Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelen kaupassa takki auki kalleissa vaatteissa, Kokoomus-hiuksilla

Vierailija
11.03.2015 |

Pureskelen purkkaa ja katson wt-porukkaa erittäin halveksivasti. Itse ostan vain kalleimpia tuotteita, ja ei voi välttyä tuhahduksiltani jos näen liukuhihnalla jotain halppismerkkisiä tuotteita jollain.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:06"]

Pureskelen purkkaa ja katson wt-porukkaa erittäin halveksivasti. Itse ostan vain kalleimpia tuotteita, ja ei voi välttyä tuhahduksiltani jos näen liukuhihnalla jotain halppismerkkisiä tuotteita jollain.

[/quote]"kaliisssa vaatteissa" eikä kalleissa

Vierailija
22/27 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa kirjoittaa. Kalleissa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalleissa, ei semmoista sanaa olekaan.

Vierailija
24/27 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta! Olen luullut olevani ihan perus (ei perussuomalainen) suomalainen nainen mutta minulla onkin kokoomushiukset! Vaaleat pitkät hiukset joita pidän arkena töissä aina kiinni ettei barbitukka syö uskottavuutta. En tiennyt että hiustyylistä voi päätellä poliittisen suuntautumisen! Annan ympäristööni vääriä viestejä! Pysyn silti tyylissäni koska en ole muutenkaan muotioikkujen vietävissä. Olen enemmän vasemmalla, keskimääräisen keskituloinen duunarin kanssa avioliitossa elävä akateeminen nainen. Mihin lokeroon tällaiset ihmiset laitetaan!? Mitä minusta kertoo sekin että ostan S-marketista Rainbow kahvia? Hei tyyppi joka aloitit ketjun, puuttuuko sinulta elämästä arvoja jos ylemmyydentunteesi syntyy noin pinnallisista asioista? Lopulta huomaat vanhana että harmaantuu se kokoomustukka sinunkin päässä ja samaan veteen mitä hanasta tulee tiputat tekarit kuin muutkin säädyt vanhainkodissa. Kiikkustuolissa istut ja mietit ettei olisi kannattanut luulla itsestään liikoja?

Vierailija
25/27 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:30"]Kokoomushiukset miehillä:

http://is11.snstatic.fi/img/978/1424326244604.jpg
[/quote] putosin! :D

Vierailija
26/27 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii! Sama täällä. Lisäksi heilautan näyttävässä kaaressa kättäni muka kelloa katsoakseni. Näin saan rannekoruarsenaalini näkyviini ja samalla tulen kalauttaneeksi sekä takana että edessä kassajonossa seisovaa wt:tä otsaan ja takaraivoon Vuittonillani!

Vierailija
27/27 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistunut provo, kun näinkin monet ovat ottaneet sen todesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan