Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen oli viimeinen näkemäsi uni jonka muistat?

Vierailija
06.12.2021 |

Mulla oli lentämis/liitämisuni. Olin ulkona kaverieni kanssa ja sanoin heille että osaan lentää. He eivät uskoneet, joten todistin heille. Lähdin juoksemaan ja otin yhä pitempiä askeleita kunnes nousin lentoon. Lensin tai liidin kaupungin yllä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin navetassa ja lypsin lehmiä. Navetta oli uusi ja oikein tilava, lehmät oli tosi kilttejä isoja friisiläisiä, niitä mustavalkoisia. Oli oikein mikava uni, aurinko paistoi ja oli rauhallista, osa lehmistä oli jo päästetty irti parresta ja lähteneet omin tein pihalle.

Oikeassa elämässä äitini oli juuri käymässä ja vanhemmillani on maatila.

Vierailija
2/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 90% seksiunia. Mistäköhän mahtaa kertoa. 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme sannan kanssa mökkeilemässä. Pulikoitiin paljussa ja maisteltiin olutta. Sanna otti minulta suihin ja nieli kaiken. Rakastelimme melkein koko yön ja sanna tuli viidesti.

Oho, siinä on sannalla ollut nautintoa.

Vierailija
4/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin niin väsynyt että en jaksanut kattoo loppuun asti.

Vierailija
5/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisuin farkut teini-ihastukseltani ja olimme kuin kaniinit.

Vierailija
6/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viime uni mutta tuntematon 18-20v brunette tyttö imi minua todella hyvin. M41

Vierailija
7/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin jyrkkiä kierreportaita kolmevuotiaani kanssa. Ehdin ajatella, että ompa hyvä, että lapsi on jo niin iso, ettei tarvitse niin pelätä.

Lapsi nykäisi kätensä kädestäni ja kädet olivat niin hikiset, että liusuivat irti. Lapsi luiskahti portaiden raosta niin, että sai juuri kiini toisella kädellä portaan reunasta. Yritin ottaa kädestä kiinni ja huutaa allaolioille, että ottavat kopin, koska kädet olivat niin liukkaat etten saanut kunnon otetta.

Lapsi putosi, ja juoksin portaat harppoen alas. Kukaan ei ottanut koppia, lapsi kouristeli hetken kun yritin tukea hänen niskaansa ja hän oli muuttunut aikuiseksi, sanoin mielessäni hyvästit ja henkilö kuoli.

En yleensä näe kuin painajaisia joten olen tottunut, mutta tämä oli jo oikeasti ahdistava.

8/29 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä ihan hirveän erikoista unta. 

Olin keskiaikaisessa maalaiskylässä. Kylän yllä lensi silloin tällöin iso dinosauruksen kaltainen eläin eli sellainen esihistoriallinen lentolisko, siipisaurus. Lentämisestä kuului raskas ääni, kun sauruksen isot siivet halkoivat ilmaa. Kyläläiset eivät tienneet mikä se on ja pelkäsivät sitä. He kertoivat, että se majaili läheisessä luolassa.

Koska olin itse nykyajasta, päättelin mielessäni, että ehkä luolassa oli ollut siipisauruksen fossiili, jossa oli tapahtunut jokin kemiallinen reaktio, minkä seurauksena fossiilin dna:sta oli muotoutunut elävä yksilö.

Kyläläiset olivat antaneet siipisauruksen nimeksi Arrakki. Aina kun joku näki tai kuuli lentoliskon lähestyvän, hän huusi kovaa "Arrakki!", jolloin kaikki kyläläiset juoksivat koteihinsa.

:D Sellainen uni. Tuo Arrakki-nimi tuli siitä, että olin pari päivää aiemmin lueskellut leivontareseptejä, ja siinä mainittiin arrakkipunssi, jota käytetään kakkujen maustamiseen.

Vierailija
9/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt lentounia monesti minäkin, jotenkin unessa jännitän vaan jalkojani ja kroppaa tietyllä tavalla ja leijun sitten ilmassa :D

Viimeksi uudenvuoden yönä näin kylläkin pahaa unta, unessa olin jonkin turistibussin kyydissä ja kuljettaja ajoi matkan varrella useamman pyöräilijän yli ja harmitteli vaan että eipäs onnistunut väistö, jatkoi matkaansa kumminkin kuin mitään ei olisi tapahtunut, eikä pysähtynyt kolaripaikalle kuten kuuluisi tehdä.

Kukaan matkustajista, minäkään ei kumminkaan uskaltanut puuttua siihen.

Vierailija
10/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsunjuomapullossa kasvoi pesukarhupehmolelu.

Vierailija
11/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt lentounia monesti minäkin, jotenkin unessa jännitän vaan jalkojani ja kroppaa tietyllä tavalla ja leijun sitten ilmassa :D

Viimeksi uudenvuoden yönä näin kylläkin pahaa unta, unessa olin jonkin turistibussin kyydissä ja kuljettaja ajoi matkan varrella useamman pyöräilijän yli ja harmitteli vaan että eipäs onnistunut väistö, jatkoi matkaansa kumminkin kuin mitään ei olisi tapahtunut, eikä pysähtynyt kolaripaikalle kuten kuuluisi tehdä.

Kukaan matkustajista, minäkään ei kumminkaan uskaltanut puuttua siihen.

Vertauskuvallisesti ollaan Suomi -nimisen turistibussin kyydissä ja kuljettaja ajelee erinäisten ihmisoikeuslakien yli pysähtymättä selvittelemään asiaa kuten kuuluu ja kukaan matkustajista eli kansalaisista ei voi mitään asialle...

Vierailija
12/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan unesta vain sen, että käytin yleistä virheellistä ilmaisua, jota tällä pastalla näkee usein käytettävän. Heräsin tähän epätietoisena siitä, mikä on oikea ilmaisutapa. Järkyttävä uni.

Vierailija
13/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin matkalla Moskovaan, mutta en ollut varma, pitikö mun mennä sinne junalla vai bussilla. Eksyin bussi/rautatieasemalla. Enkä osannut enää lukea kyrillisiä kirjaimia (oikeassa elämässä osaan).

Vierailija
14/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan unesta vain sen, että käytin yleistä virheellistä ilmaisua, jota tällä pastalla näkee usein käytettävän. Heräsin tähän epätietoisena siitä, mikä on oikea ilmaisutapa. Järkyttävä uni.

Puhuitko "akateemikoista"?

Vierailija
15/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelin sopimattomissa paikoissa. Palstan pieruhullun jutut varmaan tuli uniin.

Vierailija
16/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä unta, jossa nussin eukkoani paskareikään.

Vierailija
17/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä näin omituista ja karmivaa unta. Siinä olin ystäväni luona juhlissa ja siellä oli ihmisen sisäelimiä tarjolla paloiteltuna. Ja kaverini säilytti hammasharjaansa vessanpöntössä. Hyvin sekava uni siis.

Vierailija
18/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi olin exäni kanssa samassa paikassa, mutta lähettyvillä oli mies jota tapailin ja yritin esittää etten ole huomannutkaan häntä, jotta exä ei saisi tietää ja järjestäisi kohtausta.

Tuli tuosta unesta sellainen olo että pitäisiköhän tuo tapailusuhde lopettaa kun en todellakaan jaksa mitään ylimääräistä draamaa.

Exäni kun oikeasti kuvittelee omistavansa minut vaikka ei itsekään halua enää kanssani olla. Ei siedä sitä että elämäni jatkuu ilman häntä oli kyse vaikkapa uuden kodinkonern ostamisesta.

Vierailija
19/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jossain luokkahuoneessa pänttäämässä jotain koulu juttuja. oli jokin tehtävä mikä piti saada valmiiksi parin kuukauden kuluessa että pääsee valmistumaan. Noita tulee aina silloin tällöin.

Jäänyt kait jotain käsittelemättömiä traumoja AMK:sta, valmistuin 7 vuotta sitten.

Toinen uni missä veli juoksi veitsen kanssa perässä ja juoksin pakoon ulos ja kohti sairaalaa, ehdin juosta jotain 400m jalkakäytäviä pitkin ja siten totesin jotain että ei se kuitenkaan mitään tee ja perheen jäsenistä ei lauleta. lähdin kävelemään takas lapsuuden kotia kohti jossa en ole asunut vuosiin.

Näen melkein joka yö ihan selviä unia, unohtuu vain todella nopeasti heti herättyä.

Vierailija
20/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusisko meni naimisiin.

Kuollut koiramme tuli takaisin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi