Haluatko tai olisitko halunnut monta lasta ?
Kommentit (34)
En ole koskaan halunnut lapsia. Ajatuskin on kammottava.
Toivoisin, että ihmiset harkitsisivat lisääntymistään tarkemmin. Ja että vain sellaiset lisääntyisivät, joilla on riittävät taloudelliset ja sosiaaliset resurssit lasten kasvatukseen. On ongelma, että köyhät tekevät paljon lapsia.
En halunnut yhtään lasta. Tapasin miehen joka halusi ja kaksi lasta tuli tehtyä. Näin jälkikäteen ajatellen, se oli kyllä ihan hemmetin hyvä päätös.
2 sain. Ainakin 3 olisin halunnut. Mutta sitten tuli... Elämä. Kiitollinen olen näistä kahdesta. Lapsenlapsia odotellessa :).
Haaveissa oli 2 tai jopa 3 lasta.
6 lasta tuli.
Olisin halunnut monta. Onneksi sain kaksi, mutta sitäkin ihanampia tyttöjä.
Älykkäitä, empaattisia, hauskoja. Olen ikionnellinen. Mutta toive olisi ollut ehkä 4 lasta. Silloin talo olisi ollut täynnä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olisin. Koskaan en vain tavannut sopivaa naista ja nyt on juna jo mennyt.
M44
Ei ole juna vielä mennyt! Ei lähimainkaan
Toivoin isoa perhettä ja saimme viisi.
Olisimme halunneet kaksi lasta, mutta saimme vain yhden pitkän yrittämisen ja hoitojen jälkeen.
Saimme yhden,perhe-elämälle ei ollut tarpeeksi aikaa yrittäjyyden takia,siksi emme hankkineet toista lasta.Muuten olisin halunnut vielä toisen lapsen.
Olisin halunnut monta. Ehkä kuusi. Ihan sama olisivatko bio vai ei.
Biologisia tuli yksi. Sijoituslapsia emme uskaltaneet, kun se vanhempien kanssa säätäminen on niin tuskaa. Vierestä seurasimme muutaman tutun kohdalla. Ja adoptointi on tehty lähes mahdottomaksi. Eli yksi ihana vain. Syliä, aikaa ja kaikkea olisi kyllä riittänyt monelle <3
Halusin suurperheen ja sain 6. Kuudennen jälkeen tiesin heti, että nyt luku on täynnä. Onneksi on aviomies, joka sanoi: niin monta kuin haluat ❤️
Olisin ollut onnellinen jos olisin yhdenkin saanut. Elämäntilanne ei vain koskaan mahdollistanut sitä. Eli en löytänyt ajoissa sopivaa miestä lapsen isäksi. Ja sinkku olen vieläkin. Elämäni suurin suru. t: 43-v nainen