Nelikymppinen, kuinka paljon ryppyjä naamassa?
Mun elämä on muuten ihan surkeaa, mutta ryppyjä ei ole ainuttakaan, kun naama on peruslukemilla. Osalla näyttää olevan vahvat nasolabiaalijuonteet, sibeliukset, otsan vaakarypyt ja poskille ja ohimoille ylettyvät harakanvarpaat jo 35-vuotiaana.
N41
Kommentit (36)
Vauvalla kaikki tienaa vähintään 100 tonnia vuodessa ja kenelläkään ei ole 40senä ryppyjä.
Tunnen oikeasti moniaihmisiä ketkä tienaa yli 100tuhatta mutta en ketään edes 35v joiden kasvoissa ei näkyisi ikääntymisen merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvalla kaikki tienaa vähintään 100 tonnia vuodessa ja kenelläkään ei ole 40senä ryppyjä.
Tunnen oikeasti moniaihmisiä ketkä tienaa yli 100tuhatta mutta en ketään edes 35v joiden kasvoissa ei näkyisi ikääntymisen merkkejä.
Koomista kyllä. Uskon, että ihmisten käsitykset tai määritelmät rypyistä poikkeavat aika lailla toisistaan. Toinen selitys on huonontunut näkö ja omalle peilikuvalle sokeutuminen.
Olen 43v,ei ryppyjä vielä.. Olen aina panostanut ihon hoitoon ja välttänyt aurinkoa..viimeksi kun kävin alkossa kysyivät paperit :)
Ei ryppyjä, mutta kulmakarvoihin alkanut kasvaa harmaita kiharaisia kovia karvoja. Ikää siis 42v.
54 ja ei ensimmäistäkään ryppyä, vielä naamassa, miesoletettu.
En tiiä, en oo laskenut. Ei oikeastaan kiinnosta. Ihan itseltäni näytän, kun katson peiliin 🤷
Mitä väliä jollain rypyillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koomista kyllä. Uskon, että ihmisten käsitykset tai määritelmät rypyistä poikkeavat aika lailla toisistaan. Toinen selitys on huonontunut näkö ja omalle peilikuvalle sokeutuminen.
Totta. Joillekin juonteet ja rypytkin on ilmeisesti eri asioita, ja jos eivät ole syviä, niin niitä ei ole…
En ole ikinä nähnyt rypytöntä alle 30v ihmistä, en ehkä edes alle 25v.
Hymyrypyt löytyy silmänurkista ja silmien alta ja järkyttävä löysä leuanalusnahka. 🙈
Mullakaan ei ole ryppyjä nyt päälle nelikymppisenä, mutta sukuni kirous nuorena harmaantuvat hiukset löytyy.
Eipä juurikaan. Kesäisin ihoni näyttää sileältä ja nuorenen 15 vuotta. Toisaalta talvella ihoni kuivuu niin että ihohuokoset suurenevat.
Suvussani naiset ovat aina näyttäneet ikäänsä nuoremmilta, joten se on paljon geeneistä kiinni. Esim. tätini ei ole vanhentunut moneen kymmeneen vuoteen, mikä on jo hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole tarvetta valehdella. Minkäs mä sille mahdan, että on ainoastaan yksi hento sibeliusjuonne otsassa. Ikää 42, että en mä nyt miltään 20v. näytä silti vaikka ei ole ryppyjä naamassa. Paljon on ihmisiä joilla ei tule paljon vanhempanakaan pahemmin ryppyjä. Tulot mulla on 40 000€.
Ei rypynryppyä. Mutta kuten geeneissä (isälläni ja hänen isällään) niin posket on alkaneet hennosti roikkumaan. Siitä huomaa oman ikääntymiseni. Useimmat eivät poskien roikkumista huomaa koska minulla on kapeat kasvot mutta itse huomaan.
Ei oikeastaan muuta, kuin ilmerypyt, peruslukemilla ei siis mitään. Tv 45 v
Rypyt ei ole mun murhe. Mulla on todella rasvoittuva iho ja finnejä enemmän kuin teiniaikoina.
Näytän peilistä katsoessani aika rypyttömältä, mutta kännykällä hyvässä valossa otettu selfie paljastaa totuuden :-D
n50
Olen66 ja rypytön! 94-vuotias karjalaisäitini on myös sileäihoinen kuin 35-vuotias! Ne on ne geenit!