minkä asian ostaminen kaupasta nolottaa eniten?
Minua nolottaa eniten ostaa vessapaperia. Joo tiedän kyllä että se on typerää, mutta laitan aina miehen ostamaan vessapaperit. Kuukautissiteet eivät nolota. Muita höpsöjä?
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:35"]Meillä teini oli yks päivä ihan nolona kun käytiin kaupassa. Oltiin siis 14v pojan kanssa kahestaan kaupassa ja laitoin pojan aina noutamaan jotain, että selviydyttäisiin nopeammi. Lisään tähän väliin vielä että poika on ikäisekseen hyvin pitkän, pyydetään esim junassa näyttämään paperit jos menee lasten lipulla. No, siinä ihan lopulla kierroksen lopulla kuulutettiin, että auto jonka rekisterinumero on blaablaablaa, on mennyt varashälyttimet päälle. Mä menin sitten niitä sammuttamaan ja jätin pojan hakemaan shampoon ja maksamaan. En tajunnut itse että tilanne olisi pojalle mitenkään nolo, mutta oli kuulemma vähän nolottanut ja poika olikin ihan punainen kun pääsi kaupasta ulos. Kärryssä oli mm. vaippoja kahta eri kokoa, tamponeja, pikkuhousunsuojia, rintsikat, herkkuja, vessapaperia ja vauvanruokaa. Mua kyllä nauratti kun poika kerto että myyjä oli kattonu vähän säälien että mikäs kahden lapsen teini-isä sieltä tulee, mutta rintsikat olivat kuulemma kaikkein paha :D
[/quote]
Kuolin
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:57"]
Viime viikonloppuna ostin banaaneja ja kurkun, kortsuja paketin sekä liukkaria ja pari lonkeroa... siinä kassalla rupesin miettimään että ei helvetti, ei kai kukaan vaan luule mitään ylimäärästä.. naama oli punainen kun paloauto niitä pakatessa :D ihan turha juttu mutta tällanen reaktio vaan tuli, vaikka tuskin kukaan ajatteli mitään erikoista mun ostoksista.
[/quote]
Repesin tälle! :)
93
[/quote] täällä kans nauran
Tupakan. Olen joskus jättänyt ostamatta kun en vaan kehtaa. Mikä on tietysti hyvä :) Ei nolota kortsut, tamponit, herkut tai mikään muu kuin tuo. Niin nolo ja juntti tapa. N37
Liukkarin ostaminen. Edessä oleva asiakaskin (mies) päästi eteensä, koska mulla oli vain yksi ostos. Että sellaista. Ei kauheasti nolottanut, mutta jäi kyllä viimeiseksi kerraksi kun kaupasta ostan.
Kertakäyttövaippojen osto, kun normaalisti käytimme vain kestovaippoja. Oltiin lomamatkalle lähdössä, ja kohteessa ei pyykkäysmahdollisuutta. Olin ihan varma, että joku kestovaippapiireistä näkee mut siellä pampersien ja liberoiden luona :D oli ihan kauheaa, kun mulle ne kertakäyttövaipat oli niin vieraita, että piti oma aikansa käyttää vertailuihin ja notkua hyllyllä niin kauan.
Samoin hävetti joskus, kun Lidlissä oltiin ostokset pakattu niihin tojours-vaippalaatikoihin, ja ne laatikot sit toimivat pahvinkeräyksessä. Ihan kauheaa, jos joku olisi nähnyt mun kantavan sitä laatikkoa jätekatokseen, koska olisi kuitenkin luullut, että me ostetaan niitä vaippoja laatikoittain.
Valmisruoat jos lapset mukana,siteet,pikkuhousunsuojat,alusvaatteet,olut/siideri joskus,pakasteet,paljon karkkia,halpis vaatteet/kengät...
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:20"]
Nolottaa ostaa vain muutama tölkki kaljaa tai siideriä. Sitten ei nolota jos ostaa 12 tölkkiä tai enemmän. Onneksi ongelman pystyy kiertämään ottamalla viinapullon mukaan kauppaan ja pitämään sitä kaikkien näkyvillä.
[/quote
Hassu! Nauran ihan kippurassa. Onneksi olen yksin kotona.
tällä hetkellä nolottaa ostaa vauvalle pilttejä.."aa..tos on tollai laiska mutsi joka ei jaksa tehä ite ja syöttää vaa tollasta valmis höttöö".... ihan hölmöö!!!
En tarvitse kaupasta mitään minkä ostainen nolottaisi mutta jos tarvitsisin esim virtsankark suojia niin se nolottaisi, pakko myöntää. Apteekista sen sijaan vois nolottaa useampikin asia ainakin hiukan koska mua nolottaisi jo sekin jos mulla ois syyliä. Sen sijaan esim kipulääkkeet ei, tai jos tarvitsisin mielialalääkkeitä tms niin ei nekään.
Jälkiehkäisy!!!! Ehdottomasti. Se oli jotenkin niin walk of shame-retki apteekkiin sitä hakemaan. Tuntuu että kaikki katsoi paheksuvasti ja joku mieskin murjaisi muka hauskan läpän jonossa, että tais olla vauhdikas vappu ehehe. Muutaman kerran jouduin joskus nuorempana hakemaan, ja aina toivoi että ois joku nuori farmaseuttineiti sen antanut mutta joka kerralla siien osu tietty vanempi rouva tai mies joiden käytös oli niin kylmänviileää että vieläkin karmii. Ties kyllä, että nyt pitää hävetä, tuli semmonen alinta pohjasakkaa-fiilis.
Ei kyllä mitkään koulujen terveystiedontunnit ollut niin hyvää ehkäisyvalistusta kun noi jälkiehkäsyn hakemiset, niin karmeaa että varmasti jatkossa huolehti millintarkasti ehkäsystä ettei joudu enää ikinä kokemaan :D vaikka mun mielestä vastuunkantoa sekin että hakee jälkiehkäisyn eikä jää odottelemaan mahdollista epätoivottua raskautumista.
Hyvänä kakkosena raskaustesti, jonka on ihan vaan varuiksi menkkojen myöhästymisen takia joskus joutunut hakemaan. Siihen oli pakko ostaa hämäykseksi vaikka mitä muutakin mukaan, ja hirveä kuumotus jos joku sukulainen osuis samaan aikaan ostoksille.
Ja nojoo, sit vielä kun duunipaikalle piti aina joskus käydä ostamassa halvinta mahdollista vessapaperia iso säästöpakkaus:D jotenkin se hävetti kun piti nimenomaan sitä halvinta euroshopperia etsiä hyllystä ja se oli ainoa ostos. Että ei oo rahat tiukilla, ei..
Mua vähän hävettää hakea miehelle kaks 2pac isoja cokispulloja, kun mun vauvamahakin näyttää vähän läskiltä, niin mitähän ihmiset ajattelee. Vessapaperit ei hävetä siteet/tampoonit vähän.
Klassinen "kurkku & kortsuja" on tullut täälläkin koettua. No, oli niissä ostoksissa muutakin, mutta kurkun iskin kassahihnalle korista viimeisenä ja sen suurempia pohtimatta nappasin vielä paketin kondomeja siitä kassan vierestä... Hieman tahtoi suupieliä nykiä, kun katselin ko. myyntiartikkeleiden lipumista hihnalla peräkkäin kohti kassaa.
Hävettävin tapaus oli kyllä joskus vähän päälle parikymppisenä, kun painelin apteekkiin suloisena sunnuntaiaamuna heti ovien avauduttua kyselemään jälkiehkäisyä. Edellisen illan baarikamppeet niskassa, tukka sekaisin, laskuhumalassa ja todennäköisesti vanhalta viinalta haisten tsemppasin itseäni, että eihän tässä mitään, vastuullistahan tämä on hoitaa asia nyt heti ja onhan tuo toinen syyllinen (silloinen vakipanoni) sentään henkisenä tukena mukana. Olihan se, virnusi jotenkin oudosti koko ostotapahtuman ajan ja totesi heti ovista ulos päästyämme että tosiaan, hänen ex-vaimonsa on töissä täällä...
Liukkari & kesäkurpitsa. Jostain syystä tosi usein on just niin, ettei ole muuta ostettavaa liukkarin lisäksi kuin se kesäkurpitsa.
mua hävettää ostaa raskaustestiä jos on lapset (3 kpl) mukana ja ne poukkoilee ympäriinsä.
Ostin vuosia sitten olutta muuttoporukalle. Mielestäni oli todella noloa ostaa kaamealta haisevaa litkua, jota juovat yhteiskunnan vähäosaiset ja heikkolahjaiset yksilöt.
Tupakkaa en osta koskaan kenellekään. Jokainen saa myrkyttää itsensä haluamallaan tavalla, mutta muiden myrkyttäminen on ala-arvoista.
Pikkuhousunsuojat :D en tie miks, koska tamponit ei nolota
Liukkari. Käytetään anaaliseksissä, jotenkin häiritsee jos kassa ajattelee viivakoodin ottaessaan että "jaaha, nuo aikovat panna kakkoseen".
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:03"]
Mua hävettää ostaa kurkkuja. Olen ilmiselvä homo, jotenkin kuvittelen, että ihmiset yhdistää: "ahaa, kurkku+ruokaöljy=peräsuoli"
[/quote]
mitä vit... Hahhaha..