Kävelen kaupassa takki auki kalleissa vaatteissa, Kokoomus-hiuksilla
Pureskelen purkkaa ja katson wt-porukkaa erittäin halveksivasti. Itse ostan vain kalleimpia tuotteita, ja ei voi välttyä tuhahduksiltani jos näen liukuhihnalla jotain halppismerkkisiä tuotteita jollain.
Kommentit (27)
Kalleissa, ei semmoista sanaa olekaan.
Voi jumalauta! Olen luullut olevani ihan perus (ei perussuomalainen) suomalainen nainen mutta minulla onkin kokoomushiukset! Vaaleat pitkät hiukset joita pidän arkena töissä aina kiinni ettei barbitukka syö uskottavuutta. En tiennyt että hiustyylistä voi päätellä poliittisen suuntautumisen! Annan ympäristööni vääriä viestejä! Pysyn silti tyylissäni koska en ole muutenkaan muotioikkujen vietävissä. Olen enemmän vasemmalla, keskimääräisen keskituloinen duunarin kanssa avioliitossa elävä akateeminen nainen. Mihin lokeroon tällaiset ihmiset laitetaan!? Mitä minusta kertoo sekin että ostan S-marketista Rainbow kahvia? Hei tyyppi joka aloitit ketjun, puuttuuko sinulta elämästä arvoja jos ylemmyydentunteesi syntyy noin pinnallisista asioista? Lopulta huomaat vanhana että harmaantuu se kokoomustukka sinunkin päässä ja samaan veteen mitä hanasta tulee tiputat tekarit kuin muutkin säädyt vanhainkodissa. Kiikkustuolissa istut ja mietit ettei olisi kannattanut luulla itsestään liikoja?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:30"]Kokoomushiukset miehillä:
http://is11.snstatic.fi/img/978/1424326244604.jpg
[/quote] putosin! :D
Hihii! Sama täällä. Lisäksi heilautan näyttävässä kaaressa kättäni muka kelloa katsoakseni. Näin saan rannekoruarsenaalini näkyviini ja samalla tulen kalauttaneeksi sekä takana että edessä kassajonossa seisovaa wt:tä otsaan ja takaraivoon Vuittonillani!
Onnistunut provo, kun näinkin monet ovat ottaneet sen todesta.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:06"]
Pureskelen purkkaa ja katson wt-porukkaa erittäin halveksivasti. Itse ostan vain kalleimpia tuotteita, ja ei voi välttyä tuhahduksiltani jos näen liukuhihnalla jotain halppismerkkisiä tuotteita jollain.
[/quote]"kaliisssa vaatteissa" eikä kalleissa