Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tuo yhteisövainoaminen olla totta?

Vierailija
02.02.2015 |

Usein kun menen ulos, asuntoni edessä on jokin auto (eri autoja, en tiedä onko välillä sama kun en ole kiinnittänyt huomiota). Erittäin usein. Asun kerrostalossa. Olen vuosien ajan jo yrittänyt lohduttaa itseäni sillä, että kaikki minulle tapahtuvat oudot asiat ovat vain sattumaa. Usein joku auto lähtee paikasta, missä olen. Sitten se pysähtyy, ja kun olen kävellyt sen ohi, se lähtee ajamaan, aluksi hitaasti. Mitä hemmettiä?

Toinen asia mikä on erityisesti mietityttänyt minua, on se, että siitä lähtien kun aloin käydä enemmän ulkona (kerran päivässä) tuntemattomat ihmiset ovat tervehtineet minua. Aina ryhmissä, iältään n. 25-40. Tämä on tapahtunut jo viisi kertaa viime kuukauden aikana. Viimeksi sunnuntaina minulle sanottiin "hyvää huomenta" kadulla. Kaksi naista kävelivät ohitseni, ja toinen sanoi "hyvää huomenta" ja hymyili, ei pysähtynyt tai mitään, vaan katsoi silmiini ja sanoi sen kun käveli ohitseni. En ymmärrä. En voisi uskoa, että tuollainen yhteisövainoaminen ilman syytä voisi olla mahdollista, mutta äh.. Ottakaa kantaa. :(

Minulla on diagnosoitu dysmorfinen ruumiinkuvanhäiriö, en siis mielelläni katsele paljoa ympärilleni kun kuljen ulkona, häpeän kasvojani. Olen 19-vuotias nainen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja asun isossa kaupungissa, joten tuntemattomien tervehtiminen ei ole täällä ainakaan tapana..

Vierailija
2/2 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan