Onko 32v liian vanha isäksi?
Olen siis 24 ja mieheni 32, ollaan puhuttu lasten hankinnasta mutta mietin alkaako hän olla liian vanha. Vaihtaisinko nuorempaan?
Kommentit (27)
Itse olin 34-vuotias kun esikoiseni syntyi.
t: mies
No todellakin. Miehen hedelmällisyys alkaa laskea 18-vuotiaana ja vaihdevuodet tulee niillä Matti Myöhäisilläkin n 27-vuotiaana. Sitä paitsi haluaako miehesi nyt aloittaa vaippa- valvomis- ja uhmarumban samalla, kun kavereiden lapset on jo teinejä? Mitä teidän lapsille edes tapahtuu, kun menettävät isänsä vanhuudelle niin nuorina!
Vierailija kirjoitti:
Mitä myöhemmin teet lapsesi, niin sitä kehittyneemmässä maailmassa hän saa elää. Eli jos ajattelet lastasi, niin teet sen mahdollisimman myöhään.
Jos ajattelee lastaan niin tekee sen mahdollisimman nuorena. Nuoremmat vanhemmat jaksavat yleensä hoitaa lasta ihan eri tavalla kuin sellaiset joilla on jo ikää.
Jos vaihdat miestä ikäiseesi, niin saat todennäköisesti odotella edes keskustelua lapsista useamman vuoden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä myöhemmin teet lapsesi, niin sitä kehittyneemmässä maailmassa hän saa elää. Eli jos ajattelet lastasi, niin teet sen mahdollisimman myöhään.
Jos ajattelee lastaan niin tekee sen mahdollisimman nuorena. Nuoremmat vanhemmat jaksavat yleensä hoitaa lasta ihan eri tavalla kuin sellaiset joilla on jo ikää.
No haluaisitko syntyä 2022 vai 2035?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haluaisitko syntyä 2022 vai 2035?
Mieluiten en syntyisi ollenkaan.
https://www.spectrumnews.org/news/link-parental-age-autism-explained/#:….