Netflix lopettaa Neil Gaimanin Sandman-sarjan kahteen kauteen
Ensimmäinen kausi ilmestyi 2022 ja toisen ja viimeisen pitäisi tulla tänä vuonna.
Kommentit (11)
Gaiman kirjoittaa ja harrastaa tummaa fantasiaa. Vähän sama kun Philip K Dick kirjoitti sekoja kirjoja ja oli itsekin vähän seko. Voiko kirjailija olla kovin erilainen kun hengentuotoksensa?
Tiktokissa tuli vastaan, että Neil Gaiman tehnyt jotakin, mutta jäi mulle epäselväksi enkä muistanut tutkia asiaa tarkemmin. Jotakin seksuaalista ahdistelua tms.? Mun yksi suosikkikirjoja on Gaimanin Neverwhere.
Vierailija kirjoitti:
Tiktokissa tuli vastaan, että Neil Gaiman tehnyt jotakin, mutta jäi mulle epäselväksi enkä muistanut tutkia asiaa tarkemmin. Jotakin seksuaalista ahdistelua tms.? Mun yksi suosikkikirjoja on Gaimanin Neverwhere.
No niin pikainen googlettaminen kertoi mistä miestä syytetään. Hyi saasta.
Ihan hyvä se sarja itse on.
Mutta sitä niittää mitä kylvää eli ihan syystähän tuo sarjan lopetus tuli. Gaiman siis oli mukana sarjan teosta.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu sinänsä kaikille sarjassa työskenteleville. Eiväthän he ole vastuussa Neilin teoista.
Näin. Ikävä juttu kaikille ja hyvä oli ainakin eka kausi.
Vierailija kirjoitti:
Go woke, go broke.
Siis gaiman oli liian woke ja siksi joutui noihin ongelmiinwtf.
Nyt käytät woke-sanaa aivan uudella tavalla😅
Woke on tuhonnut oikeusvaltion perusteen, eli "syytön, kunnes toisin todistetaan".
Ikävä juttu sinänsä kaikille sarjassa työskenteleville. Eiväthän he ole vastuussa Neilin teoista.