Olen neuropsykologisessa tutkimuksessa ja pyörittelin niitä palikoita hermostuneena. Mitähän psykologi ajatteli?
Osasin suurimman osan tehdä oikein mutta vei aikaa ja viimeisin oli niin vaikea että en hahmottanut sitä ja jätin tekemättä. Myös numeroiden muistaminen taisi osittain mennä pieleen.
Kommentit (9)
Kävin myös reilu vuosi sitten. Harmitti vietävästi, että niin tyynenä niitä palikoita siirtelin ja olin loppuun saakka luottavaisin mielin, että kyllä sujuu. No ihan normaalit tulokset tuli, vaikka palikoista ainakin viimeisin yritys jäi kesken. Heittää mulla muisti vähän. Oli kyllä mielenkiintoinen kokemus ja lohdutti saada tietää, että en olekaan ihan toivoton idiootti.
Miksi kävit testeissä? Itselläni todettiin aivovamma ja suoritettiin sitten neuropsykologiset testit.
Minulla on muistin kanssa ongelmia koska en pysty keskittymään ja kuuntelemaan muita. Olen myös tönkkö sosiaalisissa suhteissa ja ne on olleet aina suurin ongelma. Ap
Eiköhän psykologi ole ennenkin nähnyt, kun ihmisiä jännittää.
Hän on varmaan nähnyt vaikka mitä, hän teki vain työtään eikä varsinaisesti ajatellut sinusta mitään.
Suomalainen häpeäkulttuuri taas vauhdissa...
että olet normaali