Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä puuteri sekaiholle?

Vierailija
03.03.2015 |

Osaisitteko suositella hyvää puuteria sekaiholle, jossa on jonkin verran pintakuivuutta mutta myös epäpuhtauksia? Haluaisin todella luonnollisen ja ihoon hyvin "sulautuvan" puuterin, josta ei tule sellaista pakkeloitua lookia.

Kasvot kuitenkin rasvoittuvat aika helposti, joten haluaisin, että puuteri pitää kiillon hyvin poissa ilman, että sitä pitää lisätä tai korjailla jatkuvasti. Meikki- ja peitevoiteina käytän Blascoa, joten erityisen peittävä puuterin ei tarvitse välttämättä olla. Olen myös aika vaalea (pikemminkin kalpea), joten sekin pitää ottaa huomioon. Hinnalla ei ole väliä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blasco + puuteri on lähes aina pakkeloitu look... Mutta jos pakko on käyttää niin joku aitoa silkkiä sisältävä puuteri, jota saa esim. Dr. Hauschkalta, on aika luonnollisen näköistä http://www.dr.hauschka.com/fi_FI/tuotteet/puuteri/#1

Itse olen vuosia sitten sekaiholleni luopunut niin Blascosta kuin puutereista. Käytän mieluummin rasvaiselle iholle tarkoitettua BB-voidetta, joka ei tarvi puuteria päälleen ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lily Lololla on hyvä irtopuuteri. Sopii minun sekaiholle. Näpytkin vähentyneet.

Vierailija
4/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:11"]

Blasco + puuteri on lähes aina pakkeloitu look... Mutta jos pakko on käyttää niin joku aitoa silkkiä sisältävä puuteri, jota saa esim. Dr. Hauschkalta, on aika luonnollisen näköistä http://www.dr.hauschka.com/fi_FI/tuotteet/puuteri/#1

Itse olen vuosia sitten sekaiholleni luopunut niin Blascosta kuin puutereista. Käytän mieluummin rasvaiselle iholle tarkoitettua BB-voidetta, joka ei tarvi puuteria päälleen ollenkaan. 

[/quote]

Mulle Blasco ei tee pakkeloitua ilmettä, koska sitä tarvitsee laittaa todella vähän ja ohut kerros. Lisäksi se levittyy mulla tosi hyvin. Mulla on käytössä myös CC-voidetta, mutta sillä tulee paljon meikatumpi look. Ja mulla on pakko olla meikkivoiteen kanssa puuteria, muuten naama kiiltää liikaa. Mut kiitos tuosta vinkistä.

Vierailija
5/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lily lolon mineraalipuuteri antaa ihon hengittää, väritön translucent silk mulla käytössä ja tykkään tosi paljon. Saa esim. pretty.fi tai biodelly.fi hintaan 19.90€

Vierailija
6/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAC, Oriflame (the one) ja Dr. Hauscha

Vierailija
7/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:11"]

[/quote]

Mulle Blasco ei tee pakkeloitua ilmettä, koska sitä tarvitsee laittaa todella vähän ja ohut kerros. Lisäksi se levittyy mulla tosi hyvin. Mulla on käytössä myös CC-voidetta, mutta sillä tulee paljon meikatumpi look. Ja mulla on pakko olla meikkivoiteen kanssa puuteria, muuten naama kiiltää liikaa. Mut kiitos tuosta vinkistä.

[/quote]

Ei mullekaan Blasco itse tehnyt pakkeloitua, mutta se kun se on niin vahamaista, ja täytyi laittaa päälle puuteria, ja T-alueelle lisäillä vielä päivän mittaan, tuppasi puuterimerkistä riippumatta aina lopulta johtamaan pakkelinaamaan. Ne puuterikerrokset kun jämähtää tosi tehokkaasti siihen Blascon pohjaan, ja jos siitä on läpi vielä tullut ihon rasvaa ja/tai hikeä niin lopputulos on aika järkky.

(Nyt mulla käytössä Garnierin seka- ja rasvaisen ihon BB-voide ja on aika peittävä ja hyvin luonnollinen)

Vierailija
8/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:17"]

Lily lolon mineraalipuuteri antaa ihon hengittää, väritön translucent silk mulla käytössä ja tykkään tosi paljon. Saa esim. pretty.fi tai biodelly.fi hintaan 19.90€

[/quote]

Mineraalipuuteria olen harkinnut ennenkin. Nuo sävyt vain mietityttävät, mutta taidan käydä jossain Lily Loloa myyvässä liikkeessä kysymässä neuvoa, jos sellaisen päädyn ostamaan.

Vierailija
9/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body Shopin puuteri (y)

Vierailija
10/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:27"]

[/quote]

Mineraalipuuteria olen harkinnut ennenkin. Nuo sävyt vain mietityttävät, mutta taidan käydä jossain Lily Loloa myyvässä liikkeessä kysymässä neuvoa, jos sellaisen päädyn ostamaan.

[/quote]

Ei taida saada mistään liikkeistä, vain nettikaupoista. Jos aiot Blascon kanssa käyttää yhdessä, älä vaan osta sitä meikkipuuteria, sillä se on tarkoitettu ainoaksi pohjaksi ilman mitään muuta alla. Niissä viimeistelypuutereissä (finishing powder) taas ei olekaan juuri eri sävyjä, vain mattapuuteri ja tavispuuteri.

Vierailija
11/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:27"]

[/quote]

[/quote]

Ei taida saada mistään liikkeistä, vain nettikaupoista. Jos aiot Blascon kanssa käyttää yhdessä, älä vaan osta sitä meikkipuuteria, sillä se on tarkoitettu ainoaksi pohjaksi ilman mitään muuta alla. Niissä viimeistelypuutereissä (finishing powder) taas ei olekaan juuri eri sävyjä, vain mattapuuteri ja tavispuuteri.

[/quote]

Joo, just googlettelin ja tajusin, ettei merkkiä vissiin myydäkään missään liikkeissä Suomessa. Onkohan tuo Flawless silk kovinkin tumma sävy?... Hmm, voi olla että tilaan useamman eri puuterin samalla kertaa, niin saan rauhassa kokeilla, mikä sopii mulle parhaiten. Nuo on kuitenkin aika edullisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi