Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin HotLips verkkokaupasta smartpostiin

Vierailija
10.03.2015 |

Maksoin verkkopankissa ostokseni. Tein tilauksen eilen. Mistä saan sen smartpostin pin koodin? Annoin vahingossa toimimattoman sähköpostin. Puhelinnumero on ok

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jai, nyt sun pitää mennä vaan rehellisesti postiin kysymään, onkohan sun kikulilähetys tullut sinne, kun mokasit smartpostin.

Vierailija
2/9 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten tuo toimimaton sposti vaikuttaa, mutta jos nro ok, niin sun pitäisi saada tekstari jossa se koodi on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensikertalainen näissä tilauksissa. Minulla on kyllä se tilaustunnus.
Ei kai se kovin kauan kestä että tuote tule?
-ap

Vierailija
4/9 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu jos lähettää textarin. Ei viittis laittaa rahaa hukkaan. Ja sitäpaitsi se ei ole mikään kikulijuttu, vaan asu

Vierailija
5/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:34"]Hyvä juttu jos lähettää textarin. Ei viittis laittaa rahaa hukkaan. Ja sitäpaitsi se ei ole mikään kikulijuttu, vaan asu
[/quote]
Kikuliasu?

Vierailija
6/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso postin lähetysseurannasta missä paketti seikkailee. Sitten kun se on perillä, ne lähettävät tekstiviestin. Jos ei tekstiviesti tule muutamaan päivään sen jälkeen, kun paketti on lähetysseuranann mukaan perillä, (esim. väärän puhelinnumeron takia), ota yhteys postiin.

Vierailija
7/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tekstarin kun paketti on perillä. Jos et, ota yhteyttä smartpostin asiakaspalveluun, postitoimistojen työntekijöiden hommiin ei kuulu smartpostit.

Vierailija
8/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne paketit ohjautuu tavalliseen postiin jos smartpost on täynnnä. Silloin ei tule viestejä. Vituttaa asioida koko postin kanssa kun koskaan ei voi luottaa. Aina pitää vaatia lähettäjältä lähetystunnusta.

Vierailija
9/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin viime viikolla myös juuri hot lipsistä smart postiin (ja minulla oli kikuli, älkää pilkatko siellä :D). Ja tuli tosiaan sekä sähköpostiin että tekstarilla se koodi, eli ei hätää. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä