Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutamat miehet ovat ymmärtäneet arvoni liian myöhään

Vierailija
06.12.2021 |

Tapailin erästä miestä muutama vuosi sitten. Hän ei halunnut sitoutua minuun ja minä laitoin suhteen poikki. Viimeisen puolen vuoden aikana tuo mies on lähestynyt minua useampaan otteeseen viesteillä ja kertonut, että meidän juttu on jäänyt kaihertamaan ja haluaisi tavata. En ole vastannut hänen viesteihinsä.

Viime kesänä sattui samankaltainen tilanne. Mies halusi tapailla, muttei halunnut puhua seurustelusta. Kun tapailua oli kestänyt kaksi kuukautta, laitoin suhteen poikki, koska olisin halunnut seurustella ja mies ei ollut siihen valmis. Nyt tuo mies on lähestynyt minua myös viesteillä, enkä ole vastannut hänellekään.

Miksi miehet olette näin hitaita?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä laitoit molemmissa tapauksissa suhteen poikki ja nyt itket yksinäisyyttäsi. Taidat itse käydä vähän hitaalla.

Vierailija
2/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se Arvo on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tajuaa jonkun asian arvon vasta sitten kun menettää sen. Sitä ennen asiaa pidetään itsestään selvyytenä.

Vierailija
4/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tyypillistä toimintaa. Olen itse ajatellut sen niin, että odottavat koko ajan jotain parempaa. Ei se siitä muuksi muuttuisi toisellakaan kerralla. Odottaisivat yhä vaan sitä jotain parempaa.

Vierailija
5/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä laitoit molemmissa tapauksissa suhteen poikki ja nyt itket yksinäisyyttäsi. Taidat itse käydä vähän hitaalla.

En kyllä itke yhtään. Kerroin vain, että nämä miehet eivät halunneet sitoutua minuun ja siksi laitoin suhteen poikki. Nyt nuo miehet viestittelivät minulle. Motiiveista en toki tiedä.

Vierailija
6/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka se Arvo on?

Erisnimet kirjoitetaan isolla. Arvo taas on suomalainen sana. Jos et tiedä mitä se tarkoittaa, katsopa vaikka Googlesta

Vierailija
7/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa naureskelin. Veikkaan, että miehet ovat vain piparia vailla ja mitään sen enempää arvoa he eivät mieti. Se mitä ap miettii, on ihan toissijainen asia.

Vierailija
8/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa naureskelin. Veikkaan, että miehet ovat vain piparia vailla ja mitään sen enempää arvoa he eivät mieti. Se mitä ap miettii, on ihan toissijainen asia.

Kuten sanoin, motiiveista en tiedä. Voihan se olla että

ovat seksiä vailla. Sitä en tosin usko kun mietin millaisia suhteemme olivat laadultaan

Vierailija
9/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap laittoi suhteet ihan järkevästi poikki, koska miehet eivät halunneet seurustella. Miksi olla jos ei olla kunnolla?

Vierailija
10/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy myös noin usein. Mä luulen, että se johtuu siitä että mulla on paperilla kaikki kunnossa. Olen kuitenkin sellainen hajuton ja mauton. En yleensä herätä sen kummempia tunteita. Uskon, että nämä miehet jotenkin ajattelevat, että pakko antaa mulle vielä toinen mahdollisuus, kun minussa ei sinänsä ole mitään vikaa. Olisin sellainen järkivalinta.

Vierailija
11/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan tyypillistä miehille, että eksää vingutaan takaisi, oli sitten kyseessä lyhyt tapailu tai vuosikymmenien avioliitto. Ihan sama oliko jättäjä nainen tai mies.

Vierailija
12/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan tyypillistä miehille, että eksää vingutaan takaisi, oli sitten kyseessä lyhyt tapailu tai vuosikymmenien avioliitto. Ihan sama oliko jättäjä nainen tai mies.

No ei kyllä ole.

Toivoo mies

Vierailija
13/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki menneisyyden miehet yrittäneet palata ennemmin tai myöhemmin.. en ole ottanut takaisin tietenkään. Ja AP teki ihan oikein kun laittoi poikki, itse koen että kuukausi tapailua on normaalia ennen seurustelua enkä itsekkään haluaisi sitoutua aiemmin, mutta monta kuukautta kuulostaa oudolta.

Vierailija
14/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole.

Toivoo mies

No jokaikinen exäni tekee niin. Hyvä, jos sinä et. Lisää uskoani hyviin miehiin, jotka elää selkä suorassa eivätkä tee asioita, joita katuvat.

Vierailija
15/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ymmärtäneet arvoni liian myöhään -ketju poistatettiin.

Tämä miesv ihapaska jatkaa kulkuaan.

Ei yllätä

Vierailija
16/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on jälkikäteen kysellyt kuulumisia. Saa kysellä ihan rauhassa. Varmasti löytyy joku toinen joka heille lämpenee.

Vierailija
17/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
18/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole.

Toivoo mies

No jokaikinen exäni tekee niin. Hyvä, jos sinä et. Lisää uskoani hyviin miehiin, jotka elää selkä suorassa eivätkä tee asioita, joita katuvat.

Sä et ole tehnyt koskaan mitään mitä kadut?

Olisimmepa noin täydellisiä.

Vierailija
19/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piparin saaminen on se tärkein asia. Tosin ei senkään takia jaksa mahdottomia.

Vierailija
20/42 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että tiedostit ja tiedostat itse oman arvosi.

Näitten perään poraajien kannattaa visusti antaa olla. Ansaitset parempaa ja sen onneksi tiedätkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi