Kuinka monta punnerrusta saatte?
Kuinka monta punnerrusta saatte? Siis tavallisia punnerruksia, ei helpotettuja. Kertokaa myös sukupuolenne ja ikänne! :)
Kommentit (54)
Olen harjoitellut niitä aktiivisesti parin vuoden ajan. Teen maanantaisin 480 (sisältäen sarjoja+tauot) punnerruksen harjoituksen, keskiviikkoisin 490, ja perjantaisin 500 harjoituksen. Nykyään pystyn tämän takia punnertamaan oikeita punnerruksia 200 putkeen.
20 sain aika helpolla, ehkä ois mennyt noin 25 jos ois oikein pakottanut. N23
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:39"]
Olen harjoitellut niitä aktiivisesti parin vuoden ajan. Teen maanantaisin 480 (sisältäen sarjoja+tauot) punnerruksen harjoituksen, keskiviikkoisin 490, ja perjantaisin 500 harjoituksen. Nykyään pystyn tämän takia punnertamaan oikeita punnerruksia 200 putkeen.
[/quote]
Ai niin. Olen mies, 30-v.
Huh teitä! Testasin ja sai masentavat 8 ja melkein. Alankin treenaamaan, haluun pystyy punnertamaan 20. Kauankohan menee?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:25"]Kuinka monta punnerrusta saatte? Siis tavallisia punnerruksia, ei helpotettuja. Kertokaa myös sukupuolenne ja ikänne! :)
[/quote]
Nainen 32. 1kpl. :(
[/quote]
Suloinen oot. :)
Minä teen rystysillä ja sormenpäillä. Kykenen olemaan lankussakin puolituntia joten punnerruksia menee voin luvata. Punnerrukset ovat niin helppoja kamppailulajien taitajalle että teen nykyään pelkästään yhden käden punnerruksia. Yleensä lapset seisovat selän päällä, kun näytän jääkylmää kovan jätkän ilmettä.
Minä olen kyllä vitun kova mies. Olen saavuttanut aikuisen miehen kovuus kuninkuuden. Olen ihmisrodun kovin luu. Olen kolmekymppinen tatuoitu lihaksikas stadilainen elämää kokenut kova kundi. Snaijaatteko?
50, vikat ei kyllä ole enää puhtaita.
N 40
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:03"]
Huh teitä! Testasin ja sai masentavat 8 ja melkein. Alankin treenaamaan, haluun pystyy punnertamaan 20. Kauankohan menee?
[/quote]
Kehityt todella nopeasti. Ota joku ohje netistä ja teen sen mukaan.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:54"]
Minä teen rystysillä ja sormenpäillä. Kykenen olemaan lankussakin puolituntia joten punnerruksia menee voin luvata. Punnerrukset ovat niin helppoja kamppailulajien taitajalle että teen nykyään pelkästään yhden käden punnerruksia. Yleensä lapset seisovat selän päällä, kun näytän jääkylmää kovan jätkän ilmettä.
Minä olen kyllä vitun kova mies. Olen saavuttanut aikuisen miehen kovuus kuninkuuden. Olen ihmisrodun kovin luu. Olen kolmekymppinen tatuoitu lihaksikas stadilainen elämää kokenut kova kundi. Snaijaatteko?
[/quote]
Snaijaan sen verran että nyrkkeilijät punnertaa paljon. Mitä pidempää jaksaa punnertaa niin sitä lujempaa lyö nyrkillä!
Tuli testattua tämä hiljattain punnerrushaasteen muodossa, 45 meni puhtaana niin että rinta hipaisi lattiaa, sitten lähti tekniikka hajoamaan. Olen kyllä aktiiviliikkuja.
n 44v
En saa yhtään. :( Punnerrukset ovat aina olleet minun heikoin lenkkini..
n29
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:02"]
21 meni rinta lattiaan asti, mut mlla onkin isot tissit. n24
[/quote]
Isojen tissien ainoa hyöty?:)
[/quote]
Nii :(