Nuorten naisten ihannemiehet
Tässä näet millaisista miehistä etenkin nuoret naiset ovat kiinnostuneet nykypäivän suomessa.
Jännämies: http://static.iltalehti.fi/viihde/tauskijuttu2001MH_503_vi.jpg
Jyystärikarju: http://www.fast.fi/wp-content/uploads/2012/07/bull2012a.jpg
Ulkomaalainen mies: http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/book/book/image3/salil_eka_salil_vika-takamaa_tomi-26949964-725991818-frntl.jpg
Kommentit (26)
NO YÖK!!! muhun ei kyllä iskenyt kukaan noista! Olisin mielummin yksin koko ikäni kun ottaisin jonkun noista, hyi! T. NAINEN
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:38"]Ei muuten välttämättä ole tuollaista helppo saada ainakaan jos on itsekin sulkeutuneen luontoinen nörtti.
Nuori nainen löytää omansa varmimmin teknisten alojen opsikelijabileistä. Niissä ei voi epäonnistua. Jokainen edes pääpiirteittän naista muistuttava hahmo kerää ympärille kymmenen kiinnostunutta nörttiä. Rohkeimmat uskaltautuvat jopa tekemään aloitteen.
Itsellä sama miesmaku, mutta niin vaan 40 v:näkin vanhapiika. Enkä koskaan ole onnistunut seurustelemaan haaveilemani nörttimiehen kanssa.
Sinä olet myöhässä. Ne nörtit, joiden sosiaaliset lahjat riittävät seurusteluun, pariutuvat viimeistään noin 30 vuotiaina. Sellaisista pitäviä naisia (ujoja ja arkoja) on enemmän kuin sellaisia miehiä, mutta ne naiset eivät vain uskalla aloittaa suhteita aikaisemmin. Nörtit pariutuvat hyvin suurella todennäköisyydellä loppuiäkseen, koska noissa suhteissa molemmat osapuolet ovat muutospelkoisia ja tekevät ennemmin kompromissejä pitääkseen suhteensa kuin lähtevät urheilemaan riskien kanssa. Minä en tiedä kavereista yhtään nörttimiestä, joka olisi eronnut 15-20 vuoden aikana.
Siinä on nörttinaisen sudenkuoppa. Opiskeluiässä näyttää siltä, että nörttipojat ovat ikuinen ja ehtymätön luonnonvara, joka ei kelpaa kenellekään, ja sitoutumista voi helposti lykätä odottamaan, kun saa uran mallilleen, muut asiat kuntoon ja ehkä sen viimeisen rohkeuden kokeilla seksielämääkin. Mutta kas kummaa, sitten markkinoilla on enää pitkän odotuksen katkeroittamia naistenvihaajia ja mukavat nörtit ovat mittailemassa vaimojensa raskausmahoja.
Ihanat nörttimiehet on tuntuneet jotenkin jopa pelkäävän minua.
Niinhän he pelkäävät. Se on karua kommaa yrittää iskeä naista epävarmana nörttinä. Mutta useimmat ovat hyvin otettuja naisen aloitteesta.
Kokeile nettiä, josko joku satunnainen eroaja tai leski löytyisi. Tuossa iässä se on varmaan vaikeaa, jos et halua alkaa puumaksi. Nuorten nörttien opiskelijabileet voivat olla puumalle vähän sama kuin kalankasvatusaltaalla onkiminen kokeneelle kalastajalle. Haasteettomuus kääntyy äkkiä tylsyydeksi.
Teknistä alaa tuli opiskeltua, tietojenkäsittelyoppia yliopistolla. Mutta ei sieltä ketään löytynyt, sielläkin noörttimiehet vierastivat ja pelkäsivät minua. Olin erittäin yksinäinen koko opiskeluajan itse asiassa, kun eivät meinanneet minua huolia edes ryhmätöihin tai mihinkään kaveriksi, saati parisuhteeseen. Ehkä syynä että olin silloin ulkoisesti erittäin ei-nörttityylinen, enemmän businesswoman-tyyliä. Siihen aikaan kuljin jakku- tai housupuvuissa ja huolellisesti meikattuna ja hiukset laitettuna. Nyt ymmärrän että muista poikkeava tyylini oli omiaan karkottamaan niitä miehiä, mutta silloin en sitä tajunnut, uskoin vaan olevani liian ruma tai henkisesti liian outo kelvatakseni kellekään.
Enää en parisuhdetta onneksi kaipaakaan, kun on biologinen kellokin lakannut jo tikittämästä. Mulle riittää satunnaiset puumailut, se että kun panettaa, haen baarista jonkun nuoren kollin yhdenyön seuraksi. Niitä on toistaiseksi riittänyt aina kun vaan paikalle vaivautuu. Tämä varmaan on se naisen etu, että jos ei halua muuta kuin yhden yön seuraa, sitä löytyy aina, miehille ei välttämättä sitäkään.
Hyi :D En koskisi keneenkään vaikkei muita miehiä olisi jäljellä.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:32"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 08:22"]Jaa... Minä kyllä haluaisin ihan suomalaisen, suunnilleen omanikäiseni (tietokoneilla)pelaavan nörtin :D Sellaisen, joka jaksais pelaa mun kanssa bäfää, armaa, borderlandsia yms. Itsellä on treenit 5x viikko, mutten vaadi samaa poikaystävältä. Sitäpaitsi pieni masu on söpö miehellä ja tykkään tehdä hyvää ruokaa poikaystävälle. N17[/quote]
Jos et jättänyt noin viittäsataa vaatimusta kirjaamatta, mitä vahvasti epäilen, sinulle tulee olemaan helpompaa löytää poikakaveri ja myöhemmin mies kuin ostaa lähikaupasta leipää. Mikset ole jo ottanut jotain luokkasi nörttiä?
[/quote]
Ei muuten välttämättä ole tuollaista helppo saada ainakaan jos on itsekin sulkeutuneen luontoinen nörtti. Itsellä sama miesmaku, mutta niin vaan 40 v:näkin vanhapiika. Enkä koskaan ole onnistunut seurustelemaan haaveilemani nörttimiehen kanssa. Missä niitä edes tapaisi kun ei me nörtit käydä baareissa eikä muutenkaan olla kovin sosiaalisia ;) Minut on aina pokannut ns. alfaurokset, joista taas en tyyppinä tykkää muuten yhtään ja jutut on sitten jääneet lyhyeksi. Ihanat nörttimiehet on tuntuneet jotenkin jopa pelkäävän minua.
[/quote]
Mulla on ystävinä muutama nörtti, ja ovat kyllä tosi valikoivia.... omasta mielestään varmaan eivät ole. Lisäksi alkuun Todella nihkeitä. Ei ihme etteivät saa naista, vaikka ansaitsisivat. Älyttömän hauskoja ja jänniä persoonia kun avautuvat. :)
Kyllä nörtit ihan baarissa käy. Silmät auki. Siis pubeissa lähinnä. Ja huom!!! Monet niistä tykkää kuunnella trancee/housee/psykee, joten reiveistä voi löytää!
^^ nii ja lisään. Tietysti ne pelkää sua.... Nörttimiehen kunnioitus ja mukavuus pitää ansaita. Ne Rakastaa naisia, mutta on ääreisjäykkiä aluksi.
Nörttimies Pitää Ottaa, ei se tuu sulle keskustelemaan niinku alfauros. Haloo nyt.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 10:29"]Vastattiin molemmat neuvomalla jtn kolmatta osapuolta tän ongelmassa ja alettiin sit jutella enemmänkin nykyisen poikaystävän kanssa ja nyt me seurustellaan ja muutetaan joskus tässä vuoden sisään ehkä yhteenkin. Meidän tietokoneet ovat jo söpösti vierekkäin isolla tietokonepöydällä :D
Hienoa. :)
Varmasti pelkäävät. Eivät he voi uskoa, että heillä on mitään mahdollisuuksia kauniiseen ja naisellisesti pukeutuvaan naiseen. Vaikka nainen olisi henkisesti nörtti, miehet ovat varmoja, että hän hengailee aivan toisenlaisten miesten kanssa "sillä mielellä" (niin kuin suurin osa nörttinaisista tekee) ja nörtit ovat vain kavereita. Nörttiyteen kuuluu arkuus ja epävarmuus. Yksi nörttiyden paradoksi on siinä, että kun nörtti uskaltautuu iskemään, moni valitsee naisen, joka on epäsuosittu tai muuten outo. Tuollaisilla naisilla on melkein aina omat traumansa, joiden takia he eivät halua suhteita ollenkaan. (Osa on sitten niitä, jotka menettävät kännissä kaiken harkintakykynsä ja menevät tekemään itsensä naurunalaiseksi suosituimpia naisia iskemällä.)