Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet pois AVpalstalta!

Vierailija
11.03.2015 |

Tämä on mennyt ihan pilalle kun puhutaan politiikkaa ja fysiikkaa ja kaikkia tiede asioita jotka EI kiinnosta naisia.

Kommentit (20)

2/20 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän politiikasta ja fysiikasta keskusteleminen mitenkään estä sinua keskustelemasta Satuhäistä, Johanna Tukiaisesta, laihdutuksesta ja perseen koosta tai rakennekynsistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:32"]

Kannatan, tosin en siitä syystä minkä ap mainitsi sillä itseäni ne ainakin kiinnostavat ja keskusteluita jotka ei kiinnosta ei ole pakko avata. Vaan lähinnä syystä että vasta muutaman päivän pyörittyäni täällä olen huomannut miesten usein mollaavan naisia kummallisilla haukkumaviesteillään, mistä olen melko yllättynyt. Onko sitten niin että vauva-palstalla pyörivät miehet ovat tosielämässä sellaisia nössyköitä etteivät saa suutansa auki joten jossain on pakko agressioitansa purkaa.

[/quote]

hep. tarkistappa ihan huvikses kirjoitustyylin yhteneväisyydet.meitä on täällä noin kuusi, joista yks olen minä, kaks on jostain muualta, yks näyttelee miestä ja kaks on oikeasti pihalla.

ehkä rekisteröinti auttaa siinä mitä mietit? näin saatte poistettua ne jotka ei miellytä.

-m35

Vierailija
4/20 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kyllä millään jaksais. No ainahan näihin osa porukasta lähtee mukaan.

Vierailija
5/20 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author=" Tero" time="11.03.2015 klo 17:04"]

Eihän politiikasta ja fysiikasta keskusteleminen mitenkään estä sinua keskustelemasta Satuhäistä, Johanna Tukiaisesta, laihdutuksesta ja perseen koosta tai rakennekynsistä?

[/quote]

Älä unohda pumpulin karvoitusta sekä naapureita plus wt-jankkaamista!

Vierailija
6/20 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:32"]

Kannatan, tosin en siitä syystä minkä ap mainitsi sillä itseäni ne ainakin kiinnostavat ja keskusteluita jotka ei kiinnosta ei ole pakko avata. Vaan lähinnä syystä että vasta muutaman päivän pyörittyäni täällä olen huomannut miesten usein mollaavan naisia kummallisilla haukkumaviesteillään, mistä olen melko yllättynyt. Onko sitten niin että vauva-palstalla pyörivät miehet ovat tosielämässä sellaisia nössyköitä etteivät saa suutansa auki joten jossain on pakko agressioitansa purkaa.

[/quote]

Kun muutama ylilautajonne tai muu vajakki eksyy tänne ja me naiset vielä viitsitään alkaa sanailemaan niihin provoihin, niin sen takia kaikki miehet pitäis sulkea pois av:lta?

Vierailija
7/20 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo ja tuskin naisen kirjoittama, mutta kommentoin silti, että tämä on nykyään Suomen suosituin keskustelupalsta ja tänne saavat kirjoittaa kaikki. Jos joku aloitus ei kiinnosta, ei sitä tarvitse lukea.

Vierailija
8/20 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan naiset pois täältä! Älkää pilatko miesten hyviä keskusteluita ihmissuhdelöpinöillänne. Vain insinöörinaiset saavat jäädä.

Vierailija
9/20 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan tekevät 90% vauvoista ilman miehiä.

Vierailija
10/20 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:48"]

Tämä on mennyt ihan pilalle kun puhutaan politiikkaa ja fysiikkaa ja kaikkia tiede asioita jotka EI kiinnosta naisia.

[/quote]

Olet todella tyhmä ja rajoittunut jos noin luulet.

Mene vaikka lukemaan jonkun blogia tai katselemaan kissavideoita jos tärkeät asiat eivät kiinnosta.

Vierailija
11/20 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai nainen ei saa olla kiinnostunut fysiikasta ja tieteestä? Seuraavaksi varmaan väität, että naisen ainoa kohtalo on hommata mies ja mennä naimisiin :D ? jos sua ei kiinnosta joku threadi, anna sen valua unohduksiin. näin käy niille langoille jotka eivät ole kiinnostavia.

tiedät sen toki itsekkin, mutta satuit vain "unohtamaan".

-m35

Vierailija
12/20 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sinäkö päätät mikä naisia kiinnostaa? Aika sukupuolittunutta ajattelua.

Vierailija
13/20 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 100 kertaa palstalla ollut provo menee aina täydestä ja kirvoittaa innokasta sanailua.

Vierailija
14/20 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
16/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne pitää saada lisää limatulpista, alapään aromeista, ja synnytyksen jälkeisistä asioista kiinnostuneita.

Vierailija
17/20 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu, että joku jaksoi kaivaa ikivanhan provoni esiin.
Ihmettelen kyllä miksi, eihän tämä oikein tulta ottanut ja melkein heti joku haistoi provon.

Terv. AP, joka ei allekirjoita aloitusviestinsä mielipiteitä.

Vierailija
18/20 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
19/20 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/20 |