Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutamat miehet ovat ymmärtäneet arvoni liian myöhään

Vierailija
06.12.2021 |

Tapailin erästä miestä muutama vuosi sitten. Hän ei halunnut sitoutua minuun ja minä laitoin suhteen poikki. Viimeisen puolen vuoden aikana tuo mies on lähestynyt minua useampaan otteeseen viesteillä ja kertonut, että meidän juttu on jäänyt kaihertamaan ja haluaisi tavata. En ole vastannut hänen viesteihinsä.

Viime kesänä sattui samankaltainen tilanne. Mies halusi tapailla, muttei halunnut puhua seurustelusta. Kun tapailua oli kestänyt kaksi kuukautta, laitoin suhteen poikki, koska olisin halunnut seurustella ja mies ei ollut siihen valmis. Nyt tuo mies on lähestynyt minua myös viesteillä, enkä ole vastannut hänellekään.

Miksi miehet olette näin hitaita?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KERTOKAA PALSTANARTUT KUINKA TÄSSÄ EI YLEISTETÄ.

Juokse seinään pelle, sun juttusi ei kiinnosta ketään.

Vierailija
22/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö mällit?

Saisiko tähän vastauksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ottavat aina exiin yhteyttä, kun ovat seksiä vailla. Ei kannata mennä halpaan. Sama vouhutus jatkuu heti seksin jälkeen.

Vierailija
24/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö mällit?

Nielen

Ap

Vierailija
25/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoin pelkään että noin tulee käymään. Tajuavat miten hyvä nainen olenkaan ja kohta itkevät perään.

Vierailija
26/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on niin helppo että ne antaa pllua vaikka onkin exä. Yrittäminen ei maksa mitään  ;)

Älä luule että sä olisit mitenkään erityinen. Reikä sä oot. Ränni johon tyhjentää lasti.

Vierailija
27/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö mällit?

Nielen

Ap

Tämä oli joku huijari. Oikeasti otan satsin kasvoilleni ja nieltävää on kovin vähän.

Ap

Vierailija
28/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoin pelkään että noin tulee käymään. Tajuavat miten hyvä nainen olenkaan ja kohta itkevät perään.

Juu, kyllä se on näin.

Vierailija
29/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KERTOKAA PALSTANARTUT KUINKA TÄSSÄ EI YLEISTETÄ.

Juokse seinään pelle, sun juttusi ei kiinnosta ketään.

Miksi naiset vihaatte miehiä

Vierailija
30/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta ymmärtää sinua.

Vierailija
31/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sattunut syntymään tavismieheksi niin vaihtoehdot naisten suhteen ovat kovin vähäiset.

Monella miehellä on karu tilanne, että joko tyytyy mitäänsanomattomaan naiseen tai on yksin.

Todennäköisesti nämä miehet ovat tiedostaneet tilanteensa, että eivät saa mitään ihastuttavaa naista ja yrittäneet tyytyä sinuun, mutta myöhemmin ovat kyllästyneet.

Myöhemmin eron jälkeen eivät ole edellenkään saaneet ketään ihastuttavaa naista kiinnostumaan ja ajatelleet että parempi suhteessa kuin yksin.

Itse olen ollut jo vuosia ihan kokonaan yksin kun en ole viitsinyt tyytyä toista kertaa. Kerran on jo kokeiltu ja on siinäkin hyvät puolensa mutta on se toisaalta väärin ja toisen hyväksikäyttöä.

Vierailija
32/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulle on tänä vuonna laittanut kaksikin hyypiötä viestiä, molempia nähnyt viimeksi 4v sitten :o

Toiselle ilmoitin että ei toimi, voidaan ehkä pysyä kavereina, toista näin kerran , ei oikein napannut mut aattelin no ehkä toiset treffit vielä..

No tämä sankari ihan itse sössi tapaamisen, en ollut kyllä pahoillaan yhtään

Siis miksi hitossa pitää vuosia myöhemmin vielä lähestyä, en ikinä viittis itse, saati että edes säilyttäisin yhdentekevien tyyppien numeroita....

Ehkä mun vika on se että en haluaisi sanoa rumasti....

Ja niin, kuvitteleeko nämä ukot että pysyisin aina vaan sinkkuna?! Olen reilut 3 v jo seurustellut ja en kaipaa mitään ylimääräisiä säätöjä elämääni.

Vierailija
33/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat pilalla

Vierailija
34/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tyypillistä toimintaa. Olen itse ajatellut sen niin, että odottavat koko ajan jotain parempaa. Ei se siitä muuksi muuttuisi toisellakaan kerralla. Odottaisivat yhä vaan sitä jotain parempaa.

Näin se varmasti olisi. Tavallaan söpöä että vielä yrittävät, mutta ihan totta on etteivät asiat muuttuisi miksikään. Jos pilaa ensimmäisen mahdollisuutensa, uusia ei kannata antaa.

Vierailija
35/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tyypillistä toimintaa. Olen itse ajatellut sen niin, että odottavat koko ajan jotain parempaa. Ei se siitä muuksi muuttuisi toisellakaan kerralla. Odottaisivat yhä vaan sitä jotain parempaa.

Näin juuri, ja tämän varsinkin huomaa esim. Tinderissä. Aluksi miehet siellä tuntuvat kuvittelevan, että naistarjonta on rajaton, eivätkä halua ”mitään vakavaa” tai sitoutua. Sitten muutaman kuukauden päästä palaavat häntä koipien välissä takaisin ruikuttamaan, kun ei niitä naisia oikeastaan sitten olekaan ollut tarjolla.

Vierailija
36/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sattunut syntymään tavismieheksi niin vaihtoehdot naisten suhteen ovat kovin vähäiset.

Monella miehellä on karu tilanne, että joko tyytyy mitäänsanomattomaan naiseen tai on yksin.

Todennäköisesti nämä miehet ovat tiedostaneet tilanteensa, että eivät saa mitään ihastuttavaa naista ja yrittäneet tyytyä sinuun, mutta myöhemmin ovat kyllästyneet.

Myöhemmin eron jälkeen eivät ole edellenkään saaneet ketään ihastuttavaa naista kiinnostumaan ja ajatelleet että parempi suhteessa kuin yksin.

Itse olen ollut jo vuosia ihan kokonaan yksin kun en ole viitsinyt tyytyä toista kertaa. Kerran on jo kokeiltu ja on siinäkin hyvät puolensa mutta on se toisaalta väärin ja toisen hyväksikäyttöä.

Vastenmielisiä tyyppejä. Ihan oikein noille jos lopulta jäävät kokonaan ilman. Yleensä sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
37/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kuvittelin noin mutta eipä ole vielä tullut itkemään. Tuskin tuleekaan sillä useampi vuosi jo kulunut. Ilmeisesti siellä olikin jotain parempaa tarjolla.

Toki ehkä todennäköisyydet peräänitkijöihin on suuremmat jos miehiä on ollut enemmän kuin yksi.

Vierailija
38/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leposäkki, jota kosiskellaan paremman puutteessa?

Vierailija
39/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa meistä on ihan taviksia. Ja suurimmalle osalle me kaikki olemme mitäänsanomattomia.

Vierailija
40/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä jakoa hyviin ja huonoihin naisiin. Hohhoijaa. Minulle kyllä kelpaa ihan tavallinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi