Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan ihan "outoa" miestä :D

Vierailija
11.03.2015 |

Olipa tää vaikea otsikoida ja varmaan yhtä vaikeeta selittää, mutta kerron nyt oman kokemukseni ja kysymys kuuluukin olenko "vietissäni" ainoa vai onko muille käynyt samallailla?

Eli olen jo pidemmän aikaa (n. 1,5 vuotta, koko tuntemisemme ajan) tuntenut täysin selittämätöntä viehätystä erästä miestä kohtaan. Mies ei varsinaisesti ole miesmakuni mukainen ja hän on minua huomattavasti vanhempi. Kuitenkin ihan normaali mies, varmaankaan suurin osa ihmisistä ei kiinnittäisi ohi kävellessään mitään huomiota. Olen itse kiinnostuessani yleensä melko parisuhdekeskeinen (seksistä pidän, mutta se kuuluu ennemmin hyvään parisuhteeseen jne.), mutta tajusin heti että tuosta miehestä en missään nimessä miestä itselleni ottaisi vaan nimenomaan seksi hänen kanssaan houkutti. Ajattelin jopa, että jos tilaisuus tarjoutui, pettäisin miehen kanssa tämän puolisoa (jota en IKINÄ normaalitilanteessa tekisi ja joka on täysin vastoin omaa moraaliani).

Jotenkin tästä miehestä haaveillessani tajusin toivovani häneltä lasta (?! :D). En siis todellakaan haaveilee näin yleensä lapsensaannista tähän elämäntilanteeseen tai muutenkaan juuri nyt enkä haluaisi isätöntä lasta synnyttää, mutta jostain syystä en saa lakattua ajattelemasta, että tuon miehen kanssa haluan lapsen tehdä. Olen jopa googlannut miehen iän mahdollisia haittavaikutuksia lapsensaannille ja lapsen terveydelle vaikkei siis asia ole tosiasiassa mitenkään ajankohtainen tai todellinen. Jos hämmästyin seksuaalista kiinnostustani tuota miestä kohtaan niin näiden lapsiajatusten tuottamaa hämmennystä en voi edes sanoin kuvata. Ja kyse siis ei ole mistään rikkaasta miehestä, jonka lapsen avulla voisin hyötyä. Minulle olisi oikeastaan ihan se ja sama osallistuisiko mies lapsen synnyttyä elämäämme - kunhan saisin hänen geeninsä lapselleni.

Nyt kysymys siis kuuluukin: mitä ihmettä?! Olen alkanut ajatella, että voiko naisella olla joku lisääntymisaisti, jolla tunnistaa lisääntymismielessä järkevän miehen? En keksi yhden ainoaa muuta syytä, joka saisi minut edes haluamaan seksiä tuon miehen kanssa, saati sitten lasta! Evoluutiobiologit: Kuulostaako ihan mahdottomalta? :D ja ennen kaikkea onko joku muu kokenut jotain vastaavaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kokenut samaa. Oman miehen kanssa en halunnut lasta kuin vasta vuosien jälkeen. Kenenkään muun kanssa en ole halunnut ollenkaan. Mulle on todella tärkeää, että suhde on vakaa ennenkuin voi miettiä mitään vauvaa.

Vierailija
2/17 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 01:08"]Enpä ole kokenut samaa. Oman miehen kanssa en halunnut lasta kuin vasta vuosien jälkeen. Kenenkään muun kanssa en ole halunnut ollenkaan. Mulle on todella tärkeää, että suhde on vakaa ennenkuin voi miettiä mitään vauvaa.
[/quote] Mulla on ollut aina täysin samat ajatukset eikä tässä ole siis pienimmissäkään määrin kyse mistään yleisestä vauvakuumeesta. Raskaaksi tuleminen olisi nyt ennemminkin katastrofi. Sen takia tuntuukin vielä kummallisemmalta ja oudommalta, että nyt yhtäkkiä sitten haaveilenkin saavani tasan sille yhdelle miehelle (joka ei edes ole mikään unelmieni mies) lapsen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho... Tämä kirjoitus oli kuin mun!!

ja vieläpä täysin samassa elämäntilanteessa! 

Vierailija
4/17 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te naiset olette outoja?

Vierailija
5/17 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huora

Vierailija
6/17 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 01:20"]

[/quote]

Vierailija
7/17 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 01:35"]

Olet huora

[/quote]

Vierailija
8/17 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuora.

Vierailija
9/17 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 01:20"]

[/quote]

Vierailija
10/17 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:44"]

Huomiohuora.

[/quote]

Vierailija
11/17 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet varmastikin haistanut että hänellä olisi juuri sulle (sun munasoluille) sopiva genomi.

Vierailija
12/17 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa järkeviä kommentteja.

Vierailija
14/17 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:02"]

Ompa järkeviä kommentteja.

[/quote]

NiiMpä!

t: Toinen Elämän Koululainen

Vierailija
15/17 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tunne itselleni täysin sopimattoman miehen kanssa! Hän minua 15 vuotta nuorempi, mutta joku homma hänen luonteessaan, olemuksessaan, kirkkaassa älyssään ja ehkä jopa fysiikassaan vaan tuntui ihan älyttömän oikealta. Kyseinen mies on monella tavalla hyvin lahjakas, mutta hullua on, että minä ihastuin häneen jo ennen kuin tiesin mistään hänen erityislahjoistaan. Ja ulkonäkö ei ole niistä yksi. Olen itse ajatellut, että tässä nyt vaan oli monta tekijää, jotka osuivat sopivasti yhteen: oma viime hetken vauvakuume (josta tosin en ollut tietoinen ennen tämän miehen tapaamista), ja miehen erityisyys juuri minulle, ehkä keski-iän kriisillänikin on ollut jotain tekemistä oudon tunteen kanssa. Olen naimisissa, joten eipä tämän lapsen tarvitsisi syntyä, mutta jos tilanne olisi eri, olisin varmaan jo paksuna.

Vierailija
16/17 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan varma, että mies pettäisi puolisoaan kanssasi?

Vierailija
17/17 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:56"]

Olen alkanut ajatella, että voiko naisella olla joku lisääntymisaisti, jolla tunnistaa lisääntymismielessä järkevän miehen?

[/quote]

Todellakin. Eihän tämä ole mikään salaisuus. Olemme kehittyneet miljoonien vuosien ajan eläimiksi joita olemme nykyään. Siksi aivomme luonnostaan tunnistavat henkilön jonka kanssa haluamme lisääntyä. Ja tämä ei välttämättä ollenkaan ole se sama henkilö jonka haluamme kasvattavan lapsemme. Monasti nainen haluaa lapsen (geenit) yhden miehen kanssa ja sitten löytää miehen joka on parempi perheenisä joka sitten lapset kasvattaa. Tämä toimi hyvin ennen kun miehet eivät voineet koskaan olla varmoja siitä olivatko lapset heidän vai jonkun muun. Mutta nykyään meillä on isyystestit jotka laittavat kapuloita rattaisiin meidän naisten lisääntymisjuonille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi