Miksei työttömät opiskele bussikuskeiksi?
Alalla on huutava työvoimapula ja palkka on hyvä.
Kommentit (51)
Pitäähän muualta tulleille "lääkäreille" ja "insinööreille" töitä jättää. Siksi!
Jos tulisit minun kyytiin viideksi minuutiksi, kun ajan autoa, niin et ehdottaisi tuollaista.
Ei ole ajokorttia. Ajatuskin bussilla ajamisesta kauhistuttaa.
Terveys ei salli ammattikorttia. Tiedätkö , paljonko bussikortin hankkiminen maksaa, jos ei satu pääsemään sellaiselle kurssille. Eikä sitä koulutusta järjestetä kansalaisopistoissa niin kuin jotain hygieniapassikoulutuksia.
Tarvis ensin tienata rahat ajokorttiin.
En näe kunnolla eikä varaa laseihin. Liikenne stressaa. Vaikea olla ilman kännykkää.
Kärsin pahasta unettomuudesta. Veikkaan ettei minua huolittaisi kuskiksi mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Terveys ei salli ammattikorttia. Tiedätkö , paljonko bussikortin hankkiminen maksaa, jos ei satu pääsemään sellaiselle kurssille. Eikä sitä koulutusta järjestetä kansalaisopistoissa niin kuin jotain hygieniapassikoulutuksia.
Koulu maksaa kortit.
Turhaa opiskella, koska lääkäri sanoisi jossain vaiheessa ,ett: "Ei, ei tuolla terveystilanteella ammatiksi ajeta."
Vierailija kirjoitti:
Olen liian kalpea.
Heh. Toi oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liian kalpea.
Heh. Toi oli hyvä.
niinpä, ei vaan oikeat työt kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulu maksaa kortit.
Mikä koulu?
Opiskelen heti, kiitos vinkistä.
Haittaako jos olen sokea?
Mulla on hahmotushäiriö, enkä siis osaa ajaa autoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida epileptikkona onnistua.
Miksi ei? onkai sulla lääkkeet että ei tule kohtauksia.
Bussikuskin työ on palveluammatti, ei se sovi kaikille. Nyt jo liikaa melko törppöjä alalla. Voisin vielä kritisoida perushoitajan alaa. Siihenkin koulutukseen tupataan vaikka minkäsortin sorvaajaa. Kotihoidossa olevat joutuvat rikosten uhreiksi ja muutenkin laiminlyönnin kohteiksi. Hoitotyö jos mikä on vaativaa palvelualan työtä eikä siihen sovellu ollenkaan kaikki jotka jo alalla työskentelevät.
Koska olen jo bussikuski. Eikä niitä töitä ole kyllä joka paikassa. Jos ehdotat muuttoa, niin varmaan ostat tämän minun talon täältä itärajalta, että pääsen muuttamaan lasteni kanssa. Niilläkin toki sitten kaverit jää tänne, mutta kyllähän niitä sieltä itiksestä varmaan hei saa uusia kivoja kavereita. Kun bussikuskin palkalla ei muualle ole varaa. Talosta kun ei paljon jää, kun maksaa loput velat.
En halua aivovammaa.