minkä asian ostaminen kaupasta nolottaa eniten?
Minua nolottaa eniten ostaa vessapaperia. Joo tiedän kyllä että se on typerää, mutta laitan aina miehen ostamaan vessapaperit. Kuukautissiteet eivät nolota. Muita höpsöjä?
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:00"]Liukkari. Käytetään anaaliseksissä, jotenkin häiritsee jos kassa ajattelee viivakoodin ottaessaan että "jaaha, nuo aikovat panna kakkoseen". [/quote] Käytetään sitä ihan normaaliinkin yhdyntään. Mutta kieltämättä itseäkin nolotti ostaa Citymarketista sitä :)
[/quote]
No on sekin vähän noloa, jos kassa ajattelee: "Jaaha, ton pillu ei meinaa kostua"
Nolottaa ostaa vain muutama tölkki kaljaa tai siideriä. Sitten ei nolota jos ostaa 12 tölkkiä tai enemmän. Onneksi ongelman pystyy kiertämään ottamalla viinapullon mukaan kauppaan ja pitämään sitä kaikkien näkyvillä.
Kurkku, porkkana, banaani, hk sininen, patonki ja vaseliini. Ne on pahimmat.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:20"]Nolottaa ostaa vain muutama tölkki kaljaa tai siideriä. Sitten ei nolota jos ostaa 12 tölkkiä tai enemmän. Onneksi ongelman pystyy kiertämään ottamalla viinapullon mukaan kauppaan ja pitämään sitä kaikkien näkyvillä.
[/quote]
Hahhahhaa??
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:00"]Liukkari. Käytetään anaaliseksissä, jotenkin häiritsee jos kassa ajattelee viivakoodin ottaessaan että "jaaha, nuo aikovat panna kakkoseen". [/quote] Käytetään sitä ihan normaaliinkin yhdyntään. Mutta kieltämättä itseäkin nolotti ostaa Citymarketista sitä :)
[/quote]
No on sekin vähän noloa, jos kassa ajattelee: "Jaaha, ton pillu ei meinaa kostua"
[/quote]
No en mä edes kehtais ostaa cittarista, olis kyl pakko tilaa netistä! :D
Penisrenkaan osto jostain syystä vähän nolottaa...
Kondomien ja terveys-siteiden ostaminen
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:00"]Liukkari. Käytetään anaaliseksissä, jotenkin häiritsee jos kassa ajattelee viivakoodin ottaessaan että "jaaha, nuo aikovat panna kakkoseen".
[/quote]
Käytetään sitä ihan normaaliinkin yhdyntään. Mutta kieltämättä itseäkin nolotti ostaa Citymarketista sitä :)
[/quote]
Siis tarkoitin, että me käytämme sitä anaaliin. Muotoilin huonosti :D
[/quote]
Niin mä ymmärsinkin, mutta ei se kassa välttämättä ajattele heti anaaliseksiä. ;)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:12"]
[/quote]
[/quote]
ei vaan kyllä se neiti ajattelee ihan sitä etttä onhan kaverilla molossa paksuutta..
Olen ollut kassalla töissä, en kyllä tarkkaillut ihmisten ostoksia, vain viivakoodeja ja mietin omiani, en asiakkaiden kaljoja tai kortsuja.
Herkut ja jos en muutenkaan osta mitään terveellistä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:25"]Olen ollut kassalla töissä, en kyllä tarkkaillut ihmisten ostoksia, vain viivakoodeja ja mietin omiani, en asiakkaiden kaljoja tai kortsuja.
[/quote]
Myönnä pois, arvostelit joka ikisen asiakkaan, sen ostoksien perusteella! ;)
Kondomit, karkit ja pakastepizzat. Tiedän, ettei muita kiinnosta eikä maailma pyöri minun ostoksieni ympärillä. Mutta nolotus on epärationaalista, nolottaa vaan!
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:12"]
[/quote]
[/quote]
No tämä myös. Varsinkin mieskassojen kohdalla toivon että ajattelevat ennemmin sitä peppuseksiä kuin kuivuutta.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:25"]Olen ollut kassalla töissä, en kyllä tarkkaillut ihmisten ostoksia, vain viivakoodeja ja mietin omiani, en asiakkaiden kaljoja tai kortsuja.
[/quote]
Myönnä pois, arvostelit joka ikisen asiakkaan, sen ostoksien perusteella! ;)
[/quote]
No en, kerran kyllä sattui vanha herra joka teki ison numeron kondomien ostamisesta, silloin noteerasin, ei voinut olla huomaamatta, hän oli ylpeä kortonkitarpeestaan (ja antoi sen kuulua) - olkaa tekin :D
Meillä teini oli yks päivä ihan nolona kun käytiin kaupassa. Oltiin siis 14v pojan kanssa kahestaan kaupassa ja laitoin pojan aina noutamaan jotain, että selviydyttäisiin nopeammi. Lisään tähän väliin vielä että poika on ikäisekseen hyvin pitkän, pyydetään esim junassa näyttämään paperit jos menee lasten lipulla. No, siinä ihan lopulla kierroksen lopulla kuulutettiin, että auto jonka rekisterinumero on blaablaablaa, on mennyt varashälyttimet päälle. Mä menin sitten niitä sammuttamaan ja jätin pojan hakemaan shampoon ja maksamaan. En tajunnut itse että tilanne olisi pojalle mitenkään nolo, mutta oli kuulemma vähän nolottanut ja poika olikin ihan punainen kun pääsi kaupasta ulos. Kärryssä oli mm. vaippoja kahta eri kokoa, tamponeja, pikkuhousunsuojia, rintsikat, herkkuja, vessapaperia ja vauvanruokaa. Mua kyllä nauratti kun poika kerto että myyjä oli kattonu vähän säälien että mikäs kahden lapsen teini-isä sieltä tulee, mutta rintsikat olivat kuulemma kaikkein paha :D
Eikä en olekkaan ainua ketä hävettää ostaa herkkuja ja eineksiä. Eilenkin tuli himo suklaaseen joten pinkasin lähikauppaan sitä hakemaan, mutta en mä nyt pelkkää suklaata kehdannut ostaa. Piti siihen kylkeen sit keksiä jotain "terveellistä" hedelmiä, rahkaa, raejuustoa. Ei sillä etten noita söis, mutta jääkaapista nuo jo löyty et ei ollu mikään iha tarvis..Ja joku darra sunnuntai lähikaupassa kun ostoskorisa on limuu, sipsii, jäätelöö jne. ja sit tietty tutut tulee vastaan ja moni tuntee mut himourheilijana ja töissäkin valistan terveellisistä ruoista kröhöm..
Joo tupakkan ostamisesta tulee aina sellanen hävettävä olo, "toi o tommonen röökimuija". Ostan askin varmaan muutaman vuodessa, lähinnä kun olen menossa juhlimaan tulee muutama poltettua enkä viitsi "pummia". Arkena sitten inhoan röökin polttoa ylikaiken ja aina kun ostan sen askin tekee mieli selittää etten mä oikeesti polta, aika dorkaa kun mähän vielä poltan niistä :D
Muaki nolottaa kondomit :D onneks nyt kierukka nii (toivon mukaan) niitä ei nyt oo tarvinnutkaan..