Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaana rv 25, työt alkaa, ei mahdollisuutta lämpimään ruokaan

Vierailija
18.03.2015 |

Joten mitä söisin työpäivän aikaan jotta energiaa olisi ja tietenkin nälkä pysyisi poissa? Työpäivä klo 8-16, eli varmaan viiden aikaa n olen kotosalla ja silloin vasta lämpimän ruoan voin syödä. Onkohan tästä vauvalle jotain haittaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vauva tiedä onko mahassasi lämmintä vai kylmää ruokaa. Voileipä tai salaatti leivän kera käy lounaasta oikein hyvin, kun siinä on tarpeeksi proteiinia.

Vierailija
2/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli harjoittelu 7h päivässä 8-15+matkat päälle ja mullakaan ei ollut mahdollisuutta ruokailla. Ihan hyvin meni. Söin aamulla paljon ja sitten kotona seuraavaksi kunnon ruuan. Terve lapsi syntyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ruoka on ravintoarvoiltaan riittävän laadukasta ja sitä säilytetään asianmukaisesti (kylmätilat tarvittaessa ym.), niin mitäpä haittaa siitä olisi.

Vierailija
4/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kanasalaatti ja patonki, rahka, voileivät, hedelmät, onhan näitä.

Vierailija
5/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän saa kaikenmaailman välipalajuomia, patukoita jne. Banaaneja, omenoita... Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
6/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen työpaikka se on, jossa ei ole mahdollisuutta ruokailla? Sosiaalitilat+jääkaappi+mikro tai ruokala tai kauppoja lähellä? Itse syön usein valmissalaatin tai leivän lounaaksi.