Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OONKO MÄ SAIRAS? MIKÄ MUA VAIVAA?

Vierailija
11.03.2015 |

Siis pelkään, että mulla on imusolmukesyöpä: siis mulla on kovat muljuamattomat pati korvientakana luun alla. Pelkään siis, että NE on pahanlaatuiset imusolmukkeet. Myös kaulani on täynä muljuavia patteja ja tuntuu, että patit vain kasvaisi kokoa. Mutta mun kaulaa on kokeiltu ainakii 3 kertaa ja joka kerralla eri lääkäri 2014 vuonna. Eikä mitään poikkeavaa löytynnyt. Samalla mulla on sellasta, että mulla ei kauheasti ikinä nälkä, silmät Aina väsyneet ja hikoilen myös nykyään helposti myös nykyään on jatkuvasti kurkkukipeä. Pelkään siis, että kaikki liityyvät imusolmukesyöpään. Samalla mulla on myös välillä outoja vihlovia pään särkyjä ja välillä olkapäitä vihloo, kun hengittää. Pelkään siis, että syöpä on levinnyt keuhkoihin ja aivoihin.
Sitten noiden lisäksi pelkään sydänvikaa/ vaaralista rytmihäiriötä: siis mulla tuntuu Aina, että sydän välillä alkaa hakata väpättäen ja väristen ihmetahtia. Oon kuitenkin käynyt EKG:ssä siis lepo. Eikä siinä ollut mitään poikkeavaa. Myös joskus painaa/puristaa rintaa, mutta se ei liity rytmi tuntemukseen.
Mikä mua vaivaa oikein?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasessa vikaa?

Vierailija
2/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voisko vaan niskan alueen lihakset olla täysin jumissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pelkään myös sairastavani diabetestä, koska paastoarvoni oli kerran 6, mutta toisella kerralla 5. Myös olen huomannut, että virtsa on välillä tahmeaa ja makean hajuista. Oho kpl jaot ei toiminnut.

Vierailija
4/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 oli ap.

Vierailija
5/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoiset imusolmukkeesi on? Vertailun vuoksi; kun mulla lymfooma todettiin, kyse ei ollut mistää ihan pienistä solmukkeista. Pienimmät 2cm ja suurimmat 4 cm luokkaa. Onko ne kovia? 

Vierailija
6/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain 2cm tai musta tuntuu siltä, mutta lääkäri ei edes löydä niitä. Viimeksi sanoi heti kokeilun jälkeen, että ei ainakaan turvonneita imusolmukeita ja Olin sillee, että häh. Myöskään läheiset ihmiset eivät Ole löytäneet mitää, kun olen näyttänyt. T.ap

Vierailija
7/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikähän lääkäri ei ultrannut pattejasi?

Vierailija
8/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulotautiselta vaikutat. Ihan kuin kuvittelisit heti pahinta kun jotain tapahtuu.

Vierailija
9/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan samaa aloitusta jo tästäkin on ap tehnyt?? Turha teidän on ap:lle mitään selittää, kun jo huomenna kirjoittaa uudestaan ja seuraavana päivänä uudestaan ja taas jne.... Luulosairas tämä tapaus on, kerjää jotain huomiota, kun kukaan ei anna sitä hänelle turhan takia.