Miten saada kävijöitä perinteisille nettisivuille (ei blogi)?
Olen koettanut saada sivuilleni (fanisivut) kävijöitä vaikka millä tavoin, mutta silti ketään ei tunnu kiinnostavan. Tietoa sivuilla riittää yllin kyllin, mutta ilmeisesti moderni ulkoasu ja kaikenmaailman meemit merkitsevät todella paljon nykyihmiselle.
Pitäisi varmaan mennä someen postaamaan jotain lifestylekuvia (vaikkapa aamupuuro mustikoiden kera ja artistin valokuva siinä vieressä). Sitten tulisi paljon tykkäyksiä.
Kommentit (9)
Tuo Google ja sitten laita linkkejä sivuusi joka mahdolliseen paikkaa niin hakukoneiden botit löytää sen usein ja nostaa ylöspäin hakuindeksissä.
Ei mitenkään.
Kaikki nettiaktiviteetti on somessa, FB, Twitter, Whatsapp...
Olen ollut aktiivinen harrastusaiheisilla keskustelupalstoilla, ne ovat nykyään täysin näivettyneet.
Näiden palstojen kävijät ovat hajaantuneet eri FB- ja WA- ryhmiin.
Assburger kirjoitti:
Ei mitenkään.
Kaikki nettiaktiviteetti on somessa, FB, Twitter, Whatsapp...
Olen ollut aktiivinen harrastusaiheisilla keskustelupalstoilla, ne ovat nykyään täysin näivettyneet.
Näiden palstojen kävijät ovat hajaantuneet eri FB- ja WA- ryhmiin.
Niin, myös blogit ovat alkaneet menettää suosiotaan, erityisesti Twitter ja Youtube ovat syöneet blogien asemaa.
Eikö heidän pitäisi olla kiinnostunut siitä mitä teet, että fanittaisivat sinua?
Ööö, onko sinulla sitten faneja vai yritätkö vain saada niitä fanisivulla? Jos sivuilla joku kävisi, siellä pitäisi olla jotain kiinnostavaa sisältöä ja miellään sen pitäisi vielä vaihtua. Tämän lisäksi sivut pitäisi löytää jotenkin.
Kiinnostava sisältö, jota tehdään uutta riittävän usein.
Maksa näkyvyydestä Googlelle