Nelikymppinen, kuinka paljon ryppyjä naamassa?
Mun elämä on muuten ihan surkeaa, mutta ryppyjä ei ole ainuttakaan, kun naama on peruslukemilla. Osalla näyttää olevan vahvat nasolabiaalijuonteet, sibeliukset, otsan vaakarypyt ja poskille ja ohimoille ylettyvät harakanvarpaat jo 35-vuotiaana.
N41
Kommentit (36)
Ei yhtään tuossa iässä. Jos oikein siristin silmiäni tuli vekit silmänurkkiin mutta niitä en laskisi varsinaisesti rypyiksi.
Nyt 60v ja suupielien alapuolella hyvin hennot juonteet, leuassa yksi viiva joka varmaan on ryppy, silmien alla myös vähän vekkiä mutta ne johtuu nyt flunssasta ja silmien hankaamisesta, normaalisti niitä ei näy. Otsassa on ollut vaakaviiva varmaan aina
Ei mullakaan ole ryppyjä, hyvät geenit
Tuo on tosi yksilöllistä. Joillakin on nasolabiaalijuonteetkin jo teininä.
Ei ole juurikaan ryppyjä missään, paitsi hennot sibeliusrypyt kulmien välissä.
Enemmänkin on ihon veltostumista havaittavissa, tai siis pienet hamsterinpussin alut leukapielissä...
40 v.
Peruslukemilla ei ole, mutta nauran ja hymyilen paljon joten silmäkulmissa silloin on. Ei kyllä haittaa! 45v.
Ei ryppyjä, 67 vuotta ikää. Totta kai kasvonpiirteet muuttuneet, mutta ryppyjä ei ole. Olen laihtunut liikaakin joten kasvoissakin se näkyy. Olen perinyt hyvän ihon äitini puolelta jolla ei koko ikänään ollut ryppyjä. Hyvä kollageeni luonnostaan pitää ihon sileänä. En saa edes arpia tai siis ne paranee niin ettei juuri mitään näy.
Käytän edullisia kosteusvoiteita mitä marketeista saa kasvojen iholle ja vartalovoidetta vartalolle. Kuiva iho vaatii sitä. Olen saanut kiitosta kosmetologilta ihostani, ihasteli miten hyvässä kunnossa se on vaikka kuiva onkin. Ja vaikka jotain juonteita olisikin en jaksaisi sellaisesta stressata. Joutavanpäiväisestä asiasta. Ihminen vanhenee siinä missä kaikki muukin elävä, luonnotontahan se olisi jos ei.
Suomi on täynnä niin nuorekkaita rypyttömiä naisia. Nämä rypyttömät ovat haalineet laardikasan naamalleen, joka peittää rypyt. Alla muhii järjetön tulehdus.
Pienet naururypyt silmäkulmissa ja otsassa pari ryppyä. Ei paljon siis.
m41.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on täynnä niin nuorekkaita rypyttömiä naisia. Nämä rypyttömät ovat haalineet laardikasan naamalleen, joka peittää rypyt. Alla muhii järjetön tulehdus.
Itselläni painoindeksi 19, siihen ei paljoa laardia mahdu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä laardikasan, mikä tulehdus?? Ei mulla ole kasvoissa läskiä, painan 58kg. Mutta kosmetologi sanoi että mulla on luontaisesti paljon kollageenia ihossa. Siksi esim leikkausarvet ja 4 raskautta ei ole myöskään jättäneet jälkiä
2
Silmänymp.iholla paljon pientä juovaa, otsassa syvempiä ryppyjä, nasolabialepoimut, leuan alla roikkuu pieni heltta ja pystysuunnassa ryppyjä . 43v.
Mieluummin mä rypyt otan kuin roikkuvat piirteet
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin mä rypyt otan kuin roikkuvat piirteet
Ei ole välttämättä kumpiakaan.
Muutama pieni vaakaryppy otsassa, ei mitään muuta edes silmien ympärillä. Ikä 42 v.
Ei oikeastaan vielä mitään muutoksia, ehkä silmänympärysiho hieman ohentunut. N40.
Yksi hento sibeliusryppy otsan alareunassa keskellä. Harmaita hiuksia ei ole vielä ollenkaan. Mulla on oma luonnollinen hiusväri niin siitä tiedän.
N42
Vierailija kirjoitti:
Ei ryppyjä, 67 vuotta ikää. Totta kai kasvonpiirteet muuttuneet, mutta ryppyjä ei ole. Olen laihtunut liikaakin joten kasvoissakin se näkyy. Olen perinyt hyvän ihon äitini puolelta jolla ei koko ikänään ollut ryppyjä. Hyvä kollageeni luonnostaan pitää ihon sileänä. En saa edes arpia tai siis ne paranee niin ettei juuri mitään näy.
Käytän edullisia kosteusvoiteita mitä marketeista saa kasvojen iholle ja vartalovoidetta vartalolle. Kuiva iho vaatii sitä. Olen saanut kiitosta kosmetologilta ihostani, ihasteli miten hyvässä kunnossa se on vaikka kuiva onkin. Ja vaikka jotain juonteita olisikin en jaksaisi sellaisesta stressata. Joutavanpäiväisestä asiasta. Ihminen vanhenee siinä missä kaikki muukin elävä, luonnotontahan se olisi jos ei.
Oisko kuitenkin vaan heikentynyt näkö?
Kasvojen ollessa peruslukemilla ei näy rypyn ryppyä. Hymyillessä silmät tulevat esiin ilmerypyt silmien ulkonurkissa. Tämä ei haittaa. Olen enemmänkin ihmeissäni siitä, että huono ruokavalio, 15 vuotta ulkotöitä ja 20 vuoden tupakointi eivät vielä näy missään. Tosin suvussani on tältä pohjalta oltu sileitä ihmeen pitkään.
N40
Ei yhtään. Aika harvalla nelikymppisellä on ryppyjä, juonteita voi olla. Nasolabiaalijuonteet mulla on ollut "aina", mutta kai ne on vähän syvemmät nykyään jo. Ihosta huomaan kyllä jo ikääntymisen siinä, että silmien ympärillä iho on ohuempaa ja löysempää kuin nuorempana ja kuivuu talvisin pahemmin. Minua luullaan aika usein nuoremmaksi kuin mitä olen, mutta omasta mielestäni tää on enemmän kiinni yleisestä olemuksesta (hiukset, vaatteet, liikkuminen, meikki, asenne) kuin siitä miltä naama näyttää. Tutustuin joku aika sitten naiseen, jota pidin sellasena 32-36 - vuotiaana. Hän olikin 42. Kun tutustuin paremmin ja vietin enemmän aikaa yhdessä, niin kyllä silloin alkoi huomata esim. kasvojen juonteista, että hän on vanhempi kuin mitä aluksi ajattelin, mutta jotenkin se energinen olemus ja muu häivyttää hänellä vuosia :)
Kerro