Oli jotenkin outoa käydä miesgynekologilla
Aikaa tilatessa en ajatellut asiaa sen enempää. Mutta se tilanne sitten paikan päällä oli jotenkin outo. Lääkäri kyseli tavallisen tapaan kaikkea ihme virne naamalla ja sitten käski riisuutua. Ei ollut mitään sermiä tms, jonka taakse olisin mennyt riisumaan vaatteeni. Siinä minä sitten lääkärin nenän edessä otin housut pois ja kävin haarat auki tutkimuspöydälle. Oli jotenkin kiusallista ja mietin tuota vielä koko eilisen päivän ja tänäänkin.
Kommentit (38)
Mä oon ehkä käynyt niin paljon gynellä, etten jaksa asiaa edes mitenkään jäädä miettimään. (on ollut yhtä sun toista operaatiota munasarjojen takia). Kuka jaksaa miettiä päiväkausia oikeasti jotain tutkimusta?
Käyn mielummin miesgynellä. Yleisesti ottaen ovat hellempiä. Naisgynet sorvaavat sitä reikää. Ehkä miehet ovat hellempiä koska heillä ei ole niitä juttuja mitä naisilla on joten eivät uskalla runnoa?
Tuolla tavoin saadaan edes hieman helpotettua julkisen terveydenhuollon painetta, kun nirppanokat lähtevät yksityiselle.
Mulle taas miesgynejen kanssa ei oo sattunut tälläisiä mokia mitä naisgynejen kanssa vuosien varrella:
-Laittoi sen tutkimusinstrumentin, metallisen sellaisen sisään niin kovakouraisesti ja väärässä kulmassa että instrumentin reuna viilsi haavan aukon sivuun. Todella kipeää teki.
- Loppuraskaudessa tutki jotain peräaukon puolelta, sattui niin paljon etten kyennyt kahteen päivään paskomaan.
-Vähätellyt tutkimuksesta aiheutuvaa kipua. "eihän tää nyt voi.."
-Otti papakokeen niin kovasti, että vuosin verta pari päivää. Yleensä kun en ko. kokeen ottoa edes tunne.
Nää vielä eri naislääkäreitä kaikki.
Mä ole mies. Ja lääkäri, tosin eri erikoisalalta. Mulle ois niin se ja sama mitä sukupuolta mun lääkäri on. Siitä riippumatta mitä tehdään. Tutkitaam sitten peräsuolta tai kiveksiä.
Jotenkin hyvin vaikea käsittää miksi niin monet naiset haluaa naisgynen. Yksi pitkälle koulutettu nainen perusteli tätä sillä, että naisen on helpompi suhtautua kun silläkin on sama värkki ja kuukautiset ja niin pois päin. Ei useimpien ortopedien lonkkia ole leikattu eikä neurologit ole kärsinyt MS taudista.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:15"]
Tuolla tavoin saadaan edes hieman helpotettua julkisen terveydenhuollon painetta, kun nirppanokat lähtevät yksityiselle.
[/quote]
Kävin muuten yksityisellä ;)
-ap-
Mun mielestä ne sermit tai "pukukopit" on turhia. Siis miten voi hävetä riisumista kun seuraavassa hetkessä oot kuitenkin värkkisi kanssa sen lääkärin naaman edessä?
Tämän saman asenteen takia miespuolisilla hierojilla on vähemmän töitä kuin naishierojilla. Naiset nimittäin valitsevat mieluummin naishierojan, mutta myös miehet valitsevat (jostain kumman syystä) mieluummin naishierojan. Ja mieshierojat kärvistelevät ilman töitä.
minusta mies genenä on ihan ok siinä missä nainenkin, mutta miehelle on vaikeampi selittää tuntemuksia kuten esim. kuukautiskivun määrää tai muuta jota mies ei yksinkertaisesti voi tietää. Mutta tyytyväinen olen ollut palveluun enkä ole koskaan kiusaantunut asiasta.
Ammattilainen tekee ammattiaan, perverssi omaa fantasiaansa. Kyllä ne erottaa.
Oon huomannu että ihmisiä on kaikki ja monille ei ammattitaito riitä estämään omia haluja.Jos työpaikallakin kokee vanhojen ukkojen pillun kyyläystä sen perusteella että on ollut ystävällinen,niin mitä miesgynegologi miettii pillua räplätessään?En halua tietää,siksi aina naisgyne.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:50"]
Tämän saman asenteen takia miespuolisilla hierojilla on vähemmän töitä kuin naishierojilla. Naiset nimittäin valitsevat mieluummin naishierojan, mutta myös miehet valitsevat (jostain kumman syystä) mieluummin naishierojan. Ja mieshierojat kärvistelevät ilman töitä.
[/quote]
Ihan oikeastiko?? Minulla on ihan tietoisena valintana mieshieroja, koska naisen käsittelyssä sain vain "hellää hipitystä". Mies uskalsi hieroa niin että tuntui. Nainen olen itse, enkä ikinä ole ajatellut hierontaa mistään häveliäisyyssyistä sukupuolikysymyksenä.
En ole ollut koskaan miesgynellä. Mutta miehen hierottavana olen ollut monesti enkä näe siinä mitään outoa. Tottakai jos ap pelkää että mies jotenkin virnuili hänelle niin sehän se ongelma on. Kun se on niin intiimi paikka naisille, ja miehet tunnetusti saattaa selän takana jauhaa tosi törkeää paskaa naisista ja niiden ominaisuuksista. Niin onhan se pelottavaa. Kuvitella että miesgyne pilkkaa asiakkaitaan ja niiden värkkejä jossain tuopin äärellä joskus kavereille. Mutta kuitenkin ei kaikki ole sellaisia persoonia, jotkut varmasti tekee vaan työnsä ja kunnioittaa sitä häveliäisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:59"]Sitä en sitten tiedä, kumpi on miehille se pienempi paha: naisurologi vai miesurologi. Tai ehkäpä miehet kammoavat urologeja ylipäätään.[/quote]
Kaikki ne ovat kamalia, mutta minä valitan vaivojani mieluummin naiselle. Ja olen myös ronkittavana, jos tilanne sitä vaatii. Mikä lie alkukantainen vaisto sekin on, että heikkouttaan ei mielellään esittele vieraalle miehelle.
luulevatko nämä jotkut pässit, että gynekologi tekee työtään kieli pitkänä läähättäen , että aah, taas tuli uusi römpsä. Sinulle se värkki saattaa olla ainutkertainen, mutta gyne näkee niitä yhden päivän aikana kymmeniä, eikä ne paljoa toisistaan poikkea.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:01"]
En ole ollut koskaan miesgynellä. Mutta miehen hierottavana olen ollut monesti enkä näe siinä mitään outoa. Tottakai jos ap pelkää että mies jotenkin virnuili hänelle niin sehän se ongelma on. Kun se on niin intiimi paikka naisille, ja miehet tunnetusti saattaa selän takana jauhaa tosi törkeää paskaa naisista ja niiden ominaisuuksista. Niin onhan se pelottavaa. Kuvitella että miesgyne pilkkaa asiakkaitaan ja niiden värkkejä jossain tuopin äärellä joskus kavereille. Mutta kuitenkin ei kaikki ole sellaisia persoonia, jotkut varmasti tekee vaan työnsä ja kunnioittaa sitä häveliäisyyttä.
[/quote]
Tuopin ääressä? Älä nyt jaksa naurattaa.
Itse olen tietyllä alalla jossa myös ihmisten henk.koht asioita ja alueita hoidetaan, en ole ikinä puhunut tai kukaan kollegoistakaan missään jauhanut paskaa asiakkaista. Ei ne iltoja vietä asiakkaiden pillut mielessä ne gynetkään, hyvänen aika.
Ja eikö yleensä naiset ole pahempia juoruamaan?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:57"]
Oon huomannu että ihmisiä on kaikki ja monille ei ammattitaito riitä estämään omia haluja.Jos työpaikallakin kokee vanhojen ukkojen pillun kyyläystä sen perusteella että on ollut ystävällinen,niin mitä miesgynegologi miettii pillua räplätessään?En halua tietää,siksi aina naisgyne.
[/quote]
Joo, sä ja kaikki muut alapäävaivaiset onkin niin vastustamattomia...
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 10:10"]
15, vaatiiko gynemiehesi sinulta posliinia?
[/quote]
Minä en ole esine, jolta vaaditaan ominaisuuksia.
-15