Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tehnyt jotain niin moraalitonta ja pöyristyttävää...

Vierailija
12.03.2015 |

...etten kehtaa tuskin itsellenikään myöntää. Pakko oli se vain tähän kirjoittaa, koska kellekkään en voi asiasta puhua.

Minua varmasti halveksuttaisiin ja vihattais kertomisen jälkeen niin paljon, etten kehtaisi enää elää. Siksi salaisuuteni on oltava salaisuus, aina.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että aplla on jotain vispilänkauppaa ystävän mieheen. Been there, done that. Ei kannata.

Vierailija
22/25 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 00:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 00:37"]Suurinosa palstalaisista on ainakin ilkeitä ja on veteen piirretty viiva milloin sitä voi kutsua moraalittomaksi. Olen kertonut tämän nyt ennenkin täällä mutta minä olen lahjonut poliisin. Toisaalta kadun myös tekojani jotka johtivat siihen. Minun on hankala olla sinut tapahtuneen kanssa koska en hyväksy sitä mitä itse tein, mutta en myöskään muiden soppaan sekoittuneiden ihmisten tekoja ja tekemättömyyksiä. Vielä näin 3 vuoden jälkeen vellon niin suuressa häpeässä että olen sairastunut mt-ongelmiin.  [/quote] Kyllä tuo taitaa olla ihan rangaistava teko.

[/quote]

Onpa hyvinkin. Mutta jos asiaa haluaa tarkastella toiselta kantilta niin "it takes two to tango", siellä toisella puolella on ollut myöskin joku jolla on ollut valtaa noihin asioihin ja hän on hyväksynyt lahjuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 00:48"]Anna palaa.
[/quote]
Kunpa voisinkin.
Olen nyt ollut jatkuvasti villinä oman mieheni kimpussa ja kuvitellut tilalle tuo toisen. :)

Vierailija
24/25 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 00:48"]Anna palaa.
[/quote]
Kunpa voisinkin.
Olen nyt ollut jatkuvasti villinä oman mieheni kimpussa ja kuvitellut tilalle tuo toisen. :)
[/quote]
Tämä siis Ap.

Vierailija
25/25 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh varmaa petit bestikses miehen kanssa tjn

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän