Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kodisto, tehtiinkö teidän asuntoon poistmuuttotarkastus?

Vierailija
13.06.2024 |

Piti olla poismuuttotarkastus tänään, ilmoittivat viime viikolla, mutta ei sitten ketään tullutkaan paikalle. Onko muilla ollut sama juttu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, kirjoitusvirhe sujahti otsikkoon. 

Vierailija
2/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut, takuut tuli ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tekevät vasta kun olet muuttanut pois. Ei ole kokemusta kodistosta mutta heillä voi olla sama käytäntö.

Vierailija
4/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt täyttämään sitä kyselyä, kun siinä meni vastausaika umpeen, mutta eihän se voi estää käyntiä asunnossa.

Vierailija
5/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on poistmuutto??

Vierailija
6/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tekevät vasta kun olet muuttanut pois. Ei ole kokemusta kodistosta mutta heillä voi olla sama käytäntö.

Ehkä näin. Kummallista vaan, kun olivat erikseen ilmoittaneet, että tänään klo 9-16 välillä käyvät. Mutta muuton jälkeenhän se olisi kaikkein fiksuinta, kun kaikki siivouksetkin on tehty sitten.

Vierailija
7/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodistosta ei ole kokemusta, mutta sen verran likaisissa ja ikävässä kunnossa on osa vuokrafirmojen asunnoista, että varmasti ei edellinen ole muuttosiivousta tehnyt eikä mitään tarkastusta tehty myöskään. 

Antaa epäluotettavan vaikutelman ja on huonoa käytöstä, jos on sovittu ajankohta tarkastukselle eikä kukaan saavu paikalle. Tätäkin ilmenee huolestuttavan usein joidenkin vuokranantajien ja huoltofirmojen kohdalla.

Vierailija
8/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut. - Yleensä ei ole ollut mitään mutinoita tai huomautettavaa. Mutta kerran kun muutin pois ja vuokranantajani tiesi, ettei minulla ole mahdollisuutta olla itse paikalla lopputarkastuksessa niin alkoi vänkäämään takuuvuokran palauttamsien kanssa ja siitä oliko asunto tarpeeksi siisti jäljiltäni. Tuli tunne, että hän teki sen, koska tiesi, että minun on hankala puollustuatua. Valitettavasti. Opin, että aina olisi hyvä, jos voisi olla itse paikalla muuttotarkastuksessa.  

Vierailija
9/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on poistmuutto??

Sitä voit pohdiskella :)

Vierailija
10/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodisto nuori mies kävi Oulussa sovitulla ajalla kesken pakkauskaaoksen. Otti joitain kuvia ja näytin omat kuvani muuttopäivältä että tietyt pienet kulumavirheet olivat jo tullessani. Sain takuun ihan kivutta takaisin. Helppo homma ja ystävällinen tarkastaja. 

Vierailija
11/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kodisto nuori mies kävi Oulussa sovitulla ajalla kesken pakkauskaaoksen. Otti joitain kuvia ja näytin omat kuvani muuttopäivältä että tietyt pienet kulumavirheet olivat jo tullessani. Sain takuun ihan kivutta takaisin. Helppo homma ja ystävällinen tarkastaja. 

Olitko täyttänyt sen lomakkeen etukäteen?

Vierailija
12/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ollut. - Yleensä ei ole ollut mitään mutinoita tai huomautettavaa. Mutta kerran kun muutin pois ja vuokranantajani tiesi, ettei minulla ole mahdollisuutta olla itse paikalla lopputarkastuksessa niin alkoi vänkäämään takuuvuokran palauttamsien kanssa ja siitä oliko asunto tarpeeksi siisti jäljiltäni. Tuli tunne, että hän teki sen, koska tiesi, että minun on hankala puollustuatua. Valitettavasti. Opin, että aina olisi hyvä, jos voisi olla itse paikalla muuttotarkastuksessa.  

Ota tarkat kuvat

Vierailija
13/13 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, onko muita kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi