Miksi naiset tahtovat miehiä, joita haukkuvat?
Olen humanistimies ja tiedän ympäriltäni suuren joukon vapaita sinkkumiehiä, joiden ulkonäössä ei ole sen suurempaa vikaa. He olisivat rauhallisia ja luotettavia kumppaneita, hoitaisivat lapsensa ja kantaisivat vastuunsa perheen arjesta. Ihmisiä hekin tietenkin vain ovat kaikkine puutteineen, mutta ihan kelvollista ainesta kuitenkin.
Mutta eipä näiden miesten ympärillä naisia pyöri, vaikka nettikeskusteluista saa sen kuvan, että juuri tällaisia miehiä naiset etsivät. Lieneekö siis niin, että todellisessa elämässä naiset hakeutuvat juuri sellaisten miesten pariin, joita sitten netissä haukkuvat?
Kommentit (46)
Humanistimies: älykäs, hauska, huumorintajuinen, kaikin puolin mukava, lukee paljon, pitää kulttuurista (teatteri, ooppera, kiasmat sun muut), hellä ja rakastava! Siis täyden kympin mies, ehkä miikan voi jostakin pikkupuutteesta antaa, jos sattuu kekkamaan. Eli nyt naiset: simmut auki ja ACTIONIA!
Naisille on tärkeintä oman elintason nostaminen miehen lompakolla.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:16"]
Naisille on tärkeintä oman elintason nostaminen miehen lompakolla.
[/quote]
Taas tämä lompakkohullu! Onko sulta pienenä vietu tikkenekku ihan sumpista, täh?!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:17"]Enpä tunnista tätä ilmiötä.[/quote]
Minä tunnistan tuon itsessäni. Useimmat humanistimiehet eivät vain sytytä. Mitä minä teen kotona sillä mukavalla, keskustelutaitoisella ja vastuuta kantavalla miehellä, jos mies ei tarjoa elämääni yhtään uutta kipinää ja haastetta? Ihan oikeasti.
Olen nainen ja haluan yhden miehen. Tasan yhden, kukaan muu ei enää kiinnosta. Syynä oli yksinkertaisesti, se, että katsoin häntä ensi kerran silmiin. Asialla ei ole mitään tekemistä hänen luonteensa tai luonteettomuutensa tai minkään muunkaan kanssa. Pelkkä olemus riittää silloin kun on riittääkseen. Nyt en saa häntä mielestäni, mutta en myöskään saa häntä. Voi kun tämä tunne kuolisi pois, se tekee seinähulluksi.