla tyyppi, vaan sillä ois oikeasti aikaa myös pelaa mun kanssa, muuten kuntoilu on ok, koska itsekkin vedän n.1h treenit/5x viikko.
- Jonkinlainen hygienia plussaa (sellainen, että pystyy olee samassa huoneessa samaan aikaan + tottakai on kivempi pussaa, jos toinen osaa huolehtia suuhygieniasta)

Ja niin :D Kuulostaako ylipahalta?

N17

Vierailija
18/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota Tauskia en kyllä ymmärrä. Urpo ja tyhmä ukkeli ja vielä aika limaisen oloinen, tunnettu naistenhakkaaja. Ja silti sille lohkee koko ajan ja ihan hyvännäköisiltäkin tsirbuloilta. Ja kaikki naiset aina julistaa, kuinka yök Tauski on. Ristiriitaisia signaaleja.

Vierailija
19/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nykyistä poikaystävää oli yksi lupaava poikaystävä-ehdokas, mutta se kaatu siihen, kun tää oli just sellainen "24/7 salilla"-jätkä. Katto pahasti mun tekemää nakkikastiketta, koska "pahoja rasvoja"... Voi luoja :D Eli itse tyyliin omenoilla, jugurtilla ja protskupatukoilla. Ois joka päivä pitäny tehdä vähintään 10km lenkki ja siihen päälle parin tunnin salitreenit.

No ei voi mitään, kyllä me välillä yhä pelaillaan samassa tiimissä jtn, mut siihen se sit jääkin.

N17

Vierailija
20/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 08:22"]Jaa... Minä kyllä haluaisin ihan suomalaisen, suunnilleen omanikäiseni (tietokoneilla)pelaavan nörtin :D Sellaisen, joka jaksais pelaa mun kanssa bäfää, armaa, borderlandsia yms. Itsellä on treenit 5x viikko, mutten vaadi samaa poikaystävältä. Sitäpaitsi pieni masu on söpö miehellä ja tykkään tehdä hyvää ruokaa poikaystävälle. N17[/quote] Jos et jättänyt noin viittäsataa vaatimusta kirjaamatta, mitä vahvasti epäilen, sinulle tulee olemaan helpompaa löytää poikakaveri ja myöhemmin mies kuin ostaa lähikaupasta leipää. Mikset ole jo ottanut jotain luokkasi nörttiä? [/quote] En jättänyt ja sanoinko, etten ole löytänyt jo poikaystävää? :) Kerroin vain miesmaustani verrattuna aloituksessa linkattuihin miehiin. Opiskelen it-alalla, mutta sieltä en löytänyt poikaystävää, vaan netistä ja silloinkaan en tarkoituksella etsinyt mitään. Vastattiin molemmat neuvomalla jtn kolmatta osapuolta tän ongelmassa ja alettiin sit jutella enemmänkin nykyisen poikaystävän kanssa ja nyt me seurustellaan ja muutetaan joskus tässä vuoden sisään ehkä yhteenkin. Meidän tietokoneet ovat jo söpösti vierekkäin isolla tietokonepöydällä :D Mun ryhmän jätkät oikeastaan tuntuvat vähän pelkäävän minua. Asiassa ehkä auttaisikin, jos olisin ulkoisesti yhtä nörtti mitä sisältä, mutta tykkään pukeutua sään salliessa mekkoihin, hameisiin, kivoihin paitoihin yms. Meikkaankin joskus, mutten mitenkään massan mukaan tai övetisti. Sellainen hevi/gootti/tummat, mutta kevyet meikit. Minut huomaa nörtiksi yleensä siitä, kun avaan suuni ^^ Huomas mun ryhmän jätkät sit jossain vaiheessa, että kyllä minunkin kanssa pystyy puhuu peleistä ja kovoista, yms tietokonesälästä. Ei ne silti vieläkään oikein uskalla tulla juttelemaan tai mitään, vaikken minä pure (lujaa). Mun ihan rehelliset vaatimukset: - Tajuaa edes jotain peleistä (bäfä, arma, dayzee, kaikki nää) - Jaksaa pelata mun kanssa, eilenkin tais mennä joku 3-4h pelatessa, vaikka piti pelaa vaan muutama rundi, hups :D - Ei ole mikään 24/7 salilla tyyppi, vaan sillä ois oikeasti aikaa myös pelaa mun kanssa, muuten kuntoilu on ok, koska itsekkin vedän n.1h treenit/5x viikko. - Jonkinlainen hygienia plussaa (sellainen, että pystyy olee samassa huoneessa samaan aikaan + tottakai on kivempi pussaa, jos toinen osaa huolehtia suuhygieniasta) Ja niin :D Kuulostaako ylipahalta? N17

[/quote]

Ei kuulosta ylipahalta mutta erittäin lapselliselle, no ei ihme, lapsihan sinä vielä oletkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan